1 Perkara PENTING Bila Suami Masuk Dapur!

Bila mr.suami masuk ke dapur, 1 perkara penting adalah masakan yg SEDAP dan saya makan pasti akan bertambah-tambah...

Selain memasak, suami jarang ke dapur, tapi bila ke dapur dia pasti komplen itu ini bila banyak barang yang dia nak kurang...membebel mengalahkan saya juga...

Masakan suami no. 1

Dan yang terbaiknya... masakan suami ni, mengalahkan masakan saya pula..hihi

Salah satu masakan mr.suami saya yang makan PASTI berapi dan bertambah-tambah lagi... ni dia.. sup tulang versi kami suami isteri...

Alhandulillah dapat suami yang rajin ke dapur buat "pemeriksaan" bila saya masak.. dan akan ke dapur bila mr.suami nak makan kat rumah, tapi dia yang masak...

Sesekali masak.. ni la dia.. pasti meyelerakan..

Resepi versi suami -; campak-campak itu sangat sedap...

Sharing love wif mommylina


5 comments:

  1. Sama laa... kalau husband masak pun... berselera makan... walaupun roti telur... haha ! Sha masak pun hasben selalu menyibuk kat dapur...

    ReplyDelete
  2. apa resepi sup tulang tu? satu masa dulu pernah saya collect resepi sup tulang mertua seorang blogger... saya masak... memang bertambah member makan... saya cuba modified tak menjadi... tak sesedap sebelum nih...

    ReplyDelete
  3. suami saya pun pandai masak tapi jarang nak dpt rasa masakan dia.. sesekali masak mmg sedap hehehe..
    sedap nampak sup tulang tu

    ReplyDelete
  4. Suami sy suka masak goreng2....kalah saya hehe...

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...