Sakit SENDI Tak Kira USIA?

Muda-muda lagi dah kena sakit sendi? biar betul; bukan ke orang tua-tua je mula rasa sakit ni? Sebenarnya sakit sendi tak kira usia dah pada masa kini!


Dan ni la masalah kita zaman sekarang yang ramai tak ambil tahu, sakit sendi je kata sakit orang tua, sedangkan ramai yang tak tahu sakit sendi ni orang-orang muda pun dah kena, teruatamanya mereka yang aktif sukan, mereka ynag pernah jatuh tapi biarkan je sebab da mengurut lepas tu lega, dan para isteri yang bersalin dan menyusukan anak adalah antara yang berpotensi tinggi untuk menghidapi sakit-sakit sendi ni juga lengguh-lengguh pinggang tau.

Jangan anggap orang tua kita je yang sakit sendi ni, kita sendiri pun dalam sedar tak sedar boleh "tekan" sakit sendi ni. Bila "terkena" mau di serang habis satu lutut dan pergerakan menjadi sukar.

osteophorasis sakit lutut

Dan bagaimana pula jika ini menyerang dan berlaku pada anda?

ostematrik dan joint health tablet

Jangan menganggap sakit lengguh-lengguh ni perkara biasa, dan di biarkan tanpa rawatan, sebabnya akan menjadi "masalah" untuk kita bila di biarkan tanpa PENCEGAHAN, yang pasti menyukarkan pergerakan jika tanpa PENCEGAHAN awal.
===================================

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.

====================================

PROMOSI Bulan ni KHAS untuk PENCEGAHAN sakit sendi anda, JANGAN BIARKAN PERGERAKAN ANDA TERBATAS disebabkan KELALAIAN diri sendiri dan ke egoan diri.


Mengaktifkan pergerakan dan kelancaran SENDI anda;
 
1. Shaklee Joint Health Tablet adalah 100% rumusan vegetarian yang hanya berasaskan tumbuhan dan mineral. Formula proprietari yang menampilkan gabungan bahan-bahan yang sangat efektif dan terbukti berkesan untuk menyokong pergerakan, fleksibiliti dan fungsi sendi yang sihat.

Diperbuat daripada bahan yang bertindak pantas untuk membekalkan khasiat pemakanan kepada sendi.

Mengandungi rumusan berpaten yang terdiri daripada ekstrak Boswellia dan Ekstrak Jagung serta nutrien penting lain termasuk Zink, Kuprum, Mangan dan Vitamin C untuk memberikan keselesaan dan melancarkan semula pergerakan sendi.

2. OsteMatrix™ membekalkan nutrien harian, termasuk kalsium yang penting dalam pembentukan dan pertumbuhan tulang dan gigi. (Bukan Sekadar Kalsium BIASA)

Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral iaitu zink, kuprum dan mangan untuk mengekalkan kelancaran fungsi tubuh. Ditampilkan dalam bentuk kaplet kecil bersalut yang mudah ditelan.

Tulang adalah struktur penting dalam tubuh manusia. Ia membina kerangka tubuh, menyokong berat badan serta melindungi organ-organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan buah pinggang; selain membolehkan kita menggerakkan otot dan tubuh dengan bebas. Mengekalkan kesihatan tulang yang optimum adalah amat penting untuk mengecapi kesihatan keseluruhan yang sempurna.

                   Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



2 comments:

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...