Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 29 September 2015

Testimonial ESP : Apa lagi komen lepas ni, tak sudah lagi ke?


Kasi up lagi komen mereka lepas ni... saya tak kata.. tapi mereka yang kata... Saya juga amalkan apa yang saya kongsikan dan rasai apa yang mereka juga rasai kini...

Percaya? Komen lagi kat sini...
    dan mereka kata..... 

testimonial esp shaklee

Kenapa lagi dengan ESP ni...

Esp Shaklee


Sebenarnya, ramai yang masih belum tahu.. Protin adalah makanan UTAMA dalam badan kita, kekurangan protin dalam badan kita salah satu penyebab rambut mula gugur, mudah letih dan kulit kusam dan kering...

Selainnya... Boleh dapatkan info bahaya KEKURANGAN PROTIN dalam badan...

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
 
========================================================
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online

Monday, 28 September 2015

Testimonial ESP : Apa kata mereka....

Ok kali ni komen dan apa kata mereka.. Biar TESTIMONIAL ESP Shaklee berbicara... dan kenapa pilihan mereka adalah ESP kerana...

testimonial esp shaklee

Lagi.....

esp shaklee

Apa kata mereka adalah dari hati mereka sendiri.. mereka merasai sebelum mereka juga menjadi AHLI Shaklee untuk dapatkan harga JIMAT & BERBALOI selain dapat info-info terbaik dari Shaklee....

Keutamaannya adalah SIHAT dan EXTRA nya adalah CANTIK...

Pilihan saya dan mereka...dari hati ke hati... #ShakleeEffects

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
========================================================
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online

Sunday, 27 September 2015

Resepi ESP : Untuk pagi hujung minggu sekali lagi...

Bangun pagi ni, terus bancuh ESP tak nak dah minum lain-lain minuman selain ni.. Kenapa? Sedari lepas pagi raya haji.. Asyik makan daging.. lontong.. je kat kampung mak ni...

Sudahnya.. pagi ni.. nekad... no more sarapan berat.. sebab jap lagi nak gerak balik Kulim, dari Pahang ni wajib singgah Cameron dulu terus ke Kulim....

Haaa... lepas "sarapan" ni tak boleh la makan lain-lain, sebab sememangnya dah kenyang... bila mak sua lagi daging... saya nak je makan.. tapi..alahai..perut tak kan nak sendat kot kan... so.. jawabnya.. saya bawa bekal dan makan di hentian bila kami berhenti nanti... JIMAT & BUDGET kan cara ni...

Meh nak kongsikan RESEPI ESP ni.. kali ke-3 saya buat sedari 7hb masa tu saya kalut nak bersiap dan tolong kawan jaga anak dia... bagus nyaaaa saya.. .hihi...

Ok resepi simple je pun... ni dia...

Esp Shaklee

Sedap tau.. so.. jap lagi nak singgah Cameron, saya akan beli lagi fresh stawberi ni.. esok buat lagi..

Ok tak mau kasi jeles lelama... korang pun kena amalkan makanan UTAMA badan ni adalah Protin.. dalam ESP ni 100% protin dan lengkap tau.. tak perlu la makan daging, kekecang, sayuran berkilo-kilo tiap hari.. tak larat nak makan tu... ^__^

Ada SPECIAL kali ni.. sebelum berakhirnya PROMOSI SEPTEMBER ni tau kawan-kawan...

Terus cari mommylina kat sini...

Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...  
 
Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
============================================
 

Saturday, 26 September 2015

Tiada lagi masalah bila makan daging fresh - Juadah Raya Qurban -

Bila raya qurban ni, pastinya daging fresh semuanya... dulu ya takut makan daging ni, sekarang TIDAK LAGI...
ubat shaklee

Puncanya? dan hasil penangan juadah ini pun sedap je nak makan, pekena pula daging fresh.. lagi la kan.. dengan masak pula reramai.. makan juga reramai... tak hinggat periuk tu dah nak habis....



Tapi bila dah jumpa "ubat" ni... tak risau pun lagi...

Apa yang saya maksudkan "ubat" terbaik dan berkesan tanpa perlu ke klinik dah..apa RAHSIA nya? Haaaa.... 
ubat shaklee

Pembantu segala "alahan" itu tersingkir dan dapat extra anti-aging plus lagi makin segak aiiii.. Ada yang sampai tak mau bagi kat suami makan selalu..sebabnya kata nanti suami makin segak..

Saya kata tak pa la... suami segak.. isteri makin cun dan mantop juga awet muda.. yang PENTING kesihatan itu di utamakan... Setuju kan... ke mana pun kita, KESIHATAN itu perlu di utamakan, Insyaallah..

Hidup dan mati kerja Allah bukan manusia.. Janji kita berusaha untuk menjaga kesihatan dan tambah amal ibadah kan... perkongsian ni pun satu amalan... amin...

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com

Friday, 25 September 2015

Shaklee Effects - Penangan ESP lagi...

Bercerita tentang ESP lagi.. Masih ramai yang bertanya.. apa lagi Shaklee Effects dari mengamalkan ESP ini.. Nahhh... kasi korang bebanyak la ek... hari ni dan seterusnya...

esp shaklee

Lagi tentang PENANGAN ESP Shaklee? .....


Esp Shaklee

Penangan Esp Shaklee

Testimonial ESP Shaklee

Lepas ni korang pula bersama PENANGAN ESP Shaklee ni... Bagiamana? Nak dapatkan 100% dari kesan pengambilan anda?

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
==================================
Rasai apa yang telah kami rasai juga... Bukan setakat cantik.. tapi kesihatan itu sangat PENTING!

Thursday, 24 September 2015

Selamat Hari Raya AIDILADHA - Salah satu IMPIAN Saya -

Pagi yang mulia ini, terdetik di hati.. seronoknya bila saya juga bersama jemaah di rumah Allah di sana, meraikan dan merasai suasana lebaran AidilAhda kan... Mesti seronok menjadi tetamu Allah di sana dalam suasana yang cukup tenang dan bahagia...

Insyaallah, kita merancang .. Dia sebaik-baik penentu perancangan kitakan...

Semoga tahun hadapan saya juga ke sana bersama suami dan anak-anak untuk ibadah Umrah terlebih dahulu.. mencari dan mengenali dan mendekati dengan lebih dekat kepada Dia...

Semua ada IMPIAN, termasuk lah saya juga... dan impian itu pasti bukan angan-angan, bila kawan-kawan saya boleh di katakan team kami.. dah pergi secara PERCUMA dan TAJAAN dari Syarikat MLM Shaklee ini.. Apa yang pasti.. saya nak ke sana bersama keluarga saya...

Bak kata suami, kita ada niat.. Insyaallah Allah pasti akan tolong capai niat kita itu... saya pasti, akan menjadi tetamu Dia, suatu hari nanti...

Insyaallah...


Bekerja sekeras mana, tanpa niat ianya akan menjadi sia-sia... Syukur saya di temukan bersama team yang hebat dan kami punyai matlamat yang satu dan saling membantu berkongsi ilmu juga membantu orang lain.

Kita doakan bersama ye kawan-kawan... moga Allah mendengar dan niat kita semua termakbul... amin...

Salam AidilAdha 2015 - Seikhlas Hati dari saya & mohon ampun dan maaf -

Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
 

Wednesday, 23 September 2015

Kesan Pengambilan VITAMIN C ni pada seseorang - Fikir Positive -

Sepanjang saya mengenali Shaklee, saya dari sehari begitu teruja nak cuba 1 persatu produk ini.. apatah lagi di antara yang paling HOT dan PANAS adalah Vitamin C ini...

Kenapa ramai yang sanggup membeli sebiji RM1 sedangkan di Shaklee hanya RM92.50 untuk 180 biji.. Lagi jimat dan berbaloi sesangat akan kesannya lagi..

Antaranya...

kesan pengambilan vitamin c shaklee

produk shaklee
Antara TESTIMONIAL mereka....

Bagaimana dengan anda? masih menunggu untuk kepastian anda? atau terus dapatkan dan amalkan untuk kesan anda pula lepas ni? Tanpa berlenggah terus cari saya.... Untuk apa yang anda PERLUKAN !

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
========================================================
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online


Tuesday, 22 September 2015

Sesuatu yang teristimewa dari suami untuk isteri tercinta...


hadiah untuk isteri vitamin shaklee

Dalam rumahtangga ni sebenarnya, isteri banyak yang mengalah betul tak? siapa setuju? saya antaranya la.. Mengalah bukan sebab kalah jauh di sudut hati isteri mendambakan sesuatu yang istimewa dari suami tercinta... Contohnya...

Hadiah...
Kejutan yang mengembirakan..
Membantu isteri.. .dan sebagainya laaa..

Apatah lagi isteri yang suri rumahtanggah sepenuh masa ini.. yang mana sedia maklum... isteri 24jam kat rumah bersama anak-anak.. tugasan yang tak pernah dan tak akan selesai... rehat? lihat pada keadaan juga kan... dan dah semestinya... TAK BERGAJI dengan kerjaya suri rumahtangga ni kan...

Tapi bila suami sangat memahami.. dan bertanyakan si isteri.. memberikan sesuatu yang pastinya membantu si isteri lebih cergas, bertenaga dan bertambah cantik... pastinya bukan isteri je gembira... suami lagiiii gembira bukan?

Siapa suami dia nak isteri cantik dan berseri-seri kat rumah? semua nak kan....

Kalu saya si tanya mr.suami apa nak.. bukan emas atau permata atau duit, tapi saya nak VITAMIN untuk saya kekal cantik, bertenaga dan sihat.. sebab kenapa?

Tanpa saya di rumah, kerja rumah siapa nak buat? masak? makanan suami, dan anak-anak siapa nak buat? membebel anak-anak siapa? siapa nak melayan mereka semua anda saya tiada, mahupun saya sakit?

Sememangnya duit penting, tapi andai duit ada tapi tak sihat, bagaimana? bila sihat, cantik dan ceria untuk keluarga semuanya pasti akan menyusulkan? percaya tak?

Pilihan utama dalam sesebuah keluarga adalah...

KASIH SAYANG.. seterusnya..
KEBAHAGIAN...
KEKAYAAN... insyaallah dengan izinnya...

Betulkan... dan ini juga pilihan saya.. bukan senang nak jadi suri rumahtangga sepenuh masa bila dah biasa bekerja.. tapi.. ianya sangat mulia dan mengembirakan anda kita buat semuanya dengan ikhlas... dan saya paling perlukan untuk keluarga saya.. adalah ini.. begitu juga anda kan...

esp shaklee
Ni sebahagian RAHSIA untuk wanita dan isteri buat suami semakin sayang tau....
Saya dah pun amalkan juga.. lepas ni, anda juga perlu mencubanya... kenapa? sebahagian untuk menjaga kesihatan, kecantikan dalaman dan luaran juga tau...

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com

Monday, 21 September 2015

Bagaimana untuk dapatkan kulit CANTIK & SIHAT?

#Wordless entry lagi pagi ni...


Semoga gambar ini berbicara dengan baik untuk keperluan kita semua, apatah lagi membantu penyelesaian masalah orang lain kan....

Dapatkan sepenuh kebaikan bermula di sini... ESP Shaklee ...

Berminat dapatkan sesuatu yang berNILAI untuk diri anda?

Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...  

Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com

Friday, 18 September 2015

Salah makan waktu berpantang, PUNCA kesihatan terganggu dan badan "rosak".

Ramai yang bertanya bila jumpa saya, "eh, lina kenapa makin kurus, tak macam anak dua je ko ni.." Apa yang saya boleh buat adalah hanya senyum.. dan senyum.. .

Kenapa saya tak berisi walaupun anak dua? kenapa saya masih berat 41kg walaupun saya asyik makan dan bila lapar makan, minum lagi la tak hinggat...

RAHSIA saya? tak la rahsia dah.. sebenarnya....

set bersalin shaklee

Adalah menjadi UTAMA saya bila pantang WAJIB jaga dan sebolehnya JANGAN langgar masa pantang korang.. kenapa? once korang "langgar" masa berpantang... korang akan menyesal sampai anak ke 10 sekali pun kalu tetap tak berubah cara tu...

Antara yang manjadi masalah.. lepas 44hari je.. semua bedal makan yang biasa-biasa di makan sebelum pantang.. masa pantang pun terpaksa, dan kadang-kadang curi-curi makan,or minum ynag TAK BOLEH semasa pantang.. kan sekarang dah menyesal....

Sepatutnya 1 tahun penjagaan dalaman kita perlu di 'cover" tau.. sebabnya kita wanita ni terlalu istimewa pada kita, suami apatah lagi Dia (Allah SWT), tapi sebab nafsu.. mula la langgar pantang.. sudahnya...

Lepas pantang.. badan naik bagai di pum-pum.. lelemak tau mau buang dan degil pula tu... haha.. dan paling menyesal bila badan cepat sangat lengguh-lengguh dan urat segala sendi cepat masuk angin...

Sayang kan badan kita "rosak" sedari anak pertama lagi... patutnya kontrol nafsu dan penjagaan badan...

Tapi tak pa.. Bagi saya, setiap masalah ada penyelesainnya kan... dan SET BERPANTANG ini betul-betul buat korang rasai apa yang saya rasai sedari mengenali ini....

tambah susu badan

Lepas ni, jangan menyesal pula sebab tak amalkan apa yang terbaik untuk badan kita tau... Semoga ianya memberi manfaat kepada kita WANITA dan IBU...

Saya pernah rasai sakit urat dan sakit sendi dan paling sedih bila kita ibu, isteri nak buat yang terbaik untuk suami dan anak-anak kita, tapi kita tak sihat dan tak boleh lakukan apa ynag sepatutnya hanya kerana kita "tak jaga badan kita".. Dan Allah SWT maha mengetahui segalanya.. Alhamdulillah.. niat menyusukan anak hero saya masa tu dalam apa juga keadaan tercapai juga 2tahun..

Janji kita kuat, segalanya pasti.. hebatkan WANITA...

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com


Thursday, 17 September 2015

Antara sebab kenapa saya pilih SYARIKAT & PRODUK ini dalam kehidupan saya

Berbicara dari hati kecil saya kali ini.. Sejak dulu saya tak pernah suka akan MLM, sebab saya sendiri lihat mereka kecewa akan pelaburan yang di janjikan menjadi sia-sia dan terus lenyap..

pengedar shaklee kulim

Tapi entah dengan Shaklee ni saya tak fikir panjang, saya join terus selepas saya "jatuh cinta" dengan produk ini dan berkesan pada saya dan keluarga saya...

Pertama adalah kerana? Dah lebih 50tahun ke atas RPODUK dan Syarikat ini di dunia.. bayangkan MULTIVITAMIN PERTAMA di dunia adalah VITALEA Shaklee... sekarang dah 100tahun.. 

Produk lain? saya tak pasti.. tapi Shaklee PERTAMA di dunia kan...

Keduanya adalah produk yang
.... 100% semulajadi
.... 100% berkesan &
.... 100% selamat

Ni menyebabkan saya nak sangat berkongsi pengalaman saya sendiri... apa yang saya amalkan, saya akan kongsikan kebaikannya kat sini, fb mahupun ig saya juga page saya...

Jangan sesekali amalkan produk jika anda di janjikan 1hari kesan, dan apatah lagi jenis perniagaan yang join hari ni esok dapat untung... TIDAK bagi saya.. nak kaya dan berjaya adalah dengan usaha dan kita berniaga kerana Allah SWT.

Betul kan? tanya la memana mereka yang berjaya sampai sekarang.. mereka pasti dah lalui pedih, perit, seksanya tu disini (hati), di maki, menangis dan sebagainya... Tapi kesudahannya? mereka-mereka ini berjaya sampai sekarang.. malah terus berusaha untuk membawa orang lain untuk berjaya juga...

Sebab tu saya pilih SHAKLEE dan geng Shaklee yang betul untuk berjaya.. Dan saya juga akan pastikan korang juga berjaya lepas ni.. TAPI atas usaha korang.. bukan orang lain.. Kejayaan yang saya dna korang akan kecapi adalah hasil kerjasama yang sangat hebat!

Bagaimana? kalu korang dah pernah rasai kelebihan produk ini.. kenapa tidak terus berkongsi dalam masa sama boleh menjana pendapatan korang juga...

Caranya? sya akan bersama korang .. segalanya bermula di sini -->
========================================================
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online
 
Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
 

Wednesday, 16 September 2015

5 sebab kenapa ESP "hot" PRODUK dikalangan wanita-wanita CANTIK seperti DIRI anda.

Mungkin ramai antara kita, termasuk saya dahulu sebelum mengenali Shaklee ni, suka sangat membazir membeli alat solek untuk kelihatan cantik dan hot.

esp shaklee

Tapi tanpa sedari saya membuatkan muka saya lagi bertambah nipis dan bila terpana dengan cahaya matahari, saya rasa pedih dan pernah luka kecil hanya di sebabkan taksub dengan kecantikan luaran semata-mata.. Sekarang?

Pasti tak lagi sebabnya saya dan temui formula kecantikan saya juga mereka-mereka yang menyedari akan kepentingan kecantikan dalaman ini sebenarnya.

Apa yang saya temui sejak 4 tahun lepas san sampai sekarang masih mengamalkannya..Adalah ESP Shaklee

5 sebab kenapa ESP "hot" produk ni menjadi pilihan saya dan mereka-mereka? 

1. Lengkap 100% protin yang badan perlukan
2. Mudah di amalkan dan KESAN yang baik untuk dalaman terserlah di luaran.
3. Keperluan badan adalah Asid Amino penting yang tak di hasilkan dari makanan lain selain dalam ESP.
4. Jimat dan tahan lama juga dengan pelbagai manfaat lain
5. Bukan je cantikan dalaman, luaran.. bentuk badan solid macam Erra Fazira.

cantik anggun

Lagi? tak mau cerita panjang-panjang.. tapi bagi korang yang belum amalkan. SEGERA dapatkan untuk anda. Lagi, kecantikan ni bukan la korang minum ni terus cantik macam Lisa Surihani atau Nasha Aziz ke...

Tapi kesihatan ni terlalu banyak boleh di maksukan tau...

Lagi? ok korang order dna terus rasai apa yang telah kami rasai... kurus 45kg pun dah berbaloi kan.. jeragat dan jerawat tiada pun satu bonus kan... 

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 

Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
 
 

Tuesday, 15 September 2015

3 Tips Hadapi Kehidupan Yang Padat & Sibuk Mengalahkan MENTERI BESAR!

Haa.. Topik kali ni simple tapi saya rasa ianya sangat membantu para ibu dan ayah yang mengatakan kita ni sangat sibuk juga dengan jadual harian yang padat.. Hinggakan kita berhutang masa dengan anak-anak..

Setuju?

Bagi saya YA! korang pula bagaimana?

jutawan shaklee
Bagi seorang yang bekerjaya, masa itu sangat berharga..
Bagi surirumah pula.. masa tak cukup nak buat apa ynagn nak di buat.. apatah lagi dengan diri sendiri?
Bagi peniaga pula, masa itu emas?

Betul? Tapi bagaimana pula dengna surirumah tangga ynag mengurus keluargnaya 24jam, dalam masa sama menjalankan perniagaan online? adakah seperti kami ni ada masa 25jam atau lebih dari 24jam ?

Jawapannya... Ada kat sini...


Bagaimana kami mengurus masa kami? hanya dengan 3 TPIS atau 3 Cara ini kalu korang boleh follow dan konsisten... saya rasa korang lepas ni akan rsa... eh.. banyak pula masa aku ni sebenarnya... haaaa...

Dapatkan 3 TIPS / RAHSIA masa anda banyak sebenarnya.. walaupun anda adalah seorang MENTERI BESAR! ^__^. Dan lepas ni ... no more reason ya... 

Jika anda juga mahu membina kerjaya dari rumah, hubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online
 
     Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com 
=================================================

Monday, 14 September 2015

Produk Shaklee - Lagi tentang Sabun Basuh Pinggan Paling Power & Jimat!

Sejak nak raya haji ni, antara pilihan ramai adalah Sabun Basuh Pinggan Paling Power & Jimat ini tau.. Kenapa saya katakan paling power?

Ye la kan, raya haji dah tak lama, apa ynag paling popular di musim raya haji ni antara makanannya adalah sup gear box, bihun sup daging, semua la tentang daging fresh-fresh lagi kan... dan.. daging juga lemak tak boleh di pisahkan...

Pilihan saya sejak mengenali kehebatan pencuci ni.. adalah ini... dan lepas ni korang juga WAJIB ada ni sebabnya.. tak la menyusahkan korang nak membasuh dan membuang kesan-kesan lelemak daging kat pinggan tu apatah lagi periuk juga sinki...

Nak tahu kehebatannya? korang saksikan video ni.. lepas ni kompom korang tak risau dah...


Jadi korang? jangan tunggu lepas raya baru nak order... Order sekarang. penyelesaian pasti terjawab...

Untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com 
=================================================

Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online


Sunday, 13 September 2015

Shaklee Kulim - Bagaimana nak dapatkan Vitamin ini secara PECUMA!

Bagi anda yang belum tahu, sehingga bulan Oktober ini, korang masih berpeluang untuk dapatkan vitamin ini secara PERCUMA!

Secara terus terang, saya dulu tak percaya vitmain-vitamin semua ni. Tapi bila dapat rasai kelainan pada vitamin Shaklee ni, saya percaya ianya terbaik untuk kita amalkan dan apatah lagi siapa-siapa yang mengamalkan pemakanan simple dan segera tu, sangat elok vitamin ni untuk kita amalkan setiap hari.. multivitamin ini antara paling cepat keserasian juga...

Dan, kini lebih 100 tahun vitamin ini terBUKTI sangat memberi kesan yang baik pada tubuh badan kita, apatah lagi yang mengalami darah rendah...

Korang nak dapatkan secara PERCUMA vitamin VITALEA Complex ini? senang je, korang folllow ini

Beli (walau 1 produk) + Daftar keAHLIan (RM69) = Berjaya dapat PERCUMA Vitalea Complex RM88.75
 shaklee kulim
Lagi kenapa ramai memlilih VITALEA Complex ni sebagai penyelesaian masalah darah rendah dan sebagainya? Korang boleh klik video ini untuk BUKTI bertapa produk ini antara No.1 sekali... 

Klik / copy Video link ini - (https://www.youtube.com/watch?v=yjESAbK25l4&feature=youtu.be)

Untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com 
=================================================


Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online
 
 
 


Saturday, 12 September 2015

Produk Shaklee - Pencuci basuhan serbaguna paling jimat & berkesan

Assalamualaikum dan selamat pagi semua... pagi ni nak ceritakan tentang dan perihal isi rumah, dan saya sangat-sangat memahami keperluan isteri-isteri yang 24jam ada kat rumah..

Saya bukan la jenis yang cerewet.. tapi kalu bab kesihatan, kebersihan dan kecantikan saya pasti titik beratkan.. apatah lagi kalu tangan kita ni kasar di sebabkan buat kerja-kerja rumah seharian kan..

Tapi lepas ni, korang pasti gembira dan dengan senang hati mengamalkan  pencuci serba-guna ni sebabnya.. ianya dah la menjimatkan masa, lagi melembutkan tangan lagi tau...

pengedar shaklee kulim

Kenapa saya pilih ni ada kat rumah saya?

Sebabnya Pencuci Pinggan Basuhan Tangan yang Handal Membersih Minyak Degil No.1 bagi saya....

Lepas ni korang juga hanya perlukan beberapa titisan bagi mencuci setimbun pinggan yang berminyak selepas makan malam. Lantas membuatkan tugasan menjadi amat mudah, malah

* Lembut pada tangan
* Semulajadi, pencuci berasaskan tumbuh-tumbuhan
* Kaya dengan buih dan tahan lebih lama
* Membuatkan pinggan bersih berkilau
* Hanya beberapa titis mampu membersihkan timbunan pingganmangkuk di sinki

Seronon kan... haaa.. lepas ni kalu makan daging je.. buat sup daging ke.. tak perlu sental lelama da., paling cepat kesan nak menanggalkan segala minyak-minyak tu.. paling best... bau pun wangi tau ni...

Untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com 
=================================================

Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online
 
 
 

Friday, 11 September 2015

Kenapa saya memilih SHAKLEE sebagai makanan tambahan saya dan keluarga?

Dalam banyak-banyak makanan tambahan, saya pilih SHAKLEE untuk saya dan keluarga amalkan dan menggunakan tanpa was-was...

pengedar shaklee kulim

Shaklee? yang pasti saya tahu sedari dulu adalah yang ...
...100% Semulajadi
...100% Mesra Alam
...100% Berkesan

Dan korang saksikan yang ini....


This is incredible. Look and see what happens to one family in Sweden when they go organic for two weeks. Do you know...
Posted by Mamavation on Saturday, May 16, 2015

Untung kita dah diperkenalkan dengan Shaklee. Video pendek ni expose kesan lepas kita amalkan pemakanan 100% Semulajadi. Lepas tengok, apa korg rasa?


Memilih yang 100% semulajadi adalah HAK kita... Lepas ni bagaimana pilihan kita?

Saya DAH memilih ini sejak saya mengenali dan amalkan Shaklee 4tahun lepas... korang?

Untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...



Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com 
=================================================

Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online




Thursday, 10 September 2015

Atasi masalah UTAMA Wanita & Isteri dengan....

Sejak semalam ramai kenkawan bertanya, bagaimana nak atasi masalah ni, since bujang masalah ni sampai la bersalin masih juga ada.. ingatkan dah kawin ni masalah ni selesai..

alfalfa complex

Rupanya... makin terus bila hamil dan lepas bersalin...

Masalah UTAMA Wanita dan Isteri adalah....

KEPUTIHAN! 

Ya... mungkin ramai yang ambil mudah... tapi... Jangan sampai SUAMI TEGUR baru nak atasinya ye....

Masalah KEPUTIHAN mengganggu mana-mana wanita mahupun isteri..Mana tak, bila keputihan terlalu banyak jadilah kegatalan pada alat sulit, berbau busuk dan macam-macam lagi. Walaupun ia sebenarnya satu masalah ‘besar’ jika tidak dipedulikan..

Almaklumlah mahu berjumpa doktor dan memberitahu masalah ini sememangnya agak memalukan bagi sesetengah wanita.

Penyelesaian untuk korang... ni dia.. bukan je masalah KEPUTIHAN selesai.. malah... makin ketat dan suami puji tau uols... ^__^

tambah susu badan

Dan... korang bagaimana? mana satu ALFALFA ni? haaa... ni dia...

pengedar shaklee kulim
Masih menunggu? atau nak tunggu suami cari lain? katakan TIDAK untuk itu.. Terus dapatakan ini ye...

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com

Wednesday, 9 September 2015

Satu kepuasan bila BADAN TAK LETIH & ALERGIK juga hilang - Vitamin Pilihan Ramai -

Alhamdulillah.. hari ni nak kongsikan pengalaman saya sendiri.. sedari anak pertama saya berusia 2 bulan sehingga kini dengan anak kedua dah 1 tahun 5 bulan juga... apa yang saya rasai tersangat puas hati...

set penyusuan shaklee

Dari bujan badan cepat letih, dan alergik ni lagi la satu hal, salah makan je confirm naik gatal-gatal satu badan, merah-merah dan bersih tak sudah macam nak selsema tapi sebenarnya resdung...

Tapi bila mengamalkan produk ni, mulakan pada set percubaan je 2011 dulu.. sebeluan lepas tu.. rasa dah tak bersin bila makan seafood, tak gatal-gatal badan bila makan daging lembu.. mulanya rasa pelik.. bila tanya "upline" saya masa tu.. dah YES pilihan saya tepat masanya...

Dan... paling best... semua orang tak percaya saya yang kurus kecik ni menyusukan anak saya sehingga 2 tahun. anak lelaki pula.. dan sekarang lagi beberapa bulan lagi untuk lengkap penyusuan saya unutk anak perempuan saya pulaaa....

RAHSIA saya adalah....

Ini dia.... Paling saya terkeut masa tu dan sampai sekarang.. ini adalah keUTAMAan saya!

Juga komen orang terdekat saya masa ni... adalah...

Puan Suraya ni antara yang ditetamu terawal saya...

    Perahan sebanyak 2 oz meningkat ke 10 oz
    Badan tak letih, makin bertenaga
    Bayi tidur lebih nyenyak


Seronok kan? Tidaklah hanya semata-mata susu banyak tapi ibu penat, moody, dan sebagainya. Korang juga akan dapat lebih banyak manfaat dengan set penyusuan ni.

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com 


Tuesday, 8 September 2015

7 Masalah "Berlaku" Bila KEKURANGAN PROTIN Dalam Badan Kita

Ok hari ni nak less word sebenarnya tapi saya nak terangkan KEPENTINGAN PROTIN dalam tubuh badan kita...
esp shaklee

Penting ke? Meh baca sini...

Protin adalah BAHAN UTAMA dalam pembentukan pelbagai organ & tisu dalam badan serta KOMPENEN UTAMA kepada hormon manusia. Ia juga merangsang fungsi psikologi. Maka, setiap organ kita memerlukan PROTIN.

KEKURANGAN PROTIN boleh menyebabkan kelemahan dalam 

1. Sistem imun untuk melawan penyakit, 
2. Masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, 
3. Kehilangan kepejalan otot, 
4. Perubahan warna rambut, 
5. Bantut pertumbuhan, 
6. Masalah penghadaman, 
7. Masalah penghasilan darah & hormon,

.... dan akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya boleh membawa kepada kematian.

Berapa banyak badan kita perlukan protin? ianya mengikut badan bentuk tubuh badan kita, saiz dan berat badan... 

Lepas ni JANGAN ABAIKAN pengambilan PROTIN bila nak badan kita ni pakai lama kan... Tudung mahal-mahal boleh beli... tak kan laaaa protin ni harga NORMAL RM150.00 untuk penggunaan sebulan lebih dan makana UTAMA badan tak boleh kan... 

Saya percaya kita semua sayangkan badan kita, apatah lagi kesihatan dan nak kita melihat anak-anak kita membesar dan berjaya dunia dan akhirat kan... Insyaallah... Allah sebaik-baiknya penentu setiap yang kita rancang.. Alhamdulillah...  

Nak PROTIN terbaik.. dan bukan je badan sihat... tapi extra lagi kita semua dapat, sebab ini adalah kualiti TERBAIK dari semua sumber tau... 

kebaikan esp shaklee

30kilo??? terus bertukar 850gram!
Wow!!! Sangat halus serbuk ESP ni, yang kalau konsisten makan memang halus gebu tulus mulus, mantopss lagi tau.. rugi tak grab sempena OFFER ni..sebab terlalu banyak penjimatan dan berbaloi pada harga ini.


Bagaimana nak dapatkan PRODUK HEBAT ini?

Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...  


Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com

Monday, 7 September 2015

Bila bawa anak-anak jalan petang - Dunia SuriRumah -

susuibu

Ini cerita semalam.. bila bawa anak-anak jalan petang, nak kata tak tidur sebelum tu ada, nak kat rumah tak da ikon ada.. Tapi.. tgk la ragam si adik tu..

Tu gaya macma mengantuk sesangat la kononnya.. nak sangat kat ayah.. bila lepas menyusu tu awalnya dia tertidur kat riba saya.. dah jalan-jalan tak nak la tidurkan dia.. So saya kejutkan dah bagi dia berdiri kat sebelah tengah tu...

Rupanya....

Tertidur juga daaa... yang si abang nya nak kaco adik dia tidur gaya gini.. geram.. saya dan suami pun geram ni kan pula si abang nya yang sukaaa sangat mengusik adik dia...

Dunia anak-anak kan... sangat kelakar... kenangan ku abadikan dalam blog ini juga...

Semoga anak-anak ibu penyambung generasi dna delegasi ibu dan ayah lepas ni ek... Insyaallah..amin...

Love sharing dan dunia saya adalah dunia surirumah tangga sepenuh masa bersama anak-anak dan suami.

Alhamdulillah...

Love blogger;
Mommylina
Pengedar Shaklee Kulim
SidPRO anda 867601
017-5836865 (Untuk sebarang pertanyaan tentang tips penyusuan susuibu juga produk Shaklee)



Sunday, 6 September 2015

Rahsia Ibu - Tips Anak Kekal Cergas & Sihat Ceria Bertenaga...

Pagi ni nak kongsikan Rahsia Ibu - Tips Anak Kekal Cergas & Sihat Ceria Bertenaga, selain mengembirakan hati si ibu, juga adalah kepuasan kita dalam "pelaburan" anak-anak anugerah Allah SWT.

mealshake shaklee

Saya sejak mengenali SET ni, anak-anak tak pernah dah saya paksa makan ubat, sebab saya tahu ubat tu tak berapa nak elok sangat, melainkan "terpaksa".. Tapi sebolehnya saya cuba elakkan...

Kenapa MEALSHAKE?

Dengan gaya hidup yang lasak dan sentiasa berlari aktif, kanak-kanaktidak punya waktu untuk duduk diam menikmati makanan yang seimbang. Sebab itulah mereka perlukan pilihan makanan segera yang baik untuk mereka dengan pilihan kandungan rendah lemak dan rendak glisemik seumpama Shaklee Meal Shakes.
  • Memberikan 19 vitamin dan mineral penting sebagai asas nutrien untuk kanak-kanak yang sedang membesar dan remaja untuk kekal sihat dan kuat
  • Sumber pemakanan serat dan protein terbaik
  • Kaya dengan sumber kalsium

Dan kenapa pula Vitalea Children ni?
  • Membekalkan 18 Vitamin dan Mineral
    • Penting untuk pertumbuhan dan perkembangan normal kanak-kanak
  • Rumusan Tidak Merosakkan Gigi
    • Dirumus dengan pemanis asli xylitol yang tidak menyebabkan kaviti
  • Perisa Anggur Yang Enak
    • Sedap dikunyah, pasti digemari oleh kanak-kanak
 Jadinya kita ada dua pilihan, selain bancuhan.. ianya boleh terus di kumam atau anak-anak boleh chew-chew je ikut masa dorng.. tak la makan "gula-gula" lain kan....

Ini antara pilihan saya, selain ada lagi kat rumah ni, OMEGA, VITAMIN C Chew dan NUTRIFERON. Banyak? Tak la.. bukan hari-hari nak kena bagi kat dorang semua ni sekali gus... adalah masanya dan lihat pada keadaan juga..

Simple life kita semua... saya suka berikan pada anak-anak apa yang saya percaya terbaik untuk mereka dan kesihatan mereka... Maka.. inilah pilihan saya...

Korang pula? Untuk pilihan korang yang ini... Bagaimana nak dapatkan? Meh terus kepada mommylina.... kat sini...


Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
 
========================================================
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online

Saturday, 5 September 2015

Rahsia Baju Saya Tak Berbau Hapak - Surirumah Bekerjaya -

Saya paling suka bila dapat jumpa SET ini, paling senang nak basuh baju di tengah malam.. sidainya di waktu pagi... semalaman pun baju tak berbau hapak tau..

Apa yang paling mengembirakan lagi? selain kerja rumah jadi mudah, saya dapat urus masa saya dengan lebih teratur.. kenapa? mau tak gembira bila rumah wangi, tiada bau hapak dan baju mudah nak iron lagi cepat je kering tau...

Apa RAHSIA yang saya gunakan, kini bukan la rahsia lagi daaaa... sebabnya... ianya dah popular dan mejadi pilihan para ibu dan surirrumah untuk membuat pilihan yang bijak ini...

produk shaklee

Haa... tak mau cerita panjang lebar dan.. kawan-kawan yang belum lagi ada ni kat rumah.. saya syorkan beli dan rasai apa yang saya katakan ini..

***** Baju tak berbau HAPAK
***** Rumah WANGI dengan wangian basuhan ini
***** Jimat masa dan basuhan
***** Bersih dan puas hati
***** Lembut sesangat....

Haaa 5 bintang tu saya bagi... serius friends ianya sangat puas hati....

Bagaimana nak dapatkan? Meh terus kepada mommylina.... kat sini...


Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
 
========================================================
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online

Friday, 4 September 2015

Promosi September : 4 Langkah Nak Bancuh ESP - Cara Betul & Sedap -

Assalamualaikum dan salam Jumaat semua... Selamat pagi kawan-kawan blogger dan pembaca blog mommylina semua..

Alhamdulillah.. minggu pertama di bulan September dah kita kan.. macam kejap sangat dah 4hb.. Allahuahbar... tapi jangan terlalu memikirkan masa itu tetap berlalu.. apa yang penting kita terus ceria, jaga kesihatan, tambahkan amalkan rohani untuk bekalan kita di akhirat juga.. kan...

Ok, hari ni nak share cara-cara nak bancuh ESP ni yang sangat mudah dan cepat tetapi paling sedap dan juga penjagaan kesihatan extra kecantikan tau...

ESP Shaklee

Haaa.. Senang je sebenarnya kan... Cantik dan sihat, senang la.. siapa wanita yang tak nak cantik dan sihat? semua pasti nak.. cuma ada pelbagai cara, tapi cara paling win dan mudah bagi saya adalah dengan MENJAGA PEMAKANAN kita... setiap hari.. sebab makanan kecantikan dan kesihatan ini bermula dari apa yang kita makan untuk tubuh badan kita...

Begitu juga untuk makanan hati dan minda kita... adalah dari apa yang kita katakan dan lafazkan..

Ops.. terlebih sudahhh....

Okeylah.. mommylina tak nak pepanjang... mommylina nak share cara nak JIMAT penggunaan ni sempena PROMOSI kali ni... kawna-kawan boleh share BELI 6 FREE 1 / BELI 2 dapat Less 5% lagi...

Bagi yang belum berpeluang nak dapatkan FREE KEAHLIAN kali ni lah masanya.. sebab dengan ni kawan-kawan akan dapat extra BONUS lagi bulan hadapan.. Beli dah jimat dapat pula EXTRA BONUS kan.. siapa tak nak ni sememangnya rugi tau...

Bagaimana nak dapatkan? Meh terus kepada mommylina.... kat sini...

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
 
========================================================
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...