Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 10 January 2015

Begitu Berharganya KESIHATAN Kita!

Ramai yang kata, mahal pula.. Eh.. owww begitu harganya. waa.. boleh tahan harganya..

TAPI, tak ramai yang tanya apa KHASIAT yang kita akan dapat bila amalkan barang terbaik dari Shaklee ni iaitu VIVIX.. Tak semua orang akan bertanya macam tu, betul kan?

Tapi bila nak beli yang untuk kelihatan CANTIK luaran tu, tak pula komplen MAHAL! ok set bayarrrrrrrr...

Sedarkah kita, merawat lebih banyak kos dari mencegah?

Sedarkah kita, bermula barang mahal ni lah kita sangat-sangat hargai kesihatan kita bukan untuk masa ni je, tapi masa akan datang juga amat PENTING!

Jangan kisahkan HARGA kalu kita KISAHkan KESIHATAN kita terlebih dahulu...

Kenapa VIVIX? 

Vivix adalah Botanical Beverage Mix melambangkan penemuan revolusioner dalam bidang khasiat pemakanan polifenol.

Vivix® mengandungi ramuan botani Shaklee yang tersendiri iaitu Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol ialah kumpulan fitokimia berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaaan sel.

Promosi Vivix Shaklee

JANGAN kisahkan HARGA, kisahkan KESIHATAN adalah salah satu kepuasa sebenar kita. Apatah lagi bila kesihatan tu kita sangat sayangi macam kita sayang mak ayah kita yang dah lahirkan kita, sekolahkan kita dan berdoakan untuk kita hingga kita berjaya kini...

Tak salahkan hadiahkan untuk insan-insan kesayangan kita kali ni...

Sempena OFFER ni lagi lahh jimat.. Beli 1 untuk mak beli satu untuk ayah, dah dapat 5% LESS lagi!

Berminat?

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...