Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 9 January 2015

Apa Sudah Jadi!

Bila si abang mula membebel... Ibu tgk ni apa sudah jadi!

i love ibu

Memarahi si adik yang sedang sepahkan biskut si abang yang  menarik perhatian si adik...

Kelakar dua beradik ni, orang lain cakap tgk apa dah jadi ni.... si abang pula apa sudah jadi!

Ibu dengan selamba je cakap... Salah abang kan letak merata bekas biskut abang tu, dah tau adik suka semua barang-barang abang.. kenapa letak merata lagi...

Pada saya mereka ni adalah satu cabaran saya, saat si adik bangun si abang nak tidur.. .saat si adik nak tidur si abang nak bangun dan sebagainya nak makan, nak susu nak minum..segalanya la...

Tapi kalu kita tak mampu nak menjaga, Allah S.W.T tak akan bagi kat kitakan... Sebab tu saya sedaya upaya untuk terus melayan mereka ni... Kadang tu "tertewas" juga dengan mereka ni saat saya "jiawa kacau".. hahah.. adat la kan... kita sebagai ibu bukan ROBOT pun.. tapi cepat-cepat saya sedar dan mohon maaf pada mereka ni.. daaaa paa lagi..ke toilet dan ambil air sembayang relex bawa dorang bermain... elok semula "jiwa kacau" tak lama... 5minit je...

Lepas tu saya PASTI akan telan B-COMPLEX 5biji paling banyak sekali telan.. kenapa??? sebab saya tak nak stress menguasai diri dan mula la "anti-penuaan" merebakkkk .. Oh no... .hahaha

Tapi banyakkan saya akan melayan mereka ni sampai la mereka penat dan melayan mainan masing-masing..suami jenis kerja luar.. saya la "ayah" dan "ibu" mereka saat suami keluar bekerja...

Nak tgk gaya si adik mengambil biskut kepunyaan abang dia?

jana pendapatan dari rumah

Sudah la mata bolat... usha line pula ok ke tak nak capai bekas biskut abang nye ni...

Alhamdulillah... mereka adalah nyawa dan pewaris saya dunia dan akhirat....

Anak-anak mommylina
#babyshaklee
#PengedarShakleeKulim

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...