Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Monday, 12 January 2015

Kulit Cantik Berseri-Seri?

Zaman sekarang, kalu tak cantik dan seri-seri mau laki komplen? wanita dan kulit cantik berseri-seri adalah keserasian bagai isi dengan kuku?

Eh betul ke?

Bagaimana pula nak tau suami komplen? atau tak? haa kena la tanya mr.suami memasing.. Tapi kena tanya saat santai-santai je tau, JANGAN tanya masa suami belik je kerja terus di tanya.. memang mau kena marah lagi la... 

Hahaha... sebenarnya, wanita dan kecantikan ni sangat serasi, tak kisah la nak perabis duit berapa pun, tapi mesti mahu kelihatan cantik-cantik...

Cantik-cantik untuk suami tak pa, dan yang remaja, berpadah tua kalu nak bercantik tu, jangan p kaco suami orang pulak ye.. .cari yang bujang sudahhhhh... tu hak korang.. jangan gnaggu hak orang lain kalu hak korang tak nak di ganggu juga... 

Opss terpesanan pula.. Tapi betullah.. Untuk kita yang dah berkahwin ni, bukan kecantikan luaran je suami pentingkan.. sebenarnya kecantikan sedari "dalaman" itu sangat penting... 

Artis-artis yang bercerai-berai tu semua cantik-cantik kan. Tapi kenapa bercerai.. tak cukup cantik lagi ke?

Sebenarnya lelaki ni bukan nak cantik luaran... Tapi dalaman... Percayalah... (ni bagi yang dah kawin ek)

Jagailah kecantikan dalaman kita dan kecantikan luaran PASTI terserlah... 

Dan ini antara yang saya sukaaa sangat kongsikan.. sebab ni adalah penjagaan sedari dalaman kita, dan terpancar seri-seri kat luaran kita... 

dulu kusam kini berseri-seri

Ni belum add on ALFALFA lagi untuk lagi power.... kalu add on ALFALFA mau (mr.suami) senyum je, tak percaya? amalkan secara konsisten... Mr.suami kita tak akan komen, tapi akan senyum je... trust u self

Apapun, selain untuk kecantikan, set ni juga adalah untuk menjaga kesihatan kita sedari muda-muda ni... (eh muda lagi ek) opcoz la kita kena fikirkan sentiasa muda dan matang kan... baru orang lihat kita ada aura yang tersendiri..


Jagailah diri kita sendiri, orang kesayangan kita pasti hargai dengan diri kita juga... Insyaallah...

Berminat? 

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.

1 comment:

  1. kalau kulit cantik msti muka pon akan berseri2 kan...hihiih

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...