4 Punca DIET Tak Menjadi!

DIET dan NAK KURUS, pasti semua orang nak bukan? Tapi kenapa masih susah nak turunkan berat badan walaupun dah bermacam-macam di amalkan!

PASTI ini menjadi puncanya? Sebab tu amalkan apapun berapai ribu riban perabis duit pun masih belum lagi berjaya dapatkan berat badan ideal anda kan!

4 Punca DIET Tak Menjadi yang di kongsikan oleh sifu diet juga #KelvinZahri


Dah kalu 4 masalah ini tak di atasi secara betul terlebih dahulu; makanan la apapun UBAT DIET ke UBAT KURUS ke... semuanya akan menjadi sia-sia. Pecayalah..

Dah.. kalu makan tak buang-buang, lepas tu stress lagi, gangguan hormon lagi, lepas tu tidur tak menentu, jap terlebih tidur, jap lagi tak cukup tidur... dah kompom-kompom semua cara diet korang tak jalan kan.. .

Saya nak kurus pun dah BERJAYA! Sebabnya?

Penghadaman yang lancar, makan yang ikut masa kita dan makan saat tka lapar, bukan makan saat lapar tau.. makan saat lapar... jawabnya.. ke laut la diet korang tau...

Selain tu; saya ibu yang sedang menyusukan anak, penjagaan makanan sangat penting, lepas tu jangan skip SARAPAN pagi walaupun korang sedang diet nak kurus, sarapan itu penting...

Dan juga; pesanan Sifu kita ni; JANGAN ikut cara orang diet; ikut cara dan fahami diri sendiri terlebih dahulu baru nak mulakan diet... ikut orang mmg merana la diri, sebab badan kita dengan orang adalah berlainan kan!

Dan, antara SET DIET & BERJAYA KURUS yang suka sangat saya amalkan boleh review kat sini tau (SAYA NAK KURUS)

Berminat dan perlukan bantuan saya?

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.

6 comments:

  1. Ade tak product shakelee untuk diet ? boleh email saya ? emmadiana77@gmail.com

    ReplyDelete
  2. salams lin, kak mieja tumpang baca:)

    ReplyDelete
  3. kalau xdapat brekfast cmna ek. daridulu xpernah brkfast. asal brekfast sakir perut. hehe

    ReplyDelete
  4. Betul. Kalau stress dan tak cukup tido,..rosak plan diet.

    ReplyDelete
  5. kan semua... sebenarnya diet ni ok je, tapi kalu ada 4 tu ada dalam diri kita. hmm mmg hancus diet.. insyaallah.. semua ynag follow ni orang yang hebat2 untuk berdiet kan..

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...