Pilihan JAMU MODEN Alaf Baru!

Rata-rata sekarang ni ramai yang mencari sesuatu untuk penjagaan dalaman kan...Tapi pencarian kena lah pada yang selamat dan berkesan tau.
alfalfa complex shaklee
Kenapa ramai yang nak cari "jamu"sekarang ni? Terutamanya yang lepas bersalin, yang dah berkahwin dan ibu-ibu muda?

Haaa hanya kita isteri-isteri yang mengetahui rahsia ni... untuk siapa lagi kalu bukan untuk suami tersayang kan?

Mahu telan "jamu" tapi takut tak sesuai dengan ibu menyusu? Lepas berpantang kerap pula kebas-kebas dan kerap pula mengalami masalah kedinginan?

Di datangkan KHAS untuk isteri-isteri dan penjagaan kesihatan juga dalaman.. sebotol ni terlalu banyak manfaatnya tau..

Kenali dan terus "jatuh cinta" dengan ALFALFA Complex ni untuk semua...

Jamu moden

Mahukan sesuatu yang terbaik untuk anda kini?

Bukan 1 je kegunaan tau malah banyakkk lagi.. Terlebih banyak sehinggakan begitu ramai yang memilih ALFALFA sebagai makanan tambahan, dan vitamin ni bukan je untuk para ibu dan isteri tau.. tapi untuk mak, ayah..suami juga sangat sesuai..so tak de la istilah hanya wanita je yang amalkan "jamu moden" ni kan..

Berminat?

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.
 

1 comment:

  1. Saya pun amal makan alfafa setiap hari.. tak miss

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...