Panik, Bagaimana Nak Tambah Susu ibu?

Bagi seorang ibu yang sedang menyusukan anak, pasti akan merasa panik, bagaimana nak tambah susu ibu yang tiba-tiba merundum, pum-pum pun dapat 10z je walaupun dah pum setengah jam?

tambah susu badan

Pum lagi dapat la 2oz dekat-dekat 45minum pun?

Saya pernah mengalami masalah ini, saat saya masih bergelar pekerja, dan pada masa itu saya kerja berhadapan dengan orang ramai,nak curi2 masa pum buat stok EBM ni saat orang tak ada di pejabat dan masa saya rehat tu la paling "syurga" bagi saya sebab tenang sedikit nak pum ,dan saya korbankan masa rehat saya hanya untuk pum stok EBM anak saya keesokkan harinya...

Seksa juga tau..tapi sebab semangat dan saya pastikan nak memberikan yang terbaik untuk anak hero saya masa tu... saya nekad dengan cara apa sekali pun...

Sekarang untuk ibu-ibu muda; segalanya atas pilihan kita; tiada lagi masalah kalu kita tahu dan dapat ilmu yang cukup tanpa banyak ALASAN.

Insyaallah.. dan kat sini juga saya kongsikan video untuk kita tahu bagaimana nak atasi "masalah panik" saat mengalami masalah susu kurang.


Sekarang, macam-macam info dan vitamin ke atau petua nak tambah susu badan kan.. Tapi kita kena kenal pasti tau bagaimana yang sangat-sangat membantu penyelesaian masalah kita.. 

Berminat ketahui lebih lanjut?

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.


2 comments:

  1. terima kasih atas perkongsian ini...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..Hadi sekarang umur 20 bulan masih ada rezeki menyusu badan=)) memang bukan semua yg bernasib baik kan. yang penting niat, usaha dan doa berterusan..

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...