Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Thursday, 26 March 2015

Promosi Vs Pembelian Borong Anda!

Dalam orang lain kesibukan nak membeli keperkuan harian sebab nak elak GST.. Tapi sebenarnya... tak perlulah kita membeli sampai beratus-ratus habis sehingga terganggu perbelanjaan lain...

Semua orang belum bersedia dengan perubahan ni..tapi semua orang perlu hadapinya denganapa jua keadaan..sebabnya kita akan membeli sehari demi sehari juga walaupun saat ni kita dahhabis ratus-ratu atau ribu ke untuk keperluan rumah.



Bagi saya dan kawan-kawan lain.. kalu ada PROMOSI ke.. terlajak laris pada harga yang kaw-kaw murah.. dalam Rm20 ke atas ada promosi.. kenapa di biarkan promosi tu berlalu macam tu je..sedangkan kita perlukan untuk terus hidup dan sihat...

 Betul tak?

Mana korang nak? Beli jimat atau beli borong pada harga biasa-biasa?

 Segalanya terpulang pada kewangan semua.. tapi bagi saya.. kalu hari ni beli borong keperluan rumah sebab takut GST ni... lepas selang beberapa hari saat GST bermula.. kita pada ke Mall semula dan membeli tanpa kira pun 6% tu..  sebenarnya.. kan2...

Melainkan korang borong beli untuk penggunaan 6bulan ke.. dan tak jalan2 ke Mall.. ada keteguhan hati macam tu? Sebenarnya ikut orang... Tapi bagi saya.. beli borong bila ada PROMOSI yang boleh kita amalkan lebih dari 3bulan ke atas dengan pembelian jimat.. lepas tu beli barang-barang lain juga mengikut keperluab semasa... Insyaallah..

 GST ni bagai... (Grab Shaklee Today)

Esp Shaklee

Sebanya.. barang PROMOSI terbaik dan terhangat ni bakal tamat tak lama lagi..28hb ni dahhh harga kembali normal tanpa GST pun.. percaya? Meh membeli anda pasti menang memakainya...

Berminat? Dapatkan segera di; mommylina dan konsultasi serta bimbingan akan mommylina berikan secara terus . Dan terus hubungi 017-5836865 untuk pertanyaan lanjut.

Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei





No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...