Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 3 March 2015

Lagi PROMOSI Hebat?

Apa lagi PROMOSI hebat dan peminat ramai kali ni kalu bukan minuman kegemaran seisi keluarga dan pada mereka yang nak KULIT CERAH? CANTIK? DIET & SIHAT?

Pasti korang tak akan lepas kan peluang kali ni.. sebabnya ianya HARGA yang tak akan berulan SELEPAS 31.03.3015 ini!

Kenapa? anda pasti tahu kenapa bila dah melangkah ke 1.4.2015 dan bukan APRIL FOOL tau.. tapi ianya memberi kesan 100% kepada semua orang dan juga saya, dan ini lah peluang untuk korang REMBAT PROMOSI kali ini yang saya katakan TAK AKAN BERULANG lagi HARGA pada bulan ini...

Cepat-cepat sebelum terlambat...  Apakah dia???

Sedikit saya terangkan info tentang barang baikkkkk untuk kita semua... wanita terutamanya tau....

1. Ianya merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat di hasilkan oleh tubuh manusia.

2. Ianya turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

3. Ianya sangat sesuai untuk semua peringkat umru- tua dan muda, dan

4. Ianya antara ynag mengandungi Indeks Glisemik (G.I) ynag rendah iaitu 39, menjadikan ianya sangat sesuai juga kepada pengidap kencing manis.

Apakah dia????

offer march 2015 shaklee
Ini dia... PILIHAN ramai dan TERLARIS masa kini!
Kenapa? Terlaris? Kesukaan ramai? semua-semua la tetnag produk ini? kalu anda nak tahu....

Anda cuba rasai sendiri apa yang telah kami rasai PERBEZAAN antara ESP Shaklee ini dengna hat lain-lain... compom tiada tandingan!

Apa? tak lalu minum soya pula?? haaa rugi tau... sebabnya ianya bukan soya sebarang soya.. ianya boleh di pelbagaikan lagi RESEPI menarik menanti kornag yang pernah saya kongsikan kat sini dan nak lagi RESEPI LUAR BIASA anda?

Meh berminat terus cari saya di sini untuk TEMPAHAN anda!

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...