Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 3 January 2015

Testimonial Awet Muda Remaja!

Nak tak korang dapat gelaran, awet muda? usia dah nak masuk 40an, tapi kalu di bandingkan dengan kawan-kawan seusia korang.. korang lagi nampak muda remaja berbanding kenkawan lain?

collagen powder shaklee

Kenapa? penting sangat ke awet muda ni?

Waaa.. korang... lelaki di usia 40an, bukan semakin "tua" tau.. tapi semakin "nak muda".. haaa... hati-hati.. kita yang bergelar isteri ni.. nak ke nampak lebih tua dari mr.suami kita?

Sungguhpun kita surirumah sepenuh masa... Tak semestinya tak perlu bercantik-cantik dan bersolek-solek bagai kan.. tapi yela nama pun suri rumahtangga tapi tak kan nak bersolek bagai macam nak ke majlis kenduri kawin orang-2 orang terover pula macam nak g kerja la pulakkk ye...

Cara yang saya nak kongsikan sangat mudah... tak perlu la nak make-up bagai.. simple-simple je..tapi nampak serinya.. dan nampak lebih muda remaja dan ceria serta cergas sentiasa.. .tak la muka kusammm, tak ceria dan pakai pun bedak sejuk saat suami g kerja dan saat suami balik kerja....

Alasan TAK SEMPAT... hmmm memang salah kita la kalu suami semakin hari semakin tak sayanggggg... 

Sure la kita nak suami semakin hari semakin sayangggg dan jeles akan perubahan diri kita sedari hari ke sehari bukan makin nampak berusia.. tapi lagi nampak awet muda... kan-2... baru suami pun berkata dalam hati.. "aku bangga la ngn isteri aku ni, makin hari makin mantap dan cantik laaa pulakssss"... nak tak korang kali suami kita puji kita macam tu?

Nak petua???? bagi saya mudahhh sangatt.... kita JAGA PEMAKANAN kita... sedari sekarang kalu belum bermula... kalu yang dah bermula sedari tahun-tahun lepas .. TAHNIAH untuk diri korang... 

Bagi saya pemakanan yang kita ambil sangat mempengaruhi kita.. kalu tak jaga pemakanan, amacam dengan dalaman kita? badan kita ni sedari kecil hingga dewasa perlukan makanan yang sihat dan bermanfaat pada tubuh badan kita... apatah lagi yang melibatkan kolagen dalam badan kita... lagi penting.. dulu masa muda remaja.. kulit tegang bagai.. tapi bila dah kawin.. biarkan tanpa penjagaan yang rapi?

Alasan.. "Takpa, aku dah kawin... " 

Oh noooo.. ni sangat bahaya tau.. sebab semakin hari kolagen dalam badan kita bukan makin bertambah.. tapi semakin berkurangan, tanpa kita sedari ianya mempengaruhi diri kita... sebab tu sangat penting penjagaan kesihatan kita sedari dalaman, bukan luaran semata-mata... Jaga pemakanan dengan pengambilan makanan tambahan yang terbaik dan kesan jangka masa panjang untuk di usia depan...

testimonial awet muda
Nak sorang ke lebih? usia?

Ni yang saya kenal.. kakak ni sememangnya jaga diri sedari awal lagi.. .awet muda tau... dia ni, kalu korang tak kenal..compom kata anak baru sorang, tak pa la... haaaaa. salah tu..ni antara TESTIMONIAL AWET MUDA REMAJA tau....

Kakak ni, saya kenal sedari tahun 2012 tak salah saya.. mulanya dia selalu cakap, badan dia berisi dan muka "chubby" laaa.. tapi kakak ni sangatttt positive... seeee.... sekarang???

Kulit dia??? hmmm sangat lembut.. dan ni.. jangan cakap dia pakai make-up bagai ek.. dia hanya pakai bedak sapu je dan lipstik... simple kan???

Wanita sebenarnya dah di lahirkan cantikkkk .. tapi bila dah besar. kita sendiri kena menjaga "kecantikan" kita ni sedari awal.. bukan dah tua baru nak muda remaja balik... tapi biarlah usia dan sifat kita semakin dewasa... tapi... muka tetap maintain AWET MUDA... walaupun dah anak ramai... kan2...

Wanita.. tak salah nak bercantik... bercantiklah seadanya.. tapi jangan terlalu "cantik" di luar.. biarlah ianya bersederhana.. .dan terlebih cantik untuk suami sangattt penting....

Jangan menyesal saat mr.suami kata "dah terlewat"..... Ubah lah dan sayangi diri kita wanita.. dan hargailah kecantikan dalaman kita terlebih dahulu.. sebab bila kita menjaga kecantikan dalaman kita.. pasti luaran akan terserlah.. YAKIN PADA DIRI SENDIRI...

Semoga perkongsian ni sangat membantu kita wanita dan isteri untuk terus memikat suami kita... Jangan sesekali putus asa, hargai diri sendiri baru orang lain akan hargai kita... percayalah....
===============================================

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...