Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 14 January 2015

Jamu Vs Alfalfa, Mana PILIHAN?

Malam ni kes hot sedikit la ek.. bukan apa, nak kasi gegar sedikit lepas kes keroPOP hari tu kan... Wanita mesti arif bab ni. Antara jamu vs Alfalfa, mana yang di pilih?

Saya? kalu tanya kat saya dah sah-sah saya pilih ALFALFA!

Kenapa? (Bukan sebab saya Pengedar Shaklee je tau) Tai kesan yang dapat saya bezakan dan rasai sendiri.

Awal sebelum saya kenal Shaklee, saya sememangnya pelik, kenapa orang lama-lama, dan kebanyakkan kaka tempat saya kerja ni sukaaa sangat jamu-jamuan ni.. Baunya hmmm sanggup di telan.. untuk jaga dalaman.. Dan selepas bersalin saat belum kenal Shaklee, saya pun "terpaksa" la telan jamu ni untuk mengembalikan "alighment" kewanitaan kan...

Tapi... kesan? saya tak rasa langung.. apatah lagi ianya sangat menganggu penyusuan susu ibu dan bayi tak serasi.. "panas" kot.. pas tu suami kata makan je jamu tu? maksudnya??? Tiada kesan la tu.. Tapi semenangnya saya tak rasa kesannya... cuma yang saya lihat anak saya cirit-birit dan ruam...

Bila saya stop.. semua ok kembali untuk anak hero saya..dan masalah penyusuan pun kembali mengembirakan... dan saat ni saya kenal Shaklee.. (Set Penyusuan Shaklee).

Alhamdulillah.., sangat terbaikkkkk... Antara yang ada dalam Set Penyusuan ni adalah

ALFALFA
B-COMPLEX
VITALEA
VITA C

Ni antara yang paling asas masa saya amalkan.. Dann.. .keterujaan saya bila Alfalfa ni mendapat kebaikan untuk kesihatan saya dan penyelesaian masalah penyusuan susu ibu... dan kebas-kebas serta "alighment" kewanitaan sangat memberikan keselesaan untuk saya.. .buka saya je.. malah semua orang memberikan JAWAPAN yang sama...

Testimonial? Haaa hadooo

promosi ALFALFA
Rahsia ALFALFA

masalah keputihan

Bagi wanita ynag pentingkan penjagaan dalaman, ni adalah PENYELESAIAN untuk kita semua.. Bukan untuk kecantikan luaran je tau yang di jaga.. Tetapi dalaman untuk menjaga hati mr.suami kita kan...

Insyaallah, perkongsian untuk kita sesama wanita.. siapa lagi nak tolong diri kita sendiri selain kita!

Berminat? Dapatkan HARGA PROMOSI Sekarang! Hanya di sini Sah sehingga 31.1.2015

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...