Tersentuh Hati!

Assalamualaikum dan selamat pagi semua... moga Isnin ni di ceria2 kan mood tau.. tak mau la spoil mood la.. apa la..

Kalu yang duk dengan mak ayah tu.. g krja salam la mak ayah dulu.. mohon keberkatan dari orang tua kita dna mohon di permudahkan segala urusan hari ni dan selamanya...

Mak ayah kita ni selagi ada... selagi tu kita perlu jaga hati mereka.. jangan sebab bebelan mereka korang rasa stress dan terus nak dok luar la.. nak dok ngn kawan2 la...

Kalau la saya ni duk dekat dengan mami saya.. saya la paling bertuah... sebab boleh hari-hari cium mami dan boleh kongsi pengalaman dalam membesarkan anak2 zaman canggih ni.. betul tak?

Doa ibu

Jadi... apapun.. dan bising sangat sekali pun bebelan mak ayah kita.. kita dengan dan semat dalam hati..Insyaallah menjadi panduan kita dalam melalui dunia zaman ni...

Semoga saya dan para ibu di luar sana dapat membentuk anak2 kita dengan lebih sempurna dan terbaik untuk dunia dan akhirat... Amin...

Saya saya mami saya... dan untuk arwah bapa juga... Alfatihah.. jasa bapa juga tak terhingga untuk kami adik beradik... mami adalah seorang ibu dan wanita yang tabah...

Sharing more love mommylina
0175836865
Pengedar Shaklee Kulim
SID 867601

Kongsikan pegalaman berharga anda juga..






2 comments:

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...