Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 3 January 2015

Segalanya Kerana DIA!

sayang Allah 

Melangkah di minggu pertama tahun baru ni, semua azam telah terbina, buka saya je tapi korang pun pasti dah berazam nak itu nak ini kan.. tapi bagaimana nak penuhi impian dan azam kita ni.. kita sering lupa akan kekuasaan Dia.. sebab tanpa Dia kita tiada apa-apa, dan segalanya kerana DIA..

Betul tak?
berubah menjadi baik

Pernah tak kita terfikir nak berubah tapi..... (ada lagi persoalan kan).. Sedangkan masa tak menunggu kita, apa yang kita fikirkan baik.. terus la lakukan tanpa bertangguh... dan buatlah dengan hati yang ikhlas bukan terikut-ikut dengan keadaan orang lain...

Semoga perubahan kita untuk menjadi lebih baik dan kerana Allah S.W.T berterusan tanpa "hasutan" siapa-siapa....

Dan saya bukan la seorang Ustazah untuk mengajak orang untuk berubah.. Tapi saya hanyalah hamba Allah S.W.T  yang mahu kita berubah kearah kebaikan, dan demi masa.. masa tak menunggu kita, tapi kita lah yang perlu menjadikan masa itu amat berharga kepada kita...

Insyaallah, selagi kita berpegang teguh pada niat kita.. kita sentiasa terus mendapat keredhaan dariNya..

Amin...

Sayang
mommylina untuk AGAMA ISLAM & Kerana Allah Ta'ala...

3 comments:

  1. ye betul tu, kadang kita lupa, tak kira ustazah ke bukan, asalkan umat islam, kita kena saling ingat mengingati, terima kasih kerana mengingatkan kami...

    ReplyDelete
  2. berubah kepada lebih baik. inshaaAllah

    ReplyDelete
  3. Alhmadulillah... insyaallah selagi kita hidup.. kita boleh berubah menjadi lebih baik dan peluang kita sentiasa ada... kerana dia sangat sayang kita..

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...