Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 13 March 2015

Dulu Biasa-Biasa; Sekarang CANTIK Lagi!

Betul kata orang, tak nak berubah itu adalah dari diri kita sendiri, tapi sekali wanita dan ibu ni melakukan perubahan, yang mana dulu biasa-biasa je, sekarang cantik lagi cerah berseri lagi...

Siapa kata wanita hanya boleh jaga anak dan tak perlukan kecantikan ni sebab duduk rumah je?

Oh tidak!

Zaman dah berubah.. wanita yang kat rumah lagi perlukan kecantikan dalaman dan luaran untuk memikan mr.suami dan bukan untuk suami je.. tapi untuk menghargai diri sendiri.

Sebelum minta hargai dari suami dan orang sekeliling.. hargailah diri sendiri dulu.. ya suami adalah keutamaan, tetapi selain suami diri sendiri perlukan pujian tau... sebab dengna hargai diri sendiri.. secara automatiknya suami akan hargai kita lebih dari biasa-biasa tau.. sila haribulan... suami tak lepaskan kita gerak sorang-sorang even ke pasar sekali pun.. sebabnya???

Haaa... kornag baca komen-komen dan testimonial kawan-kawan saya kat sini... lepas ni turn korang pula berubah secara sihat melalui penangan ni tau...

harga esp shaklee
Korang nak tak jadi macam ni?

Cantik dan berseri bersama ESP Shaklee
Dulu kulit kusam, sekarang? Berseri tak?
Semua ni kalu kita tak berusaha nak dapatkannya... maan nak datang sendiri kan? nak tunggu suami puji atau suami bagi modal dulu? jangan harap sangatla kan.. .sebab sememangnya suami dah bagi kita budget untuk kita sendiri "mulakan" misi nak cantik berseri sedari dalaman khas untuk diri sendiri seterusnya suami.

Cukup untuk 2 testimonial pagi ni tau... Petang dan malam kita kongsi lagi testimonial kita dan kawan-kawan kita ye...

Nak mencuba ESP Shaklee yang tengah HOT dan terlaris ni??? Boleh.. saya sedia membantu korang...

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.



No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...