Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 2 January 2015

Saya JATUH CINTA!

Saat saya kenal dan berkesan dalam diri saya, terus saya JATUH CINTA, mungkin bagi orang lain, "ala kesan lambat la, saya nak yang cepat," Tapi bagi saya itu adalah pemilihan yang salah.

kesan terbaik shaklee

Kesan yang cepat pasti ada kesan sampingan yang sangat memudaratkan saat kita tinggalkan dan tak amalkan selepas itu... Dan kesan yang cepat sangat buat kita teruja, tapi kesan sampingan di saat kita dah berusia kelak pasti kita akan berkata

"menyesal guna XXXX ni dulu... tgk sekarang apa dah jadi..."

Saya tak katakan semua, tapi pengalaman saya membuatkan saya serik dengan "kesan cepat" ni.. Saya pernah amalkan produk muka ni, untuk hilangkan masalah jerawat dan parut jerawat saya... Betul dapat kesan dalam seminggu.. tapi, kulit saya menipis dan kemerahan..Bila keluar dan kena cahaya matahari dan berpeluh ianya amat pedih..

Kononnya, bagus tu.. sebab kulit dah mengelupas kita kesan yang baik.. perhhh... azab nya kita je yang menanggungnya... tapi bila dah selalu guna dan amalkan, lelama kesan tu rasa kurang. lepas tu lagi mengerikan...

Bila dah tak de kesan, muka pun dah rasa pedih je kalu nak basuh muka, terkena matahari dan berpeluh.. sudahnya nak berhenti la kan.. .sebab da rasa tak berkesan dan nak cuba yang biasa-biasa....

Akhirnya, muka naik ruam yang sangat teruk dan kusam lagi sembam, hilang seri wajah remaja saya tau.. tersangattt sayang kulit muka bila terlalu banyak terhakis sail sebab "NAK CEPAT"... .terpaksa ke klinik dan dapatkan  rawatan skin care... hambikkkkk ..kulit semakin nipis.. dan masa tu oktor bagitau sib baik saya berhenti awal..kalu tak.. kulit saya lagiii teruk masa akan datang...

Sudahnya saya serik nak amalkan apa-apa... tapi akhirnya saya terjatuh cinta dengan SET KESIHATAN OPTIMUM Shaklee bila saya ada masalah penyusuan selepa melahirkan anak pertama saya pada tahun 2011.. dah sehingga kini.. ianya sangat terkesan di hati saya.. buka je dapat atasi masalah penyusuan saya.. malah sangat membantu menyelesaikan masalah kulit sensetif dan alahan makanan saya sehingga kini..

Bila belajar tentang ilmu ni, baru saya tahu.. kesan lambat iaitu sesari 21 -90 hari adalah lebih baik dari kesan yang entah apa2.. Alhamdulillah.. perkongsian saya ni bukan nak salahkan mana-mana pihak. tapi biarlah kita memilih sesuatu produk itu berasaskan kepada "kesan" berapa lama ynag badna kita perlukan.. bukan nak cepat je tapi "kesan sanmpingannya" amat memburukan juga menyusahkan kita di masa akan datang...

Set Penyusuan
Set Kecantikan Dalaman dan Luaran

Antara yang sangat membantu saya... bukan je untuk kecantikan semata-mata, tapi hargailah diri kita dengna menjaga kesihatan kita sedari awal ni, bukan bila dah sakit baru kita mengelabah mencari penawar dan ubatnya... Allah bagi kita banyak peluang.. jangan sesiakan peluang yang Dia dah bagi juga..

Sihat SEBELUM Sakit... kan ... semoga kita lebih sayangkan kesihatan kita dari wang ringgit kita...

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.



No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...