Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 25 October 2014

Promosi Shaklee :- 8 Sebab Kenapa Anda Perlu Dapatkan ESP Shaklee

Ada sebabnya kenapa anda WAJIB miliki PRODUK TERLAJAKKKK LARIS ini?

Apa hari  ni dah 25/10/2014 bermakna lagi 6 atau 7 hari lagi PROMOSI ESP SHAKLEE ini bakal melabuhkan tirainya..Cepat-cepat dapatkan KHAS untuk diri anda terlebih dahulu......

Untuk mengetahui kebaikan dan manfaat secara lebih terperinci anda boleh klik sini

Sebab anda perlu memiliki PRODUK terlaris masa kini? Mungkin anda sama seperti saya yang mahukan lebih banyak manfaat yang ada di dalam produk 'panas" ini antaranya -->

  1. Anda NAK awet muda?
  2. Anda NAK kulit mudah remaja?
  3. Anda NAK atasi masalah dan membaiki pigmentasi di muka?
  4. Anda NAK kulit cerah sekata dan wajah berseri-seri?
  5. Anda NAK menguatkan memori?
  6. Anda NAK lebih bertenaga dan cergas 
  7. Anda NAK stabilkan masalah hormon?
  8. Anda NAK atasi masalah prostat juga?
Masalah anda ada dalam senarai di atas ini? atau anda masih berkira untuk miliki produk ini kerana anda tak pentingkan penjagaan kesihatan dalaman anda sekarang di usia muda ini, anda psti akan menyesal kerana lambat memulakan hari sihat anda dengan lebih baik..

Jangan berlaku seperti saya.. lewat kenali Shaklee, tapi bersyukur sangat walaupun lewat kini saya dah pun amalkan sebaik sahaja mengetahui kebaikan dan manfaat ini sangat badan kita perlukan bukan je untuk masa ini, tetapi pada masa akan datang juga...

Dan untuk anda yang mahu dapatkan HARGA PROMOSI ini..anda boleh cari saya di sini-->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================


Friday, 24 October 2014

2 Manfaat ZINK COMPLEX untuk mereka yang bergelar LELAKI!

Di datangkan khas untuk mu LELAKI, yang mana manfaat zink complex ini sangat memberi kebaikan bukan sahaja untuk masalah dalaman malah banyak lagi manfaatnya.

Di rumus dari zink glukonat semulajadi bergabung dengan nutrien semulajadi yang lain seperti kalsium dan serbuk alfalfa untuk menghasilkan zink yang mudah untuk di serap oleh tubuh badan kita. Zink ini juga sesuai utuk pengambilan jangka panjang. Dan ianya berkesan dalam mengeluarkan logam toksin seperti kadmium dan plumbum dari tubuh kita.

produk shaklee

set kesuburan lelaki

Antara 2 Manfaat TERBAIK untuk LELAKI adalah -->

  • Memperbaiki masalah Prostat - yang mana melindungi kesihatan prostat, memperbiaki dan menyembuh bening prostatomegaly dan keadaan kerap kencing. Kajian menunjukkan pengambilan harian zink dapat mengurangkan prostatomegaly / pembengkakan prostat dalam kadar 70%
  • Kemampuan Seks Lelaki - Pengambilan ZINK untuk jangka panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, impoten, meninggikan kiraan sperma. Zink yang secukupnya penting untuk keupayaan seks yang lebih bertenaga.

Zink adalah satu KHAZANAH untuk lelaki!!! 
  • Zink di dalam prostat lelaki adalah 10kali ganda dari organ lain. Zink memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki. Defisiensi yang serius akan mengakibatkan masalah seperti kematangan organ seks yang lambat, impoten, perkembangan yang kecil atau pincang pada testikel, kiraan sperma yang rendah, kemerosotan fungsi seksual, penuaan pra-matang dan rambut gugur. Oleh ynag demikian, zink amat di perlukan dari remaja hingga ke umur tua.
Pesanan--// Pengambilan yang berterusan dan konsisten pasti baik untuk anda wahai lelaki dan suami juga ye...

Bagaimana nak dapatkan KHAZANAH ini! anda boleh terus Klik kat ikon dibawah 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=1ad12e2680e7833bf77feaa9bb1f02e6

Atau anda boleh terus cari saya di sini juga...
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

Thursday, 23 October 2014

Set Kesuburan Asas Untuk Wanita Dan Isteri

Perkahwinan adalah satu perkara yang terindah dalam kehidupan kitabersama pasangan kita... Alhamdulillah, dan selamat datang ke alam rumahtangga. 

Namun tak lengkap rumahtangga yang di bina tanpa kehadiran orang yang sangat kita nantikan hasil perkahwinan anda yang sekian ini. Wanita dan isteri sering kali di kaitkan dengan masalah kesuburan sekiranya lewat hamil atau dah setahun berkahwin masih belum lagi ada tanda-tanda kehamilan.

Antara yang mungkin penhalang untuk anda sukar dan masih belum hamil adalah faktor hormon dan faktor kesuburan suami isteri. Dan TAK boleh salahkan hanya isteri sahaja, pihak lelaki juga perlu bertanggungjawab.

Di Shaklee berdasarkan kesan dan testimonial serta antara yang asas yang membantu tahap kesuburan wanita atau isteri adalah -->

esp shaklee dan gla complex

Kenapa ESP Shaklee? 
Salah satu manfaat utama yang membantu wanita dan isteri ni adalah berkaitan dengan hormon wanita, sangat baik untuk bantu untuk menguatkan rahim, membantu untuk kesuburan serta baik untuk stabilkan hormon wanita.

Kenapa GLA Complex? 
Dimana GLA (Gamma-Linolenic Asid) yang mana memperbaiki kitaran haid untuk wanita, membantu tahap kesuburan wanita sebaik dan ketika serta semasa datang haid seterusnya di waktu subur.  Mengawal selia estrogen dan testosteron yang mana produk ini membentuk prostaglandin untuk mengawalselia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing retensi air dan sakit payudara serta senguggut.

Dan LELAKI a.k.a SUAMI pula JANGAN sesekali menyalahkan isteri atau wanita sebab lambat menimang cahaya mata / zuriat. Sebaliknya bersama lah berusaha untuk mendapat zuriat. JANGAN disebab kan lambat kehadiran zuriat, penyebab keretakan rumahtangga yang di bina selama ini.

Semoga ini boleh membantu pasangan bersama untuk lebih berusaha tanpa menyalakan salah satu pihak sahaja. Dan anda ISTERI a.k.a WANITA sila pastikan anda lebih aktif dan subur lepas ni yeeee..

Untuk dapatkan produk ini terus anda boleh klik ikon di bawah ini 

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=109e3ceb0fb7112c1e9e4a3b45e68212
dan sebarang pertanyaan boleh cari saya di sini..
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...



Wednesday, 22 October 2014

Wajah Cantik Berseri Dengan ESP Shaklee

Sebut je tentang kecantikan, dah tentu-tentu wanita la yang paling menang dan utama dikaitkan. Walaupun zaman sekarang lelaki pun dah utamakan "kecantikan" kulit wajah mereka juga, namun wanita juga yang paling senang dikaitkan... tak gitu wahai wanita yang hebat!!!

esp shaklee

Kenapa ESP Shaklee dikatakan "mencantikkan dan wajah berseri-seri serta awet muda? " --> ini di sebabkan produk ini adalah sumber protin yang sangat di perlukan dalam tubuh badan kita. 

--> Awet muda <-- Pula yang mana dalam produk ini ASID AMINO adalah ynag paling penting untuk menbina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain lagi... kita boleh di katakan semua yang badan perlukan ada pada produk ini. Dan pengambilan ynag kerap adalah KUNCI kepada awet muda.

--> Meremajakan kulit wajah <-- Yang mana merangsangkan pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan dan seterusnya bertindak sebagai anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepatkan sembuhan lukadan mengurangkan kesan parut pada wajah

Sebab tu produk ni di katakan "HOT SALES" sebabnya semua tahu yang kita bukannya makan cukup lengkap protin ynag badan kita perlukan.. dan dengan penambahan makanan tambahan ni.. ianya sangat membantu.

promosi shaklee oktober 2014

Ni bukan saya yang kata.. TAPI pengguna yang sangat gembira bila dapat kesan seperti ini kan.. Yang ni sah berkahwin, ynag masih bujang tu, bagaimana tindakan sekarang? biarkan? atau terus klik ikon ORDER NOW untuk tempahan segera anda dan sebarang pertanyaan boleh terus cari saya -->
 https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=0747b9be4f90056c30eb5241f06bfe9b
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

Tuesday, 21 October 2014

Promosi Shaklee : Betul ke ESP Shaklee ni menggemukkan?

Kalu sebut je keburukan ramai bebenor nak kondem dan pangkahhh ye... saya sering dapat soalan, betul ke ESP Shaklee ni menggemukan? betul ke itu dan ini... 

Amboii korang..laju ye... nak mengata dan mencanang-canang sesuatu yang korang sendiri kurang pasti dan korang yang salah makan dah nak salah kan produk pula...

kesan penggunaan esp shaklee

Dan saya ni dah bertahun juga la amalkan bukan setahun dua... tapi dah lebih  dari tiga tahun... sedari anak sulung saya berusia 2 bulan saya amalkan SET PENYUSUAN SHAKLEE, sekarang dia dah berusia 3 tahun 8 bulan.. dan anak kedua saya berusia 7 bulan... dan BERAT saya 45kg je samaaaa je masa bujang-bujang dulu.. berat naik masa saya hamil je.. tu pun tak lebih dari 65kg tau... 

Tu korang rasa mengemukkan ke menguruskan atau statik dan stabil je? Dan ada sifu saya pun.. amalkan ESP ni dah 16tahun! Tapi dia semakin cantik dan kulit sangat halus dan cerah tau.. 

Dan berani saya katakan ESP SHAKLEE tak akan buat anda GEMUK kerana ia tak mengandungi kolestrol (FREE KOLESTEROL)... bukti???

bebas kolesterol

Gemuk terjadi bilamana anda SALAH cara pengambilan beserta vitamin lain, yang mungkin bukan produk Shaklee atau sila semak cara pemakanan anda terlebih dahulu dan sila kenalpasti diri terlebih dahulu sebelum menyalahkan produk semata-mata ye...JANGAN sebab dapat MURAH dari si penjual A ni anda beli TANPA NASIHAT dan CONSULTANT terlebih dahulu... kan tu salah korang sendiri... sedangkan si penjual B ni siap FREE consultant dan pasti guide anda lagi anda pula abaikan sebab terlbih mahal RM5-10 je pun... jadi salah siapa? produk ke anda??? Nak TESTIMONIAL? naaa tu keprcayaan korang

Peringatan untuk diri saya juga ni.. insyaallah kita sesama menjaga kesihatan kita kepada yang lebih baik tanpa menyalahkan produk Shaklee yang dah 57 TAHUN tau.. bukan 57HARI!!!

esp shaklee

testimonial esp shaklee
Belanja SATU GAMBAR yang BERJAYA KURUS yeee dengan SET KURUS SHAKLEE + ESP SHAKLEE tau...Makin gemuk + tak cantik @ makin kurus dan cantik?
Ramai je yang KURUS termasuk saya sendiri dengan produk yang tengah OFFER bulan ni BELI 6 PERCUMA 1 lagi tau.. so siapa nak berat badan tu mencapai idaman anda.. sila pilih "kedai" yang terbaik unutk anda!!! di sini saya pasti anda PASTI berpuas hati.. TANYA dan cari je saya untuk bantuan anda-->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

Monday, 20 October 2014

Rupa je BERUBAH tapi KHASIAT dan MANFAAT tetap SAMA!!!!

Mungkin ramai yang tak perasan dan tak tahu atau buat-buat tak tahu, bahawa KESIHATAN mempengaruhi sebahagian besar dalam kehidupan kita. Sama ada penampilan luaran, perasaan dalaman dan kejayaan seseorang semuanya bergantung kepada kesihatan.. 

Sedari dulu, kini dan selamanya KESIHATAN la yang paling utama.. Sebab tu dari tahun 1915 lagi Dr.Shaklee adalah orang yang PERTAMA mencipta produk kesihatan... Pertamanya adalah multivitamin dan juga VITAMIN PERTAMA di dunia.. Jangan terkejut pula tau... Tapi ni adalah KENYATAAN..

Tapi yang terbaiknya.. zaman berubah zaman... tahun berubah tahun.. yang dulu di ciptakan tu KHASIAT dan MANFAAT adalah TETAP sama, bezanya bentuk dan label serta botol je yang berubah... lainnya TETAP adalah SAMA!!! 

vitalea shaklee
Multivitamin PERTAMA di dunia sehingga KINI tetap ada di pasaran dan HANYA ada di SHAKLEE!!!

esp shaklee
sedari tahun 1961 okey... bukan baru seminggu dua di cipta dan di patten kan.. TAPI dah bertahun lamanya.. masih meragui KHASIAT yang ada???
promosi shaklee oktober 2014
2014 dan TERKINI!! dan yang paling penting adalah KHASIAT dan MANFAAT dari dulu hingga kini TETAP sama!!!

Berbeza hanya botol dan bekasnya.. TAPI khasiat dan manfaat serta fungsi masih dan TETAP sama, dan Shaklee yang semua PERLU tahu adalah bukan setahun dua tumbuh bagai cendawan selepas hujan.. TAPI dah bertahun lamanya dan juga produk kesihatan yang PERTAMA di dunia... 

Sebab semua perlu tahu--> Misi kami adalah kami memberikan kehidupan yang lebih sihat kepada setiap insan dan kehidupan yang lebih baik juga kepada sesiapa juga....

Dan semoga info serta perkongsian ni memberi manfaat kepada semua... dan untuk info dan TESTIMONIAL yang lebih baik untuk anda semua... boleh klik SINI
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

Sunday, 19 October 2014

Resepi Kegemaran saya bila minum ESP Shaklee

Malam-malam ni korang rasa lapar, nak makan nasi ke nak minum je, kalu korang ada ESP Shaklee, jom korang boleh buat minuman kegemaran anda dalam pelbagai resepi malah dan sangat mengenyangkan itu PASTI!!!

Mudah jeee... tak perlu la korang makan lewat malam da ni, tak elok untuk kesihatan tau, tambahan kalu ikutkan sangat dan terbaik masa makan adalah kul 6pm..nanti korang tak la rasa badan gemuk atau badan rasa cepat letih dan mengantuk kalu amalkan masa seawal kul 6pm tau...

Okey2..kita kongsikan sedikit resepi untuk anda tau..nak lebih-lebih resepi dan konsultasi terbaik untuk anda... anda cari saya lepas ni... Antara yang menjadi kegemaran saya dan pasti anda juga!!!

esp shaklee
Minuman pasti mengenyangkan anda!

esp shaklee
Kekal bertenaga dan milk booster bersama ESP + Kurma

esp shaklee
Minum dan penyediaan semudah ABC

cantik bersama esp shaklee
Bertambah tenaga dengan add on Performance Drink

esp shaklee
Minuman yang sangat mengenyangkan dan menyelerakan.... sila follow resepi yaaaa

esp shaklee
Mahu berdiet bersama dan berjaya!! Sila dapatkan minuman kegemaran ini!!!

esp shaklee
Bagaimana nak dapatkan BUKU RESEPI  untuk ESP Shakee anda????
Menyelerakan... dah-dah..BERHENTI makan nasi tu.. atau berhenti makan "jajan-jajan" ni ..yang mana sangatttt tak elok di waktu malam ni sebegini tau... 

Apa kata korang g dapur, bancuh ESP anda beserta dan ikut selera anda nak resepi mana satu di antara di atas tu... 

opssss... ada yang BELUM dapatkan ESP Shaklee yang tengah OFFER dengan BELI 6 PERCUMA 1 ni??? alahaiii rugi tau... sila oh sila JANGAN lepaskan peluang TERBAIKKKK ni... cari saya kat sini untuk bantuan SEGERA anda-->  
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

Testimonial ESP Shaklee :- Kecantikan terserlah dan penjagaan kesihatan juga dapat

Semakin hari semakin saya terlalu sukaa bercerita tentang produk yang terngah promosi ni, dan berani saya katakan yang anda pasti merasa rugi bila sekarang anda tak amalkan atau milik sempena promosi terlaris bulan ini.

Meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan di wajah dan seluruh badan serta bertindak sebagai agen anti-penuaan, dan yang terbaik juga adalah mengembalikan radia kulit dan kepejalan otot serta percepatkan sembuhan luka dan membantu mengurangkan kesan parut yang menganggu kecantikan wajah dan badan anda....

Dapatkan SEMPENA masih OFFER ye... HANYA di bulan OKTOBER!!!

cantik dengan ESP Shaklee
Testimonial CANTIK

kebaikan esp shaklee
Testimonial Kecantikan kulit dan luka selepas bersalin.

Perbaiki KESIHATAN bersama ESP Shaklee
Apa yang anda gambarkan bila anda punyai masalah kesihatan yang anda sendiri  tak tahu, tapi masih berkira untuk menjaga kesihatan sebelum terlambat atau anda BERTINDAK SEKARANG!!!

Dapatkan sempena --> PROMOSI --> di bulan ini --> BELI 6 DAPAT 7

Lagi nak JIMAT berganda? dan FREE resepi dan jadual pengambilan untuk anda amalkan, cari saya di sini
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

Percutian IDAMAN saya sedari kecil-kecil dulu?

Pepagi Ahad ni nak cerita sesuatu tentang percutian kita seronok kan... Sabah satu percutian yang sangat seronok, dan sangattt sejuk kalu ke  Ranau tak sah tak singgah kat "New Zealand" di Ranau Sabah.. Tempat yang sangattt sejuk nak bermulan madu sangattt seronok waa gitu... tempat budget ala-ala New Zealand" haaa sini la..

kundasang ranau sabah

Tempat ni ramai akan bergambar di sini.. pagar kayu ni..kenapa? Haa tgk je view pun dah tau kan, kenapa orang memilih view ni untuk bergambar... pagi-pagi sangat la rugi kalu nak bergambar suasana macam ni.. sebab gunung Kinabalu tu pasti tak nampak punya la.... kalu g tengahari ke pentang sebelum kul 5pm ok juga..tapi kalu kabus tebal..g la masa mana pun.. kalu nampak bertuah la badan..kalu tak..jangan nangis naaa... hihi... sebab kabus tebal tau kat sini.. tambahan musim ni..lagi la... sudah semestinya kabus tebal..

Haa tu percutian yang simple.. ada banyakkk lagi tempat percutian menarik.. Tapi bagi saya, tempat lahir saya.. tempat ni antara paling seronok... sebab tu saya akan ceritakan percutian sayasetiap kali balik ke Ranau ni adalah KUNDASANG, RANAU SABAH! Walaupun saya orang Ranau. Tapi tak puas lagi pun nak jalan-jalan di Ranau tempat yang sangat simple tapi sangatt banyakkk tempat percutiannya...

Dan.. Tempat kedua idamam saya dan ni saya dan suami punya impian percutian yang sangatt kami nak pergi lagi adalah--> sini <--

shaklee italy

shaklee percutian
Ni antara tempat kedua idaman saya dan suami untuk pergi bercuti, merehatkan minda... dan bukan pergi berdua tau..tapi kaan pergi bersama anak-anak lagi... insyaallah... seronok nak g sini, sebab saya sukaaa sangat tgk keindahan sebegini.. dengan lampu-lampu... dan bangunan-bangunan yang sangat indah sedappp mata memandang.. sesekali ke Negara orang dan mencari ilmu tu sangat baikkan... Insyaallah.. Percutian IDAMAN saya bersama keluarga.. tak lama lagi ni...

Dan PERCUTIAN IDAMAN yang menjadi pertama di hati saya pula adalah--> 

makkah haji

Saya nak sangat menjadi tetamu ALLAH di sini ketika usia muda bersama suami dan anak-anak saya juga.. siapa yang tak nak menjadi tetamu ALLAH ketika usia muda ni kan.. kita tak tahu bila usia kita tamah dan sampai ke noktahnya... RAHSIA nya hanya ALLAH sahaja yang mengetahui... dan inilah impian pertama untuk percutian dan ibadah saya..sekiranya saya di jemput untuk menunaikan umrah dan haji.. saya pasti memilih ini bersama suami dan anak-anak saya.. .

Dan satu yang saya amat YAKIN... bahawa ALLAH S.W.T maha mengetahui apa yang setiap hambanya impikan.. dengan izin dariNya..saya pasti menjadi tetamu ALLAH S.W.T ketika usia muda ini... Amin.... Dan jangan tak tahu.. Shaklee juga akan ada menawarkan ibadan Umrah secara percuma dan pada kelas pertama lagi untuk setiap ahlinya yang berkelayakan menjadi tetamu Allah S.W.T...

Ini antara IMPIAN PERCUTIAN saya bersama suami dan anak-anak saya... insyaallah... kawan-kawan doakan semoga impian saya ni termakbul yaa... amin..amin..amin Ya Rabbal Allamin...

Saya SID Shaklee | 867601 |
Mommylina a.k.a  LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin

Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...

Berminat mengapai impian dan berkerjaya secara alam maya zaman moden sedari hari ini!!! anda boleh je cari saya kat sini atau text terus saya di talian saya tau.... saya dan anda PASTI berjaya.. insyaallah...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...