Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 18 October 2014

Testimonial Alfalfa Shaklee : Masalah Keputihan dan Kehangatan Asmara semakin baik

Perkongsian ni untuk para wanita yang hebat dan isteri yang sayang kan suami serta sangat pentingkan kesihatan dalaman serta kecantikan dalaman...

Siapa tak sayang suami kan.. mau tak cair suami bila dalam diam isteri semarakkan asmara suami isteri.. dan yang paling mengembirakan hati isteri ni adalah masalah keputihan yang menganggu selama ini dapat di selasaikan... 

Dan bukan untuk masalah keputihan je tau..malah banyak lagi kelebihan ALFALFA ni untuk wanita, tak kisah yang dah berkahwin mahu pun masih bujang....

testimonial alfalfa shaklee
Manfaat dan Kebaikan sebotol ALFALFA yang begitu mudah untuk di amalkan kini
Kat sini pula bukit dan testimonial untuk anda yang sedang mencari kepastian untuk penyelesaian masalah anda!

testimonial shaklee

atasi masalah keputihan dengan alfalfa
Cukup la dua ni BUKTI khas untuk anda... akan banyak lagi menyusul dan boleh terus hubungi saya untuk dapatkan HARGA dan FREE CONSULTASI untuk anda apatah lagi penjadualan dan cara pengambilan.
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

Ketahui Punca Hilang SEMANGAT dan RASA GELISAH dalam diri anda kini

Anda antara yang sering rasa kurang semangat dan sering rasa gelisah tak tentu pasal, bila gelisah je mesti peluh-peluh bagai... dan tahukah anda bahawa KEKURANGAN ASID AMINO boleh menyebabkan KEHILANGAN SEMANGAT dan RASA GELISAH?

eps shaklee

Dan tahukah kita bahawa kekurangan tirosin dan triptofan memberi kesan kepada penghasilan neotransmitter yang mencetuskan ketenangan, fokus, kepekaan serta minat.

Triptofan adalah asid amino perlu yang tidak dihasilkan oleh tubuh kita. Ia hanya boleh diperolehi melaui pemakanan. Tirosin disintesis oleh tubuh daripada pengambilan asid amino perlu yang perlu diperolehi dari pemakanan yakni fenilalanin.

Dapatkanlah ESP Shaklee --> PROMOSI BULAN INI ---> BELI 6 PERCUMA 1 untuk bekalan asid amino terbaik untuk anda. dan 9 asid amino yang TIDAK didapati dimana-mana selain dan hanya ada pada ESP SHAKLEE kami....

esp shaklee

Dan anda boleh terus hubungi saya untuk dapatkan HARGA OFFER sekarang di sini -->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

Impian Saya :- Mengejar IMPIAN biar menjadi KENYATAAN!

Setiap kita punyai impian dan cita-cita bukan, sedari kita kecil, sekolah rendah, sekolah menengah.. kita sering di tanya, apa cita-cita kita, apa impian kita semua kan... Adakalanya impian kita tak jelas seiring dengan cita-cita kita dulu... 

Saya seperti saya dulu, macam-macam impian saya dan cita-cita saya.. Tapi bila kita tak jelas apa yang kita nak, pakat kata "hentam" je la labu.. janji aku ada kerja.. tu la jadinya.. tiada matlamat dan tiada fokus serta target apa yang kita nakkan dalam hidup kita ni.. 

TAPI berbeza dengan saya selepas saya kenal SHAKLEE dan bila saya nampak orang lain boleh buat sekian-sekian.. saya terus hubungi coach saya.. saya tanya itu ini, bagaimana nak capai itu dan ini.. dan apa yang saya dapat adalah FOKUS apa yang kita nak dalam hidup kita.. YES!!! saya terus tersedar.. dah tua-tua ni baru tersedar kan... opssss .. BIAR LAMBAT, JANJI KITA BUAT ye!!!! JANGAN ada TAPI tak juga buat.... 

Alhamdulillah.. saya kini FOKUS dan BERANI untuk berimpian besar dan saya YAKIN pasti akan tercapai impian saya ni bersama rakan-rakan saya... dan yang bestnya ...saya bukan cipta dan capai impian saya sensorang.. TAPI saya akan heret semua yang BERJIWA besar dan berIMPIAN besar untuk bersama-sama dengan saya juga.... 

Semua orang tak sama.. dan tak semua orang yang miskin ni semua nak terus miskin kan.. tak kan kita nak lihat je orang kaya terus kaya TANPA kita berusaha... yang kaya sekarang mereka juga pernah lalui apa yang kita semua bakal lalui untuk mencapai kejayaan seperti mereka kan.. NAK SENANG bukan MUDAH!!! Tapi nak berjaya PASTI selari dengan usaha kita juga... 

Dan saya pegang satu ayat buat saya tersedari.. apa pun kita buat ALLAH KAN ADA BERSAMA KITA!!! betul tak? kita usaha yang terbaik.. ALLAH pasti akan tolong kita... ALLAH maha pemberi, selagi kita tak dapat JANGAN BERHENTI untuk terus BERUSAHA!!!

Dan bila kita mula cipta impian kita.. JANGAN sesekali hanya beranggan dan biarkan impian itu terus belalu tanpa kita buat apa-apa.. dan JANGAN sesekali pandang ke belakang semula.. yang lepas biar kan ianya berlalu... kita hadapai masa depan kita dengan impian besar kita.. insyaallah... ALLAH ada untuk kita semua.. PERCAYA yang kita semua boleh... buat sedikit demi sedikit.. JANJI BERTERUSAN!! 

JANGAN buat hari ni..esok lusa.. tapi tak nampak hasil terus berhenti dan saling mencari kesalahan orang lain itu dan ini.. tanpa kita sedari kelemahan dan kesilapan tu sendiri datang dari kita juga...

shaklee

Mungkin sekarang anda tak nampak kejayaan yang anda sedang lakukan.. Tapi bila anda FOKUS dan berani untuk BERIMPIAN dan ada PUSH FAKTOR serta MATLAMAT dan juga USAHA yang jelas untuk kita kecapi.. Insyaallah... ianya pemberi semangat kepada kita.. dan itu la saya sekarang.. SAYA BERANI BERIMPAIN BESAR dan saya nak wanita tak semestinya menjaga anak-anak sahaja di rumah dan menunggu gaji suami setiap bulan.. Tapi kita wanita boleh buktikan kepada keluarga kita.. yang kita duduk rumah bersama gaji kita sendiri setiap bulan tanpa mengabaikan anak-anak dan juga suami serta penampilan diri juga....

Anda mahu bersama saya mencipta IMPIAN dan BERANI BERIMPIAN BESAR???? Jangan tunggu orang lain berjaya dulu baru anda nak ikut.. buat sering dengan kita semua.. pasti kita akan kecapi juga bersama-sama.... Berminat dan berani TANPA beralasan? Cari saya bersama anda-->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
 

Friday, 17 October 2014

Masalah Asma atau Lelah Boleh Membawa Kepada Kematian?

Kita sering lupa, sedari masalah kecil boleh membawa kepada kematian secara senyap-senyap. Masalah sakit asma atau lelah boleh di katakan merupakan penyakit immunologi yang menyebabkan kesukaran bernafas dan sekiranya nafas sukar di kembalikan kepada normal ianya PASTI membawa kepada kematian!

mealshake dan omega shaklee
Puncanya masalah ini adalah kerana ketika pesakit diserang asma, keradangan dan spasma pada selaput dinding laluan udara menyebabkan bronkiol di dalam paru-paru menjadi sempit. Dan pesakit asma mungkin mengalami pernafasan bersiul (wheezing), sesak nafas, dan sukar untuk bersenam.
 
mealshake

Sebab tu kita ni jarang nak ambil tahu kesan bila kita biarkan masalah asma atau lelah ni berpanjangan, tanpa kita mencegahnya... mungkin biasa-biasa untuk yang tak pernah alami, tapi sangat memberi kesan buruk pada yang mengalami sebab sukar untuk melakukan aktiviti lasak dan sebagainya tanpa alat bantuan pernafasan bila lelah ataui asma kembali menyerang....

Dan JANGAN biarkan ianya menjadi maslaah untuk anda, lakukan PERUBAHAN pada masa kini dan perlu anda semua ketahui dan bertindak segera!!!


Kenapa saya katakan 2 produk ni? MEALSHAKE dan OMEGA GUARD?


Mealshake merupakan sumber protein yang lengkap dengan penambahan vitamin dan mineral. Ia membekalkan sembilan asid amino dalam nisbah yang seimbang untuk kesejahteraan tubuh anda dan amat diperlukan dala

Di samping itu, Meal Shakes Shaklee juga mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein, termasuk asid amino perlu dan tidak perlu.

Dalam masa yang sama Mealshake juga berperanan untuk :
  1.  Menguatkan sistem imunisasi anak anda
  2.  Menyembuhkan alergi kulit pada kanak-kanak mahupun dewasa (terutama eczema)
  3.  Sangat baik untuk anak yang ada asthma
  4.  Kanak-kanak jarang dijangkiti selesema dan batuk
  5.  Memenuhi keperluan vitamin seharian kanak-kanak
--> OMEGA GUARD <--

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak omega 3 daripada ikan laut dalam. DHA dan EPA perlu diperoleh melalui pemakanan dan berkesan dalam mengurangkan keradangan serta menyokong fungsi sistem saraf dan mata.

OmegaGuard ialah suplemen pemakanan yang mengandungi minyak ikan. Satu sajian OmegaGuard™ membekalkan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.

Dan kenapa OMEGA GUARD disarankan untuk atas masalah asma dan lelah ini kerana?

"Satu kajian di Hospital Diraja Prince Alfred, Australia menunjukkan mereka yang makan ikan lebih dari sekali seminggu dapat mengurangkan risiko yang berkaitan dengan masalah pernafasan,” katanya.

Menurut beliau, hasil kajian itu mendapati tidak wujud kumpulan makanan atau khasiat lain yang mempunyai kaitan dalam meningkat atau mengurangkan risiko asma kecuali ikan.

Ini memberi gambaran bahawa bahawa pengambilan minyak ikan dapat mencegah penyakit asma terutama semasa kecil.

Bagi mereka yang menghidap asma kronik pula, pengambilan dos tinggi minyak ikan dapat mengurangkan serangannya.

“Ikan atau minyak ikan mengandungi Omega 3 yang kaya dengan Asid Lemak Essential (EFA) dan Asid Docosahexanoic (DHA).

“Omega 3 inilah yang bertindak mencegah penyakit asma ketika kanak-kanak, serta dapat mengurangkan serangan bagi mereka yang menghidapinya,” jelasnya.

Semoga perkongsian ini membantu untuk kita lebih menjaga kesihatan dan para ibu dan ayah..pelaburan ini tak akan mengecewakan anda untuk anak-anak, selain untuk kesihatan, kedua ini juga sangat baik untuk perkembangan minda dan membuatkan mereka lebih fokus lagi dalam pembelajaran mereka..

Dan anda yang prihatin akan masalah ini? mahu dapatkankedua produk ini SEGERA! anda boleh klik kat ikon "ORDER NOW" di bawah ini, untuk tempahan segera anda
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=96d28c0ad055bfa813e0865ba0a4103a
Atau terus cari saya kat sini untuk pertanyaan anda-->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Masalah RAMBUT GUGUR yang sangat merimaskan

Rasa rimas tak korang kalu setiap kali sikat je rambut... ni yang anda perolehi? gugur dan gugur... tu tak kira lagi tu masa mandi dan masa mencuci rambut ketika mandi... betul tak? tak lihat lagi rambut yang bersepah-sepah kat lantai disebabkan masalah rambut gugur ni kan...

Tambahan pula bila bayi sedang main air liur nya tu.. lagi la orang lama-lama kata "habis la rambut kamu lepas ni... mesti lagi botak la kamu... " 

Tapi TIDAK lagi bila dah amalkan lepas ni.. apa yang saya katakan ni pasti anda tak percaya..mesti anda katakan..ESP Shkalee dan Zink? bukan ke tu untuk tambah susu, atau untuk sembuhkan luka dalaman lepas bersalin?

Haaaa ni la rahsia saya nak kongsikan ngan korang semua...

esp shaklee

Kenapa saya cadangkan ini? tak cadangkan syampoo pula.. Tahukan kita? Rambut kita gugur sebenarnya dari masalah dalaman kita, luaran hanya membantu., akar rambut ni adalah sedari dalaman kita... 

ESP Shaklee?
Adalah bahan utama PROTIN yang di perlukan dalam badan kita,dan salah satunya adalah rambut kita.. Dan sumber protin juga membantu menguatkan akar rambut kita sedari dalaman selain untuk mencantikan rambut lebih lebat dan mudah di urus...

Zink Complex? 
Juga membantu pembentukan protin dan kolagen untuk pertumbuhan dan perkembangan kulit kita, kuku dan organ kita... 

Kedua ni sama fungsi dan ianya sangat memberi 100% kesan terbaik jika di amalkan secara serentak dan diamalkan mengikut keperluan anda juga.... Sama seperti saya yang mengamalkan kedua ni sedari selpeas bersalin.. alhamdulillah, ianya sangat membantu dan masalah rambut gugur pada awalnya kini tidak lagi...

Bak kat puan Huzainah--> "Sharing is caring. Just nak share testimoni sendiri...alhamdulilah dh hampir sebulan menggunakan Zinc Complex...rambut gugur dah kurang..dulu kalau x bila sikat aje...mesti byk rambut gugur...thanks ZINC COMPLEX"

"i love shaklee,, lepas bersalin sakit2 badan cepat sembuh, rambut pun kurang gugur , mudah lawas , tak sembelit, tak penat walaupun kena bangun tgh mlm, thanks Shaklee" - kata puan Johana.

Apa yang saya dan mereka rasai kini kami telah mendapat kesan yang terbaik.. Alhamdulillah, selain dapat selesaikan maslah rambut gugur, juga dapat kulit yang cantik berseri dan cerah sekata... Anda yang mahukan kesan seperti kami? JANGAN dah mula BOTAK dah..suami dah tegur (bagi isteri) baru nak bertindak ye.. kang suami cari lain kang.. kan susah... (nauzubillah... tak nak la kan sebab perkara kecil dan jadi lain pula)

Boleh terus hubungi saya di sini untuk bantu selesaikan masalah anda -->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

Promosi Shaklee :- Kejutan Shaklee masih lagi berlangsung, Dapatkan SEBELUM TERLAMBAT!!!

Pagi ceria Jumaat, Penghulu segala hari, ramai yang ambil peluang nak berehat dan bersantai-santai bersama keluarga tercintakan. Dan masa ni la nak melayan ragam anak-anak bagi para ibu yang bekerja seharian dari Ahad hingga Khamis (untuk Kedah, Terengganu, Kelantan dan Johor je tauuu)..
promosi shaklee
Sambil santai-santai rehat tu.. meh sini.. dapatkan info BIG SALES dari Shaklee lagi hanya di bulan OKTOBER ni.. mau tak nye.. September PROMOSI BERGANDA (saya katakan bulan sihat dan cantik iaitu promosi COLLAGEN dan MEALSHAKE)

Dan sekali lagi bulan OKTOBER ni bulan PROMOSI BERKEMBAR dan promosi BERGANDA dan kejutan lagi dari Shaklee untuk kita semua (juga saya gelar bulan kesihatan dan kecantikan) yang mana PROMOSI berganda juga ESP SHAKLEE dan MEALSHAKE...

promosi shaklee

Sekilas info untuk kedua-dua produk ini :-

Shaklee ESP (Soy Protein Isolate Powder) merupakan sumber protin soya terbaik sekali. Dan produk ini menyediakan 14gram protin soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh kita perlukan bagi proses sintesis protein termasuk 9 asid amino penting. Berbanding protin daripada sumber daging, telur dan tenusu. ESP adalah rendah lemak, bebas laktosa dan kolesterol. Tu amat dan terpenting!

Shaklee MEALSHAKE pula menyediakan 24jenis vitamin, mineral dan zat perlu yang maan nutrisi lengkap yang kita dan anak-anak kita perlukan. Juga menyediakan hidangan lengkap dan sid amino serta nutrisinya yang mudah di serap unutk kegunaan seharian kita.. Salah satu sarapan yang berkhasiat untuk kita (dewasa), anak-anak yang sedang membesar, pelajar, orang sakit, ibu hamil, orang yang sibuk bekerja dan mereka yang tak suka telan vitamin dalam bentuk pil...

Jangan lupa.. PROMOSI BERKEMBAR ni sah laku hanya pada bulan OKTOBER sahaja tau... bulan depan sila JANGAN tanya lagi ye... nak dapatkan SEGERA, cari saya di sini...
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...


Thursday, 16 October 2014

Kenapa begitu ramai yang sangat dan sentiasa setia dengan ESP Shaklee

Ramai yang bertanya kenapa begitu ramai yang sangat suka dan sentiasa setia dengan ESP Shaklee ni tanpa fikirkan harganya? 

Bagi saya mudah je.. sebab minuman ni sangat terbaik dari segi kesannya dan sumber protin yang tak ada dalam semua jenis makanan kita seharian tapi sangat di perlukan dalam tubuh badan kita...

resepi esp shaklee

Saya sukaaa sangat kongsikan apa yang terbaik dan begitu ramai yang setia dan semakin bertambah-tambah pengemar minuman sumber protin ini.... 

Walau kali ke-10 or kali ke-100 yang ada promosi produk ini..saya tak jemu cerita tentang ESP

Hari ni kita kongsikan sedikit resepi RAHSIA kenapa anda perlu miliki ESP Shaklee sedari sekarang dan ni antara resepi kegemaran ramai orang...cuba lah

-Rendam 2-3bj kurma dalam segelas susu segar
-Biarkan beberapa jam atau semalaman dalam fridge.Jangan lupa add on 1sudu ESP (Kena blend sebab ia menjadikan tekstur campuran lagi halus.sedappp)
-Tambah badam untuk rasa lebih enak

Anda pasti mendapat kelainan dari apa yang anda minum kali ini....  

promosi shaklee esp shaklee
Ni la dia ESP SHAKLEE kegemaran kita masa kini!! Anda yang belum??? Sila terus dapatkan SEGERA, jangan berlenggah lagi yeeee....
Ohhh.. kenapa mereka ni sukaaa kan minuman ni, bertambah lagi dengan produk lain dari Shaklee juga.. bukan setakat untuk tenaga, milk booster dalam penyusuan susu ibu je tau.. Malah sangat dan terlalu banyak lagi kelebihannya ynag bakal anda dapat bila konsisten... dan .paling meriahhh produk ni bila ramai yang amalkan untuk KURUS!!!! dan ianya sangat menjadiiiiiii dan berkesan TANPA kesan sampingan tau...

testimonial esp shaklee
 Saya kongsikan apa kata mereka ni... bukan saya je rasai kesan ni tau.. tapi mereka-mereka yang dah amalkan juga.. dan juga.. kepada anda ynag bakal nak cantik, cerah dan berseri!!!

Anda boleh dapatkan segera PRODUK HOT dan TERLARISSS pula bulan ni sebab promosi HEBAT dengan BELI 6 FREE 1, lagi penjimatan untuk anda juga tau.... 
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

Testimonial :- Penyelesaian masalah JERAWAT semakin baik dan kulit cantik berseri

Masalah kulit wajah ni terutamanya JERAWAT adalah masalah utama kulit wajah, tak kira muda, remaja dan dewasa tau... Bagaimana penyelesaian ini membuatkan kulit wajah semakin berseri-seri dan pulih sepenuhnya secara semulajadi.... Jom terkoai RAHSIA bersama kami untuk menyelesaikan masalah anda belum temui penyelesaian selama ni.. malah sangat jimat dan berkesan serta berbaloi-baloi...

Ini TESTIMONIAL saya sendiri.. masa ni jerawat teruk sangat... sekarang.. .boleh saya katakan 100% pulih tanpa saya membazirkan duit lagi untuk ke spa nak buang mr.jerawat-jerawat yang sedari saya bujang sangat merimaskan saya.. pasti anda juga rasa tak selesa kan...

atasi masalah jerawat
Gerun tak? sebelum tu rasa sangat merimaskan.. ni lepas kawin.. dan bila lepas bersali nanak pertama dna mula konsisten dengan set penyusuan.. saya perasan kulit juga semakin baik dan semakin cerah dan jerawat banyak yang semakin kecut..

set kecantikan shaklee
Ni pula kesan terbaik juga dari konsisten dengan pengambilan SET KECANTIKAN SHAKLEE

vitamin e dan esp shaklee
Ni kalu korang punyai kulit dan masalah seperti ini..cepat-cepat korang cari saya untuk atasi secara semulajadi tanpa bertangguh lagi dan dapatkan SEGERA kulit wajah cantik berseri.

vitamin e dan vitamin c
Kulit cantik berseri-seri kan.. glowing dan pinkish secara semulajadi tauuu

Jangan kata korang.. kalu saya dulu rasa nak basuh muka, nak solat pun rasa takut-takut je..ye la kalu terkasar sedikit..mau darah keluar..kan dah satu hal lagi nak stop kan darah tu .. takut-takut terkena pula kat kain sembayang kita betul tak... 

Tapi sekarang... fuhhh...lega.. tiada lagi masalah ni.. jerawat sila pergi jauh-jauhh tau.. lepas ni anda juga pasti akan memiliki kulit wajah idaman korang.. TAPI ingat ..biarlah cantik secara semulajadi dan jangan terlalu taksub dengna kecantikan sehingga membazirkan duit dan membebankan diri sendiri.. 

Tips UTAMA!!! sila jaga pemakanan terlebih dahulu.. dengan menjaga pemakanan dan kecantikan sedari dalaman.. penyelesaian anda PASTI terjawab... 

Dan ni antara yang popular dan mendapat permintaan tinggi untuk kecantikan dalaman dan luaran-->

EPS Shaklee | Vitamin E | Vitamin C | B-Complex add on VIVIX dan COLLAGEN (ikut pada keperluan dan budget anda juga bolehhhhh )

Nak jimat pembelian anda???? Bolehhh ajaaaa... Sila dapatkan sempena PROMOSI HEBAT bulan ni ESP Shaklee anda boleh miliki terlebih dahulu... untuk mudahkan penyerapan kecantikan utama anda!!!! Cari saya sekarang!!!
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

Wednesday, 15 October 2014

Siapa kata Shaklee ni tak kisah pada anak-anak? Shaklee dan MyKasih

Alhamdulillah..semalam (14/10/2014) satu program besaran dari Shaklee telah berlangsung dengan jayanya..TAHNIAH pada Shaklee dan kita semua.. Tanpa sumbangan anda, Shaklee juga tak di kenali dan memberi sumbangan seperti ini... Jom kita lihat sebahagian aktiviti dan kenapa anda perlu berubah kepada prduk Shaklee untuk kesihatan anda sedari sekarang..ini kerana Shaklee adalah -->

shaklee

shaklee

sumbangan shaklee

sumbangan shaklee

program shaklee

program shaklee

shaklee

program shaklee

shaklee
Bagaimana anda boleh memberi sumbangan bersama kami secara tak langsung? apatah lagi membantu anak-anak yang memerlukan bantuan secara tak langsung... Shaklee tak la meminta setiap daripada kita duit secara langsung.. Tapi dalam kita membeli untuk kegunaan kita dan keluarga dan untuk anak-anak kita... Secara tak langsung anda terus membantu memberi sumbangan.. membeli sambil menyumbang... Alhamdulillah.. .tak ke mulia dan indah kerja-kerja ini? 

Cara paling mudah anda bersama kami membantu mereka yang memerlukan... 


Mudah je kan??? Tambahan pula OFFER yang di langsungkan sedari bulan SEPTEMBER dan akan berakhir di bulan OKTOBER ini.. anda membeli sambil menyumbang sebahagia dari pembelian anda... TAHNIAH kepada anda ynag juga sangat prihatin pada anak-anak di Malaysia ni...
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim (867601) | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

Esp Shaklee yang banyak manfaatnya untuk anda semua...

Alhamdulillah..hari ni dan tengahari ni nak kongsikan kebaikan dan manfaatnya ESP Shaklee ni untuk anda semua... tak mau cerita panjang lebar dan biarlah gambar ni dan bukti pengguna tegar produk ini buktikan kesan yang terbaik ynag dia alami.... 

promosi shaklee
 Ni antara manfaat terbaik dari produk terhangat di pasaran dan terlaris masa kini...

kebaikan esp shaklee

Testimonial? Banyak sebenarnya.. tapi nanti saya letak bebanyak kat sini, korang pula tak larat nak scroll dan tak puas hati kalu amalkan satu tong ESP SHAKLEE ni je ... mau grab untuk setahun dah lagi tunggu untuk promosi produk ni untuk seterusnya pula kan...

testimonial esp shaklee

esp shaklee

Alhamdulillah.. perkongsian manfaat dan testimonial ni sangat membantu bukan je sari segi penyusuan susu ibu malah sangat baik untuk menjaga kesihatan badan kita, apatah lagi badan kita yang perlu sumber protin yang utama untuk organ-organ dalaman kita juga...

Bagi anda yang tertanya dan mahu dapatkan produk ini secara terus, anda boleh dapatkan dari saya -->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim (867601) | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

Produk Shaklee :- Minuman Kegemaran Saya Kini adalah ESP SHAKLEE

Assalamualaikum dan selamat pagi semua..Alhamdulillah sangat membuatkan saya suka untuk bersarapan dari ESP Shaklee ni adalah membuatkan saya merasa kenyang, milk booster dan bertenaga sedari awal pagi.. al-maklum la ramai orang kata semasa dalam penyusuan susu ibu ni asyik lapar je, penat la dan sebagainya.. nak makan je..sebab tu kot badan naik bagai di pum-pum lepas bersalin.... 

Tu saya senyum je, saya ni bukan bagai di pum-pumlagi, tapi lepas bersalin 51kg.. anak dah 6bulan berat lagi turun adalah, tinggal 45kg, amacam tu.. Makan? menyusukan anak? Ya saya juga.. Tapi badan semakin susut bukan semakin naik.. RAHSIA? ni la dia nak kongsikan kat korang semua... 


Kenapa saya suka akan produk ni? Dan bukan saya je rasai..malah sangatt baik bila kesan tu betul2 meresap dalam diri....

Dann yang terbaik dan TIDAK TERDAPAT di perolehi dari sumber makanan lain hanya ada pada ESP SHAKLEE ... adalah 9 Amino Asid yang tidak dapat dihasilkan oleh badan dan ia perlu diambil dari sumber luar. ESP ada 9 amino asid ini !

Apa itu Asid Amino? 

Protin terdiri lebih daripada 20 jenis asid amino yang setiap satunya akan menghasilkan jenis protin yang berbeza mengikut kepada keperluan protin dan enzim ynag di perlukan oleh tubuh manusia.

Terdapat asid amino tertentu yang dapat di hasilkan sendiri oleh tubuh manuisa dan ini dikenali sebagai asid-amino TAK PERLU. Manakal asid amino yang tidak boleh dihasilkan oleh manusia dan harus diperolehi dari sumber pemakanan di kenali sebagai asid-amino PERLU. Shaklee menyediakan kesemua asid-amino perlu tersebut...

Shaklee juga menggunakan proses pensijilan tersendiri yang di kenali Identity Preserved Program (IPP). Ia memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik, daripada benih sehingga kepada pengeluarannya. Dan ianya sangat SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.

Bulan ni OFFER SPECIAL dari saya untuk anda... Pembelian 6 PERCUMA 1 lagi... dan nak beli 1 je pun boleh... anda boleh terus cari saya di sini untuk bantuan order anda secara terus -->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

Tuesday, 14 October 2014

Tanpa Sedari Masalah Kesihatan Membawa 1001 Keburukan Pada Badan Kita!

Masalah kesihatan? Pasti ramai yang tak kisah selagi tak jatuh sakit atau tak terkena kat diri sendiri lagi kan. Tapi bila dah mula sakit, baru la menyedari betapa pentingnya menjaga kesihatan ni sebelum sakit lagi. Jangan ambil mudah akan masalah kesihatan badan kita!!!

collagen powder shaklee

Mungkin ada keurang peka tanpa sedari.. tapi tahukan anda bila simptom-simptom yang ada dalam gambarajah ni anda rasai sekarang? BERMAKNA badan anda dah kekurangan kolagen, dan perlukan collagen secara tak langsung menjaga kesihatan dalaman anda! dan anda PERLUKAN ini untuk TOP -UP balik apa yang kurang dalam banda anda.. dan banda kita ni nak pakai lamaaaa kan...

fungsi collagen shaklee

Dan begitu juga bila kekurangan PROTIN dalam banda kita... anda pasti merasai seperti ini --> 


Pernah tak anda alami seperti tersenarai di atas? andai anda rasai tika saat ini atau sebelum-sebelum ni.. dan kesan-kesan ni pasti membuatkan anda tak senang duduk atau rasa tak sedap badan... tapi anda masih membiarkan tanpa bertindak? maka anda menyeksa diri anda.. TAPI bila dah sakit bukan kah itu lagi menganggu aktiviti harian anda.. terutamanya para ibu dan suami serta kerjaya anda lagi... 

Maka tindakan anda? biarkan atau bertindak sekarang dengan cara paling senang adalah pengambilan ESP Shaklee yang mana 100% sumber protin non-GMO dan anda pasti dapat mengelak dari kesan-kesan kekurangan protin dalam badan anda....

Kesan kekurangan protin dalam badan

Dah tahu punca dan kesannya? Dan tindakan anda sekarang? biarkan atau bertindak SEGERA! Pengambilan yang konsisten akan membuatkan anda lagi PASTI teruja yang amat... Jadi.. untuk anda .. dan pertanyaa nada.. atau anda perlukan consultant, saya pasti membantu anda... terus cari saya di sini-->

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...



Antara 10 Kebaikan Besar dan Manfaat Dalam Kita Memulakan Hari Dengan ESP Shaklee

Alhamdulillah pagi ni nak berkongsi tentang kebaikan dan manfaat dalam satu canister ESP Shaklee ni unutk semua... dan kenapa anda perlukan minuman ini untuk menjaga kesihatan kepada yang lebih baik pada masa kini....
Kebaikan dan Manfaat Esp Shaklee

Antara kebaikan & Manfaat yang anda pasti sukaaa dalam rpuduk terlaris ini adalah...
  1. Membantu pembinaan semula otot dan kulit. (Mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat penyembuhan luka serta kekurangan kesan parut)
  2. Menyediakan TENAGA berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
  3. Membantu mengurangkan  paras KOLESTEROL.
  4. Menyokong SISTEM IMMUNISASI badan yang membantu mencegah migrain, isomnia dan tekanan.
  5. Menggalakkan sistem peredaran darah yang sihat.
  6. Kaya dengan Isoflavones, yang membantu dalam mengawal kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.
  7. Menggalak PAYUDARA yang sihat dan anjal.
  8. Menggalak PROSTAT yang sihat
  9. Membaiki PIGMENTASI untuk masalah rambut (gugur & uban) serta masalah kulit (kedut & kesan tua)
  10. Membantu PENCERAHAN dan KEANJALAN kulit secara semulajadi serta mencantikan kulit kusam dan berseri-seri.
Tapi ramai antara kita dalam kita tak sedari setiap apa yang kita makan sebenarnya banyak kekurangan protin dan multivitamin seperti yang badan kita perlukan..

Contohnya badan perlukan sumber protin yang baik dan sihat unutk sel-sel dan organ dalam badan kita unutk terus berkembang... 

Tapi kita TAK amalkan daging dan susu serta bijiran yang lengkap dalam sehari.. ada pun kita makan dari masakan kita sendiri mahupun dikedai makanan adalah yang dah dan telah banyakkkk kekurangan sumber protin.. dan kadangkala boleh di panggil "hampas makanan" kenapa? sebabnya DAH TERLALU MASAK, @ DI MASAK BERULANG KALI ataupun DAH TELALU LAMA di simpan di peti simpan dan terlalu lama di bekukan .... dan badan kita juga perlukan asid amino yang mana tidak ada dalam makanan lain tetapi HANYA ada pasa ESP SHKALEE...

Jadi bagiamana tindakan kita selepas ni untuk memperbaiki keperluan dalam badan kita dalam seharian...dan bagaimana kita nak atasi dari badna kita kekurangan sumber protin dan multivitamin sepertimana yang badna kita perlukan? 

Jika anda perlukan bantuan saya, saya sedia membantu dan memberikan yang terbaik kepada anda seperti testimonial ini....

Esp Shaklee

Mahukan perubahan segera? saya membantu anda untuk pencarian anda.. cari saya di sini untuk anda-->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================


Monday, 13 October 2014

Produk Shaklee :- Lindungi Hati Anda Sebelum Terlambat!

Zaman dan abad ni ramai je yang sakit tapi sedari bila dah lewat kan, ada yang tak tahu langsung yang dalaman dah sakit-sakit.. luaran je nampak sihat.. dan sebenarnya kesihatan kita ni pentingnya penjagaan sedari dalaman.. 

dtx complex shaklee
Penjagaan dalaman terutamanya sumber protin kita, jantung, dan hati kita.. tu paling utama adalah jantung dan hati yang mana nadi utama dalam badan kita..... Penjagaan ni biarla secara semulajadi sedari awal penjagaan samada penjagaan dari segi makanan harian mahupun penjagaan dengan mengamalkan makanan tambahan juga....

Dan saya pasti anda juga mencari sesuatu cara zaman cepat dan moden ni.... 

dtx shaklee

Kenapa DTX COMPLEX Shaklee? 

Fungsinya adalah terbaik dengan menyediakan makanan sokongan bagi fungsi hati yang sihat dengan satu formula herba yang unik dengan anti-oksidan dan mempertingkatkan ciri-ciri aliran hempedu yang bila di gabungkan dapat melindungi dan merangsang keupayaan normal badan dalam mengekalkan sel-sel hati yang sihat...

Juga --> 

* Mengandungi ekstrak biji benih pokok susu tisel yang di tunjukkan dalam penyelidikan menyokong keupayaan normal badan membuat ptorin yang membantu jana semula sel hati.

* Cendawa Reishi dan Schizandra cinensis mempunyai ciri-ciri anti-oksidan yang terbaikkk

* Dandelion, kunyit  dan artichoke membantu mengekalkan aliran hempedu....

Lagi.. haa anda rasai apa yang teerbaikkk dan kita kongsikan lagi.. dan jangan tak tahu.. selain fungsi untuk menjaga hati.. DTX Shaklee ni sangat terbaikkk untuk penyelesaian detox tau.. jadinya ..siapa nak kurus dan sihat serta jaga hati... wajib amalkan ni untuk keseluruhannya....

Tak mau fikir lelama... terus je cari saya kat sini... 
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
@ Boleh terus klik ikon ORDER NOW untuk tempahan segera anda!!!
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=1a98639f7a5974a45ccd7826ce570a18
 

Kemeriahan Shaklee :- Keluarga besar kami di Shaklee dan keriangan kami semua...

Alhamdulillah...entry seterusnya yang saya nak kongsikan kat uols semua ada yang paling menarik.. yang mana kemeriahan kami bukan je untuk berniaga, malah kami boleh menambah ilmu pengetahuan selain belajar dan hadiri kelas secara maya (online).

Tapi kami juga membina ukhwah kami secara menghadiri kelas nutrisi, penghargaan untuk apa yang kami usahakan juga perjumpaan dari mento-mentor kami yang sangat hebat serta terapi kami bukan sahaja untuk tambah ilmu dalam bidang kami di dunia ni..tapi yang paling best juga adalah untuk amalan akhirat kami dan pasti anda juga tak lama lagi bersama saya dan rakan-rakan kita semua.. insyaallah....

shaklee event
Memasing dengan gaya tersendiri lepas event dan penghargaan sepanjang tahun (masa ni event NC Shaklee 2013) sangat meriah dan kami saling kenal buat pertama kalinya selepas ber SHAKLEE..)

shaklee event
Sempat bergambar bersama-sama team HEBAT Shaklee group dan mentor-mentor hebat juga...group

shaklee penang branch
Event Shaklee.. Sambutan Raya Shaklee 2014.. masa ni kosong lagi..sebab semua tengah emnikmati hidangan di ruangan makan... ^___^

majlis raya di branch penang shaklee
Kemeriahan kami tersan sunyi bila tak membawa ni anak-anak kecil untuk sertai kami ke mana sahaja kami pergi...

shaklee team
Ni majlis ilmu tentang dunia dan akhirat... Jangan tak tau,..kami bukan berniaga biasa-2 tapi kami berniaga ynag LUAR BIASA tau.. ni baru je masa 11hb 10 2014

seminar shaklee

ilmu shaklee
Antara majlis ilmu kami secara maya... melalui webinar dan berforum...

Ni antara kemeriahan atau event yang saya berpeluang menghadiri adalah NC (National Conference 2013) yang mana penghargaan kami semua, bengkel nutrisi, bengkel untuk pengedar baru, majlis jamuan raya yagn mana di buat di semua branch dan hq.. dan yang pasti saya di branch Penang... dan sesi touch to touch dari mentor-mentor hebat kami tak kira di pelusuk mana pun mereka.. mereka sedia menyediakan dan menyajikan kami dengan ilmu-ilmu yang sangat memberi kami kesedaran untuk kami kongsikan pada semua, dan juga tambahan untuk kami up kan diri untuk bekalan di akhirat kelak.. Alhamdulillah...

Yang pasti kami berniaga dengan ilmu.. bukan berniaga secara touch n go.... hye-hye... bye-bye tau... Tapi kami touch --> consultant --> hai dan seterusnya coaching... secara berpanjangan... dan ilmu-ilmu ni bukan hanya untuk berniaga semata-mata.. tapi menyedarkan kami tentang kepentingan ilmu berkongsi ynag sangat memberi manfaat untuk semua dunia dan akhirat... 
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...