Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 25 March 2015

Kenapa Abaikan Kesihatan?

Rata-rata kat sini semua blogger hebat dah tidur tak? Belum lagi kot.. yang anak dara..mak dara... isteri suami ada je yang lewat tidurkan.. memasing dengan aktiviti sendiri..

Melayan anak-anak menyiapkan kerja sekolah...yang sang isteri masih dengan tugasan sebagai isteri..ibu.. suami pula? Ada yang melayan tv cerita kegemaran.. bola.. or layan game C.O.C ? Ada tak ada tak?

Dalam tidur lewat ni... pernah tak terfikir tentang kesihatan dalaman kita ni yang perlu penjagaan rapi? Sedar kah kita yang kebanyakkan luaran kita nampak hebat; hakikatnya dalaman kita? Diri kita sendri pun kita tak pasti inikan pula orang-orang kesayangan kita kan?

Begitu MAHAL ke untuk kita buat persediaan awal tentang penjagaan kesihatan dalaman kita ni?

Kepentingan protin

Sedarkah kita yang lelaki lebih cenderung di serang sakit jantung dalam diam?

Masalah kesihatan
Banyak kes berlaku. Tapi ramai lagi yang masih tak ambil peduli...

Apakah duit lebih di sayangi berbanding buat pelaburan sedikit menjaga kesihatan dalaman berbanding dengan penat lelah bekerja siang dan malam untuk mencari wang?

Semoga kes-kes lalu menyedarkan kita.. dan bermula saat ni biarlah kita "paksa" orang2 kesayangan kita buat pelaburan sedikit untuk penjagaan kesihatan dalaman.. jangan terlalu pentingkan yang luaran je..sampai dalaman tak terjaga... lelaki sememangnya ego nak makan segala macam untuk kesihatan.. tapi isteri kan ada... memaksa demi penjagaan kesihatandan kesayangan kita juga kan... insyaallah.

 Jom teruskan misi menjaga kesihatan bersama seisi keluarga dan keutamaan pada diri sendiri dan orang-orang yang kita sayangi ..

Berminat nak tahu info lebih lanjut dan dapat
bantuan saya untuk penjagaan kesihatan kita semua...

Love sharing mommylina
Pengedar Shaklee Kulim (SID 867601) ;
Pos 1Malaysia & Brunei
Sebarang pertanyaan terus hubungi di 017-5836865 ; @
email (kedaivitaminlina@gmail.com)










No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...