Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 13 January 2015

Santai Orang-Orang Senang!

Bila berbicara kena la pada gayanya, ramai orang suka santai, macam santai orang-orang senang gitu... Terutamanya kita-kita ni yang di kategorikan orang-orang melayu...

berniaga shaklee

Mementang duduk kat Negeri, Negara sendiri... semua nak senang-senang dan mudah kan.. macam petik buah delima je, makan manis, masam buang...

Tapi tidak macam kaum lain.. Mereka berusaha sedaya upaya untuk memajukan diri mereka ... kenapa dengan kita tak boleh?

Orang lain kan, kalu tgk orang lain maju dorng pasti nak tahu bagaimana ORANG ITU BOLEH BERJAYA.. Tapi kan sesetengah orang-orang kita yang nak santai orang-orang senang ni... nampak je orang lain maju dan lakukan tranformasi untuk diri mereka dan keluarga mereka... mula la mengata dan berusaha nak jatuhkan orang yang nak bersemangat tu...

Kenapa ek?

Haruskah ada cemburu seperti itu pada orang yang nak berjaya dan dah berjaya?

Kalu tak nak ikut cara tu, duduk diam-diam dan biar la mereka ynag terus berusaha nak berubah pada kebaikan tu membantu pada yang memerlukan dan mahukan perubahan itu..

Sedangkan Nabi Muhammad S.AW pun berniaga.. inikan kita manuisa biasa-biasa....

Apapun, cari lah yang halal dan barakah.. Insyaallah.. hidup kita tenang dan aman bahagia..

Berbahagia untuk mereka yang tak pernah kenal erti putus asa... Insyaallah kita semua  
BOLEH BERJAYA!

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.

3 comments:

  1. cemburu dengan orang yang berjaya hasil usaha keras ? tak patut tak patut..

    ReplyDelete
  2. melayu malas namanya...tak suka bersaing,klu bersaing jer dengki..selagi hati tu kotor gitulah..
    muhasabah

    ReplyDelete
  3. Betul la kata Lina. Org kita mmg suka duk bersantai. Contohnya saya sendiri. Heheheh. CUma saya tidak la dengki kalau org berjaya.

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...