Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 11 October 2014

Tips atau Petua untuk merancang kehamilan dan nak cepat hamil

Bila dah masuk alam perkahwinan, apa yang paling di nanti oleh semua pasangna pengantin baru ni pasti tak bukan adalah ANAK!!!! betul tak?  sebab anak ni adalah penyeri rumahtangga tau.. Nak dapatkan tips/ petua untuk merancang kehamilan atau nak cepat hamil tak?

gla shaklee

Salah satu tips/ petua adalah GLA COMPLEX SHAKLEE... kenapa? sejak menjak popular pula botol kecil tapi berbisa ni tau.... dan kini ramai pula yang mencari-cari si botol kecil ni...

Bagaimana PRODUK ini membantu anda untuk cepat hamil?

GLA (Gamma Linolenic Acid) menurunkan kolesterol dan ia membantu melegakan sindrom pra haid (PMS) seperti senggugut, dan membantu meningkatkan lendir servik yang berkualiti untuk kesuburan. Ia juga membantu dalam melegakan kesakitan dan kekejangan kerana ianya ditukarkan kepada prostagdalin E1.

Bagaimana produk ini membantu dalam PMS (senggugut)?

Ini kerana, apabila seseorang mengalami senggugut, ia melibatkan kekejangan pada otot dalam rahim dan sekitarnya. Menurut kajian, keadaan ini berlaku apabila tubuh seseorang kekurangan produk ini tadi. Jadi sebagai memenuhi GLA yang kurang tadi, pengambilan yang konsisten adalah PERLU.

Bagaimana GLA Complex membantu untuk cepat hamil? ia juga membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Perasan tak sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur. NAmun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’.

Jadi, puan-puan yang masih belum dikurniakan rezekia anak, cuba periksa cecair serviks anda. Kalau cecair tu tebal, kecoklatan, kering… itu petanda kurang baik sebab ia boleh menghalang persenyawaan.

Di sinilah fungsi produk ini yang mana untuk membantu dalam "penghasilan cecair" yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum.

Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘kena’ hari subur pun masih ada can sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5

Jadi, penting ya puan2 untuk mengenali ‘cecair kesuburan’ kita ni...

Dan bagi yang pernah hamil, tapi gugur.. anda juga di sarankan mengamalkan GLA Shaklee ni beserta ESP Shaklee untuk membaiki hormon dalaman serta menguatkan rahim semula... 

JANGAN PANDANG MUDAH akan masalah kesuburan ni.. kadangkala ianya punca penceraian yang semakin meningkat pada masa kini....

eps shaklee dan gla shaklee
Apa pun usaha anda .. yang penting adalah keyakinan dan usaha.. tanpa dua ni, mungkin boleh berlaku penceraian ataupun berbalahan antara suami dan isteri, dan suami.. PLEASE TAKE ALERT too.. JANGAN salahkan isteri seorang je.. persenyewaan tak akan berlaku bila tiadanya mr.sperm dari suami tau.... semoga ini sedikit sebanyak menbantu anda pasangna yang sedang berbahagia.... boleh cari saya di sini untuk bantuan anda... call/sms/ whatsapp sangat di alu-alukan... 

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
COD di kawasan KULIM & Bukit Mertajam | Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin |
==============================
Nak cepat tindakan anda? Terus je klik ikon "ORDER NOW" kat bawah ni...Shaklee akan terus pos untuk anda bila dan anda boleh tunggu kat rumah je.. consultant jangan risau.. saya akan follow-up uols...
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=4bd5096853abc791756085adf90dfe7f

Testimonial :- Anugerah dan Kelebihan Penyusuan Susu Ibu Kepada WANITA HEBAT!!!

Anda pasti seorang WANITA HEBAT bila mana berjaya dapat menyusukan anak dengan penyusuan susu ibu, betul tak? hebat mana pun kerjaya kita di pejabat tapi tak setanding  ibu dan wanita ynag berjaya susukan anak-anak mereka sehingga 2 tahun...

tambah susu badan

Mungkin setengah beranggapan..2 tahun tu tempoh yang biasa-biasa, tapi bagi para ibu ianya satu yang tak akan di lupakan sampai bila-bila.. apatah lagi ibu dan wanita yang bekerjaya.. kerja adalah amanah, dan penyusuan susu ibu juga hak anak-anak... ada tak suami sanggup buat sebegitu? boleh buat banyak kerja dalam satu masa? rasanya tak semua para suami boleh lakukan... 

Jadi tolong ye para lelaki dan suami  di luar sana.. JANGAN pandang wanita atau isteri-isteri korang sebelah mata... wnaita dan isteri tak minta di kasihi lebih-lebih tapi memadailah suami memahami para isteri anda... sokongan suami adalah penguat semangat isteri-isteri ni.. tak percaya ? tanya lah isteri anda wahai suami-suami.. jangan la terlalu ego sampai tak bertempat ego tu...

Keadaan ini bersesuaian dengan kehendak Islam yang sangat menggalakkan ibu menyusui bayi mereka.

"Firman Allah dalam Surah Al-Baqarah ayat 223 yang bermaksud: Ibu hendaklah menyusukan anak-anaknya selama dua tahun penuh, iaitu bayi yang ingin menyempurnakannya."

Maksud intipati ayat itu ialah satu kewajipan buat ibu menyusui bayi mereka dan seharusnya menyempurnakan hak bayi untuk menikmati dan mendapat kebaikan susu ibu.

Dan terbaiknyaaaa.... Susu ibu juga pengikat kasih sayang antara ibu dan bayi. 
 
ubat tambah susu badan

kebaikan esp shaklee

Kenapa saya pilih ESP Sekilas info ESP :

*  Membantu membina dan perbaiki tisu-tisu badan, dari sel akan terbentuk organ. Dari organ terhasilnya sistem. Ia penting kepada pembentukan janin dan juga membantu untuk menambahkan susu.
*   Menyediakan 14gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk sihatkan jantung
*   Setiap hidangan membekalkan 50% daripada Nilai Harian kalsium untuk menyokong tulang yang kuat
*   Kandungan fitoestrogen untuk kesihatan prostat,payudara dan menepous
*   Indeks glisemik yang rendah untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah

ESP Shaklee
ni bertindak sebagai energy booster dan bagi kita rasa kenyang. Selain tu, bagi bf moms, ESP ini sangat membantu dalam mempercepatkan penghasilan susu badan. Memang best! dan terbaik lagi.. bila ianya membantu para ibu untuk tampil lebih cantik dan menawan..khas untuk para suami juga..betul tak WANITA HEBAT!!!!

Suami yang HEBAT juga..hadiakan ni kat isteri tercinta pasti membuatkan isteri anda tersemyum bangga dah tau..pembelian JIMAT lagi bilamana membeli sempena PROMOSI SHAKLEE bulan ni. BELI 6 DAPAT 7 canisteri ESP SHAKLEE...

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
 
Nak Order 1 ESP SHAKLEE je? Boleh... TIADA MASALAH... klik ikon "ORDER NOW" 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=0747b9be4f90056c30eb5241f06bfe9b
Terima kasih.. .sila datang lagi... ^_______^

Santai pagi ceria bersama keluarga tersayang...

Assalamualaikum, selamat pagi warga blogger...fbians dan semua la yang sedang membaca dan bersantai-santai pagi ni.. kan.. masih lena-lena atau masih bersantai baring-baring dengan keluarga dan anak-anak tersayang.. suami isteri.. seronokkan..

Tapi dalam kita yang sedang bersantai-santai ni.. mesti ada yang sedang menjalankan amanah dengan bekerja lagi kan... kerja tu kan amanah.. saya pun kerja ni..santai kerja rumah.. no weekend bagi saya..sebab bagi saya, setiap hari saya adalah hari kerja dan hari hujung minggu...tak perlu stress atau tak perlu terkejar masa tempuh jamm... sebab saya surihati suami dan anak-anak saya di rumah.dan saya bekerja 24jam seharian dari rumah...

shaklee ceria

Dannnn ingat.. apa pun kita lakukan perlu kita senyummmmmmmmmm.... tiada pra-sangka atau memarah tau... nanti hypertention lagi.. 

Sebab saya terbaca cerita kawan dari whatsapp semalam..seorang cikgu berusia 38 tahun meninggal selepas pengsan semasa berada di tempat kerja... punca pengsan adalah bila mana cikgu sendiri tak sedari dan tak mengetahui diri dia sebenarnya ada hypertention... Tapi dia pengsan secara mengejut, lepas dia menjadi "mc" / pengacara dalam satu majlis... mungkin beban kerja yang tak tertanggung tambahan pula anak-anak dan kerja harian kat sekolah dengan murid-murid sekarang... saya sendiri akui itu semua berat untuk seorang yang bergelar cikgu.. .

Al-fatihah untuk arwah cikgu tersebut..walaupun saya juga tak kenal.. tapi saya juga wanita... dan saya pasti wanita merasai apa yang semua rasai..kerja pejabat dan kerja rumah serta anak-anak dan suami lagi kan... tabahnya hati wanita... semoga saya juga setabah wanita-wanita yang hebat semua.... 

Sebab tu saya sering ingatkan ..dan saya di sini untuk membawa semua menjaga kesihatan, wang boleh di cari ganti..tapi kesihatan dan nyawa kita tiada penganti... mungkin ya kita sihat sekarang.. tapi esok lusa.. dan dalaman kita ..tiada siapa yang tahu.... dan ajal maut semua ni sudah semestinya Allah yang maha mengetahui.. tapi kita ada pilihan kan.. nak sihat dan menjaga kesihatan...

kebaikan esp shaklee

Ni antara minuman paling simple saya ...saya paling utamakan kesihatan dalaman saya..apatah lagi saya ni menyusukan anak kedua saya yang baru berusia 6m2w... bukan diet tau.. tapi dalam segelas ni lengkap dengna protin dan multivitamin .. tak sehebat nasi lemak punya penangan tau.... nasi lemak membawa kepada kegemukan kalu selalu makan.. tapi ni ..100% membawa kebaikan pada saya dan pasti anda...

Secawan ni ada ESP Shaklee (sumber protin, 100% non-GMO dan yang pasti pelengkap protin yang badan saya dan anda perlukan), juga MEALSHAKE (yang mana multivitamin saya tanpa saya perlu telan lain-lain vitamin di awal pagi...)

Mudah je jaga kesihatan ni kalu kita nak betul-betul... barang-barang kesihatan ni pun lagi murah berbanding baju-baju dan hat rtundung-tudung mahai tu tau.. ni lagi tahan lama...

Sempena OKTOBER bulan luarbiasa saya dan anda ni... jum membeli pada harga JIMAT anda.. .ESP Shaklee OFFER ...Beli 6 DAPAT PERCUMA 1 tin lagi.. dan pasti anda dah JIMAT RM150.00 tau...

--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
COD di kawasan KULIM & Bukit Mertajam | Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin | 
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

Friday, 10 October 2014

Awas! Bacaan untuk mereka yang dah kahwin SAHAJA!

Kisahkan dan sayangkan rumahtangga anda? perlu bertindak sekarang.. bacaan ni bukan la seperti yang anda fikirkan.. tapi memadailah saya katakan ianya sangat membnatu para suami dan isteri untuk lebih rapat lagi walaupun dah berkahwin 10 tahun ke atas... atau 5 tahun ke atas.... 

Masalah zaman sekarang..kawin cerai sangat mudah kan... ALASAN utama yang di berikan adalah tidak sehaluan? boleh percaya ke? kenapa tidak sehaluan sedangkan masa bercinta 3 tahun ke atas ada yang 10 tahun ke atas bercinta boleh je.. .tapi bila dah kahwin ..tak sampai 2 tahun dah cakap tiada sehaluan? habis tu perabis 10 tahun tu buat apa je? kenal pasangan ke tak? kenapa berlaku sebegitu? sayang kan ikatan yang dah terbina tu musnah begitu je.. betul tak? 

Bagaimana nak merapatkan hubungan yang semakin dingin? ke anda biarkan je salah satu mengalah dan mulakan? kalu tunggu salah satu..tunggu bulan jatuh ke riba pun tak berhasil kalu macam tu... ISTERI... mungkin perlu bertindak awal.. kalu sayangkan rumahtangga anda... bagaimana? berbincang dengan suami..ada kalanya suami ni ego lebih..tapi dalam hati meronta-ronta nak minta di belai... betul tak mr.suami semua? isteri kena la main peranan yang lebih utama.... 

Dan cara menghangatkan hubungan anda suami isteri adalah cari punca kedinginan itu.. utamanya pasti anda tahu di mana silapnya... dan mungkin ini membantu untuk menghangatkan hubungan yang semakin dingin bersama pasangan anda....

vitamin e dan alfalfa shaklee
Bagaimana vitamin ni membantu masalah kedinginan suami isteri? 

Vitamin E - Yang mana Vitamin ini terlibat secara langsung dalam pembentukan hormon yang melibatkan seks dan kesuburan iaitu androgen, estrogen dan progesterone. Vitamin ini juga memperbaiki kuantiti, kualiti dan memperkuat sperma lelaki supaya dapat bertemu dengan ovum dengan lebih cepat dan segarrr..

Vitamin E sangat membantu bagi pasangan yang sedang dan mempunyai masalah dingin terhadap hubungan intim kerana vitamin E boleh meningkatkan 'sexual desire' dan menikmati hubungan cinta dengan lebih baik.Vitamin E juga meningkatkan LIBIDO dan meningkatkan pengaliran darah ke organ seks lelaki dan perempuan. Vitamin E juga membantu meningkatkan tahap testosteron dalam badan anda. Tanpa testosteron yang cukup dalam badan anda, stamina seksual anda dan keinginan seksual boleh berkurangan... Jadi kenapa tiada ianya di elar VITAMIN CINTA dan gabungan bersama-sama ALFALFA sangat "HOT" seperti mala permata anda....

Kenapa ALFALFA ?

Alfalfa - Yang mana vitamin ni bertindak lebih hebat dari kacip fatimah. ianya memberi kuasa "grip" yang boleh membantu pasangan suami isteri menikmati hubungan cinta dengan lebih menyeronokkan seperti malam pertama.. .(ni ramai suami isteri akui.). Dan juga Alfalfa membantu isteri yang mengalami masalah kering ketika bersama, merawat masalah keputihan ynag menyebabkan bau yang tak menyenangkan juga masalah miss V berbau yang pastinya boleh mengganggu keselesaan ketika bersama pasangan anda..

alfalfa shaklee
Jangan biarkan masalah kedinginan ni memusnahkan mahligai yang telah dibina... ada pelbagai cara boleh di atasi selain penceraian... sebab hanya masalah kecil kan... Untuk sebarang pertanyaan tentang VITAMIN CINTA SHAKLEE ni..anda boleh terus hubungi saya di sini... 

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
COD di kawasan KULIM & Bukit Mertajam | Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin |
==============================
Atau anda terus sahaja klik ikon ORDER NOW untuk dapatkan SEGERA dan menghangatkan keintiman anda bersama pasangan anda
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=eff273b8ff65204546e793d51f41ab68

Segalanya bermula disini... bukan sekadar impian kosong....

Selamat tengahari semua... segalanya bemula disini... saat saya perlukan sesuatu..ianya hadir dengan izinNya.. dan itu la pembakar semangat saya untuk terus bersama impian saya tanpa merasa putus asa... saya dan impian saya... 

Dulu impian saya nak kerja dengan kerajaan, lepas belajar saya sangat nak kerja yang tetap dan mampu menjamin masa depan saya dan saya nak bantu keluarga saya... Tapi berapa kali interview tetap tak lepas.. tak tahu mana silapnya..dan mungkin Allah kata bukan rezeki saya.. dan saya kerja biasa-biasa je sampai la saya berkahwin dan suami kerja kerajaan.. Alhamdulilah.. impian sya suami yang sambung.. 

TAPI impian saya tak terhenti di situ sahaja..masih ada impian..tapi tak jelas... dan alhamdulillah..impian sayasangat jelas bila bermula dengan Shaklee..saya kenal Shaklee ni lepas 2 bulan bersalin anak saya yang bertama..masa tu saya alami masalah penyusuan, yang mana susu kurang dan anak saya kerap nak "bergayut' lama, jadinya badan saya teramat letih... tapi bila saya di perkenalka dengan Shaklee oleh biras saya... ianya sangat-sangat membantu saya.. sehingga la beberapa bula lepas saya amalkan Shaklee ni..saya teringin nak join pada awalnya nak dapat harga ahli dan nak juga cari pendapatan sampingan... 

Awal bulan 11/ 2011 bermula la saya menjadi Ahli Shaklee, dan masa tu saya belum lagi betul-aktif dalam Shaklee... awal tahun 2012 baru saya buat dan berkongsi ilmu dan pengalaman saya bersama Shaklee.. saya kongsikan yang terbaik dan sangat2 mendapat sambutan..dan saya seronok bila pendapatan sampingan saya bermula dari 2 angka meningkat dan terus meningkat.. .yelakan..siapa kata nak senang tu mudah tanpa usaha... ada je orang ajak jom join ni... pendahuluan RMxxx tak perlu buat apa-apa, tunggu je duit masuk dalam akaun.. waaa bunyi macam hebat kan... tapi mana usaha kita untuk dapat kejayaan dan rezeki dari DIA sedangkan kita hanya tunggu je. .amcam tu... dan saya tak yakin akan itu.... 

Alhamdulillah.. dengan Shaklee saya tercapai impian pertama saya untuk jadi surirumah berkerjaya... WAHM (Working At Home Mommy) Ya.. bukan mudah nak terima pendapat keluarga..tapi saya yakin akan rezeki Allah... saya yakin akan restu yang suami berikan dan percaya pada saya...

Saya bergelar WAHM ni bermula April 2013, dan masa tu suami dan anak saya demam campak.. sangat-sangat perlukan saya...dalama masa sama saya dilema sebab mahu di tranfer ke KL semula... dan saya buat keputusan utnuk berhenti kerja.. masa tu saya yakin yang saya boleh buat Shaklee in sumber pendapatan saya... dan Alhamdulillah..ianya sangat-sangat membantu.. mana nak dapat kalu tak berusaha,. betul tak...pendapatan saya bermula dari 2 angka...hingga kini 4 angka..dan cukup la saya katakan ianya lebih dari gaji terakhir saya masa saya berhenti kerja... 

Tapi saya masih tak berpuasa hati.. sebab saya tak nak merasai ni semua sensorang... saya nak "anak-anak" Shaklee saya juga turut merasai apa yang saya rasai.. sebab saya tahu semua orang ada impan mereka juga...dan impian saya nak tolong lebih ramai lagi suri rumahtangga bergaji paling kurang 4angka setiap pertengahan bulan ....

jutawan shaklee

Bagaimana impian kita .. kalu impian besar tapi tak lakukan dengan betul-betul ianya menjadi impian kosong... biar satu impian tapi ianya membawa 1001 pengertian untuk kita semua....

impian bersama shaklee

Berani mengejar IMPIAN bersama saya... ianya bukan sekadar impian kosong..malah PASTI menjadi kenyataan bila kata hati kita .. YES!!! i am so AMAZING ... YES!!! i am so CHAMPION .....

--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
COD di kawasan KULIM & Bukit Mertajam | Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin |
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
 
Hidup kita ni tak akan kemana-mana kalu asyik nak cari kesalahan orang lain.. malah ianya pasti membuatkan anda merasa semakin kebelakang jika asyik pada golongan yang NEGATIVE... berubah..berhijrah untuk maju kehdapan tanpa menyakiti orang lain atau menindas orang lain....

Testimonial :- Rahsia kecantikan sedari dalaman bukan luaran kini TERBUKTI berkesan

Alhamdulillah.. pagi ni bersiaran dan update blog kesayangan mommylina lagi.. dan sudah semestinya mommylina sukakan kecantikan dan kesihatan.. siapa yang nak sihat dan cantik sila baca setiap entry yang mommylina update tau... 

Pagi ni nak bercerita tentang RAHSIA kecantikan sedari dalaman bukan luaran semata-mata kini TERBUKTI berkesan dan di akui ramai... Untuk menjaga kesihatan dan kecantikan, ianya bukan dari luaran semata-mata.. Tapi sedari dalaman kita yang utama.. nak sihat kena jaga usus dna perut kita..serta atasi masalah pembuangan kita... kalu ni bermasalah.. PASTI luaran juga kelihatan bermasalah.. percaya atau tak..korang cuba rasai sendiri.. .kalu anda tak membuang dalam sehari mesti korang rasa perut sebu..perut tak sedap..badan rasa berat.. apatah lagi perut kan.. macam membuncit je.. OH NOOO...

collagen powder shaklee

Dan siapa nak cantik dan sihat seperti ibu muda ni? anak 3 uols. TAPI umur bukan penghalang tau.. Umur tu angka je.. tapi kalu luaran dah secantik ni.. apatah lagi dalaman.. pasti tip top.. dan yang paling best adalah pujian dari suami tercinta... betul tak?

Selain tu....


Bagaimana pula kesan yang ni? pasti anda pernah mengalami seperti ni kan.. sama seperti saya dahulu masa saya tak sihat dan "terpaksa" amalkan ubat steriod untuk penyembuhan sakit yang saya alami.. Tapi yang paling teruk saya alami adalah jerawat naik bagai cendawan tumbuh lepas hujan tu... sangat-2 banyak..da ada kenkawan tegur..dan kenalan baru pun tak perasan saya..sebabkan masalah jerawat... sangat terus.. .dan Alhamdulillah.. apa yang saya amalkan menjadi sejarah bagi saya ... sebab tu saya tak nak dah seperti tu..sakit dan tak cantik... dan sebab tu juga saya nakkk semua utamakan kesihatan.. extra kecantikan ni akan dapat bila kita konsisten apa yang kita amalkan... apa ynag penting adalah SIHAT --CANTIK .. insyaallah..

Ohh..lupa... antara yang mereka dan saya amalkan ni adalah COLLAGEN POWDER, VIVIX, ESP SHAKLEE, VITAMIN C, VITAMIN E, B-COMPLEX, HERBALAX & ALFALFA.. ni antaranya tau... selebihnya terpulang pada anda..nak add yang lain. tapi ni antara SET KECANTIKAN dari Shaklee.. sangat BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.... 

Berani saya katakan..tiada produk seselamat dan semulajadi selain SHAKLEE... gunakan tanpa was-was.. insyaallah.. ada PASTI mendapat kesan yang TERBAIK!!!

Dan saya sedia membantu anda yang sedang dalam penyelesaian masalah kesihatan dan kecantikan untuk anda... yang mana baik kita kongsikan bersama.. Sebab pengalaman yang lalu saya tak nak orang lain sakit di saat anak2 perlukan kita.. dan begitu juga suami kita.. betul tak....

--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
COD di kawasan KULIM & Bukit Mertajam | Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin | 
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

Thursday, 9 October 2014

Keistimewaan ESP SHAKLEE untuk anda yang nak cantik berseri!

Apa yang istimewa sangat ESP Shaklee ni bagi mereka yang mahukan kulit cantik berseri tanpa sebaran botox atau make-up yang tebal-tebal segala bagai ni... dan apakah yang membuatkan anda muda remaja bila bersama produk panas ni...

cantik berseri dengan esp shaklee
Semua pasti nak cantik berseri kan... apatah lagi mereka yang bakal menjadi "raja sehari"  tak lama lagi..betul tak? Tapi tak kurang hebat juga bagi ibu-ibu moden ni.. .ramai ibu-ibu muda sekarang ni perlukan penjagaan dalaman dan luaran sedari awal..kalu tak.. usia baru 25tahun dan kelihatan seperti 40an... siapa nak macam tu? anda? saya sudah PASTI tak nak... saya nak biarlah usia ni hanya angka sahaja.. tapi dalaman dan luaran.. sangattt awet muda remaja gitu.. muka cerah berseri..glowing-glowing dan yang paling seronok cantik tanpa sebarang alat solek yang tebal-tebal... 

Dan produk HOT ni menjanjikan dalam manfaat utama bila anda secara terus konsisten dan merasai keseronokan dalam produk ini adalah...

* AWET MUDA --> Yang mana Asid Amino ynag penting dalam membin oto, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan selain nya membuatkan anda PASTI awet muda secara semulajadi.. Pengambilan ynag kerap adalah KUNCI utama untuk awet muda... (Jangan jeles bila ramai orang tegus usia saya baru 20an..sedangkan saya dah 30an tau... ni baru 4tahun amalkan..kalu 14tahun bagaimana? amalkan sesuatu untuk kesihatan terlebih dahulu bukan untuk kecantikan semata-mata... )

* KULIT REMAJA --> Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, bila dua ni bergabung pari terbaikkkk kan... dan mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, serta mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepatkan sembuhan luka (bila jerawat terlalu banyak dan luka di sebabkan jerawat juga dan sebagainya), sertam engurangkan kesan parut di wajah serta seluruh badan...

esp shaklee

Dua ni cukup kot saya sangattt suka kongsikan..sebab ianya sangat berkesan kat hati saya ynag baru ni buat check-up kat nutrisi Shaklee... semua keputusan yang saya dapat memuaskan hati saya dan PASTI anda juga...

Testimonial bagi dan kasi hangattt lagi kat uolssss untuk teruskan apa yang anda sedang  dan bakal amalkan sedari hari ni...

esp shaklee

esp shaklee
Anda PASTI alami perubahan sama seperti saya, kawan-kawan saya ni juga bila anda betul-betul konsisten dan amalkan secara berterusan.. dan anda PASTI tak rugi dengan pengambilan sekarang sebab ESP SHAKLEE kini OFFER dengna BELI 6 DAPAT PERCUMA 1 lagi.... JIMAT RM150.00 anda dan anda TERUS LAYAK mendapat KEAHLIAN PERCUMA lagi.... tak percaya!!!! percaya laaaa...dengan segera hubungi saya untuk bantuan anda kini!!!!

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

Kesan Dan Risiko Apabila Kekurangan Sumber Protein Dalam Badan

Mungkin ramai yang ambil mudah akan kepentingan protein dalam badan kita..dan ramai tak tahu akan kesan dan risiko apabila badan kita kekurangan sumber protin yang sangat penting dalam tubuh badan kita...dan TAHUKAN KITA, apabila kekurangan sumber protein badalm badna kita ianya boleh membawa kepada kematian?

esp shaklee

Ni antaranya kalu penyebab kenapa anda sering mengantuk walaupun dah tidur 8jam pada malam  hari.. Ni adalah sebab badan kekurangan sumber protein yang mana badan kita perlukan untuk memberi tenaga dan sumber pelengkap protin kita...

Kenapa pentingnya sumber PROTEIN ni?

Protin adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan kita serta kompenen utama kepada hormon manusia. Dan ianya juga merangsangkan fungsi psikologi. 

Maka, setiap organ kita memerlukan protin. Dan KEKURANGAN protin ni menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, membantutkan pertumbuhan, masalah penghadapan, masalah penghasilan darah dan hormon, dan akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ dlaam badan kita dan akhirnya boleh membawa kepada KEMATIAN! Ini yang ramai tak ambil peduli... 

Dan badan perlukan tenaga.. bila badna kita kekurangan sumber protin untuk memproses dan organ dalaman kita kekurang protin, badan kita akan merasa cepat penat, letih, mengantuk dan tak bermaya.. buat kerja semua tak kena.. asyik mengantukkkkkk sahaja....  

Bagaimana penyelesaian PALING MUDAH di zaman serba canggih dan moden ini? Cara yang paling senang dan cepat untuk anda semua amalkan dan sediakan adalah... 

esp shaklee

Kenapa ESP Shaklee? bukan roti or susu lain atau daging atau telur? dan bagaimana sumber protin seperti badam dan sayuran lain?

Saya pilih ESP SHAKLEE sebagai  sumber pelengkap protin dalam badan saya kerana saya tak pasti apa yang saya ambil dalam pemakanan saya seharian dah cukup lengkap sepertimana badan saya perlukan sumber protin ni... TAPI dengan ESP ni saya YAKIN ianya lengkap... kerana.....

Energizing Soy Protein dari Shaklee ni merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ianya turut diperkaya dengan 5 sumber vitmain dan 4 sumber mineral. Dan ini sangat sesuai untuk semua peringkat umur tua-muda. Manakala, kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah ini iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga kepada pengidap kencing manis... 

Dan tahukan kita... Satu hidangan Shaklee ni bersamaan dengna 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid uric dan sangat mudah di serap dalam tubuh badan kita....

Bagaimana pilihan anda sekarang? masih nak biarkan badan kekurangan sumber protin ynag sangat PENTING dalam badan kita ni? atau bertindak sekarang!

Bulan ni OFFER untuk ESP SHAKLEE, dan penjimatan berganda untuk anda bila anda membeli bersama-sama dalam 1 resit BELI 6 PERCUMA 1 dan yang pasti anda JIMAT RM150.00 (hanya SAH di bulan OKTOBER 2014)...

Segera dapatkan SUMBER PROTIN anda dan hubungi saya untuk bantuan anda!

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
COD di kawasan KULIM & Bukit Mertajam | Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin |
==============================
Dapatkan untuk anda SEGERA 1 canister ESP Shaklee ni PASTI membuatkan anda adalah LUAR BIASA!  klik ikon ORDER sekarang!
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=0747b9be4f90056c30eb5241f06bfe9b

Tuesday, 7 October 2014

Testimonial :- Adakah CUKUP untuk Nutrisi dan Khasiat Dalam Penyusuan Susu Ibu anda!

Nutrisi dan khasiat dalam penyusuan susu ibu mungkin ramai yang ambil mudah, tapi sebenarnya ianya adalah sama penting seperti ibu yang sedang hamil..Mungkin ada yang anggap remeh dan mudah, sebab susu ibu dan lengkap segala nutrisi yang diperlukan oleh bayi anda. Tapi bagaimana pula dengan cara pengambilan pemakanan para ibu sedari lepas berpantang sehingga kini.. 

Ya, susu ibu dah banyak kelebihan ynag diperlukan oleh bayi kita, tapi kita sebagai ibu perlu ingat dari sehari bayi kita perlukan lebih nutrisi untuk tumbesarannya.. dan ADAKAH CUKUP untuk kita kongsikan bersama bayi kita apa yang ada dalam badan kita? cukup kalsium? cukup miltivitmain? cukup antibodi? cukup zat-zat dalam badan kita untuk kita kongsikan pada bayi kita? 

Di sebabkan cara pengambilan makanan saya yang saya sendiri rasa tak seimbang, saya perlukan lebih nutrisi dan lebih segala kebaikan tambahan untuk zat-zat dan multivitmain dalam badna saya sendiri... apatah lagi sumber protin dan kalsium yang mana amat penting untuk membantu tumbesaran bayi kita yang sedang menyusu susu ibu daripada kita... dan dalam masa yang sama saya jua mahu menjaga kesihatan saya secara menyeluruh sebab saya berkongsi dengan bayi saya sama seperti saya berkongi segala apa ynag ada dlaam badan saya sedari bayi dalam kadungan kita lagi... ianya SAMA penting.

Saya perlukan protin lengkap, kalsium dan multivitmain untuk saya dan juga bayi saya..sebab tu lah saya memilih "makanan tambahan" dari produk Shaklee yang mana ianya sangat-sangat berkesan, selamat dan semulajadi.. TIADA produk yang setanding produk Shaklee yang mempunyai pelbagai manfaat.. saya amalkan untuk penyusuan susu ibu, dalam masa sama saya boleh jaga kesihatan saya selain dapat lagi extra kulit semakin baik terutamanya masalah jerawat dan parut-parut jerawat ni sagat-sangat banyak membawa kebaikan pada saya... 

testimonial esp shaklee

Ni antara penyelesaian masalah saya lepas saya amalkan SET PENYUSUAN Shaklee ... bukan setakat susu semakin meriah, tapi penyeselaian lain dapat juga saya atasi... sebab tu saya katakan TIADA yang SETANDING produk Shaklee.. Kenapa saya katakan macam ni, sedari bujang masalah kulit wajah saya ni, pantang salah makan ke atau tersalah pilih produk kecantikan luaran..pasti akan jerawat-jerawat ni... TAPI bila saya dah kahwin dan sedang dalam penyusuan susu ibu, lepas masalah penyusuan susu saya selesai.. tiada lagi susu kurang ke segala bagai.. Alhamdulillah.. masalah jerawat dan masalah kulit wajah saya juga selesai... Hebat k tak hebat lagi produk ni.. bawa 1001 kebaikan pada kita untuk kita menjaga kesihatan yang lebih baik lagi...

Da ni hasil untuk saya, pum sekali dapat semeriah ini... 

testimonial set penyusuan shaklee

Alhamdulillah.. ianya sangat-sangat membantu dan memberi kesan terbaik, betuah anak kedua saya sebab saya kenal Shaklee sebelum tu lagi sehingga lah saya hamil, bersalin dan berpantang serta kini menyusukan anak kedua saya ni 100% saya amalkan produk Shaklee.. Dan doktor juga sarankan apa yang terbaik dan katakan baik amalkan yang semulajadi bila kita dah tahu akan kebaikannya... Sebab tu saya tak nak masalah saya dalam penyusuan ketika si abang dah pantang dan saya lewat kenal Shaklee masa anak pertama dulu... 

Tapi lebih baik lewat kenal dan kita bertindak bila sah mengetahui ynag terbaik untuk kitam dari dah la lewat kenal tapi tak ambil tindakan dan buat yang terbaik untuk anak-anak kita ni kan... sesungguhnya mereka ni membawa kebaikan dan kebahagian dalam kehidupan kita... badna ibu sihat, bayi pun dapat khasiat dan nutrisi ynag sesukupnya..dan membesar sebagai juara... Alhmadulillah.. buka saya membanggakan diri, tapi sangat berbeza apabila ibu yang dalam penyusuan ni lengkapkan nutrisi yang sedia ada dalam badan kita kepada yang lebih biak..sebab bayi kita juga akan dapat dan membesar dengan baik dan selari dengan peerkembangan dia dari hari ke hari bulan ke bulan....

Dan ini antara yang saya amalkan sedari hamil, bersalin dan berpatang kini seterusnya dalam penyusuan dan menjaga kesihatan dan juga dalmaan saya untuk suami tersaya juga... sebab tu penjagaan "aste wanita" ni sangat penting... dan set penyusuan ada segalanya ynag kita perlukan... jaga nutrisi dan jaga kesihatan dalam masa sama kita jaga dalamam kita yang mana badan kita nak pakai lama bukan untuk sehari dua atau sebulan dua.... kan..kan...

tambah susu badan

Sesungguhnya kita ni sebagai WANITA & ISTERI amat berharga dari segalanya barang yang kita ada... sebab suami perlukan kita dan anak-anak juga perlukan kita... Tak salah melabur sedikit demi sedikit dalam memberikan yagn terbiak untuk bayi kita dalam masa sama memberikan yang terbaik juga untuk diri kita... 

Buat para suami... bantu lah isteri anda untuk memberikan ynag terbaik pada mereka... mereka tak minta intan permata, tapi isteri-isteri ni perlukan sokongan kuat dari suami tercinta.. meski pun tau ego lelaki ni kuat.. tapi apa salahnya ..hadiahkan pada isteri tersayang juga kan... pasti isteri anda teramat bahagia bila dapat seperti ini.. suami nak kan isteri cantik, sihat, berseri-seri... ceria sentiasa...kan.. jadi suami perlulah bertindak dalam diam.. hadiakan la untuk isteri tersayang... dan berilah sokongan kuat pada para isteri...

Tambahan pula OFFER lagi ESP Shaklee bulan ni.. lagiii jimat duit pada suami... sebab OFFER ni BELI 6 PERCUMA 1 ... penggunaan tahan lama dan sangat memantu si isteri untuk menjaga kesihatan yang lebih baik.. Tak percaya cuba beli walauppun satu ni.. pasti isteri tersenyum amattt bermakna tau... dan berterima kasih sebab "abang " hargai juga dia selama ni... 

Sebarang pertanyaan atau kemusykilan ke.. nak tau apa lagi ke... boleh je terus cari saya di sini untuk bantuan semua.... 

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
COD di kawasan KULIM & Bukit Mertajam | Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin |
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
Anda perlukan NUTRISI LENGKAP PENYUSUAN Sekarang! klik ikon ORDER NOW
https://www.facebook.com/messages/new

Amaran untuk membancuh ESP SHAKLEE untuk semua....

Ramai yang tak tahu atau lupa bagaimana nak bancuh ESP Shaklee ni cara yang betul, dna AMARAN ni sering saya ingatkan juga untuk semua para pelanggan saya samada dari blog ni mahupun dari page atau facebook saya juga... 

Cara dia atas anda semua TAK boleh buat semasa membancuh ESP ni tau...Ada sebab kenapa tak boleh, dan andainya anda nak juga add on dengan milo ke.horlix ke..atau nak resepi2 lain..boleh .TAPI sila jangan buat seperti pada gambarajah di atas selepas anda add on sumber protein anda ni tau...  Tersangat-sangat TAK BOLEH, dan anda pasti rugi je amalkan minuman berkhasiat ni kalu anda TAK DENGAR amaran saya ni... 

Kenapa saya tak benarkan anda meletakkan air panas selepas meletakkan milo dan ESP ni kerana

ESP Soy Protein Isolate Powder ni merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolesterol dan kaya dengan asid amino penting (100% non-GMO) yang mana ianya juga terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya..

Sebab lainnya protin yang ada dalam produk ini juga berasaskan tumbuhan berkualiti tinggi dengn kandungan 14gram protin soya dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan ini...

Sebab tu saya TAK bagi anda bancuh protein ni secara terus dengan air panas ke air suma ke.. nak selamat bancuh dengan air masak biasa.. Sebabnya kita dah tahu bahawa protein yang ada dalam ESP ni tersangat berkualiti dan terjami berkesan serta semulajadi dan tiada apa2 tambahan... Andainya anda nak RUGI dan minum tanpa merasa kesan yang terbaik dalam ESP ni.. anda boleh je buat bancuhan seperti di atas ... TAPI kalu anda pentingkan khasiat dan isis kandungan protin dalam produk ni.. SILA dengan amaran ni.... 

JANGAN BANCUH ESP SHAKLEE dengan AIR PANAS!!!!

Semoga perkongsian ni memberi manfaat untuk semua... anda anda customer saya.. perkaran ni saya sentiasa ingatkan agas tak mengalami kerugian dalam keterujaan anda untuk menikmati kebiakan produk ni dan anda pasti akan "jatuh cintan" dengan produk ni setelah merasai kehebatannya... .

promosi shaklee oktober 2014
Manfaat SUMBER PROTIN ni untuk semua...

promosi shaklee oktober 2014 esp shaklee
JANGAN rosakkan keaslian produk idaman hati semua

Untuk keterangan lebih lanjut serta cara pengambilan bagaimana mengikut cara dan selera anda... Boleh terus cari saya di sini.. dan berita gembira untuk anda di Utara.. kawasan Kulim dan Bukit Mertajam... Anda boleh dapatkan terus dari saya untuk anda melalui penghantanran "by-hand" terus kepada anda. Yang luar dari kawasan Kulim.. boleh terus cari saya kat sini.. saya sedia dan akan membantu anda juga...

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

Monday, 6 October 2014

Terapi wanita adalah SHOPPING.. betul ke auta?

Haaaa, nak kata la wanita ni kaki shopping kan.. tapi tak semua ye...ada yang suka shoping bila perlu je, tapi tak kurang juga lelaki yang suka shopping tau... kalu dorang ni shoping lagi laaaaa... rasanya mau shopping lebih dari wanita... siapa sokong? 

Tapi bagi saya la kan.. saya sukaaa shopping tapi shopping saya ikut keperluan, kalu dulu masa bujang banyak saya shopping benda-benda yang boleh saya katakan mengarut-garut je tau.. sampai la bila fikirkan sekarnag ni semamangnya membazir..biasalah kan.. masa bujang tiada tanggunggan..ada pun bagi mak ayah je dah..lepas dah.. haa legaaa .. pastu tu shopping jeee ... 

Tapi bila dah kahwin ni dan ada anak.. saya suka shopping ikut keperluan.. lepas tu, saya sukaaa shopping bab-bab untuk kesihatan..sebab baru sedar yang kesihatan ni penting..apatah lagi dah kawin dan ada anak ni.. lagi la perlukan kesihatan yang optimum...dan bebalik pada siapa suka shopping siapa... 

Baru ni g pasar Kemboja ni..kata Parit Buntar... saya dengan suami dan kawan juga dengan suami.. saya ke sana dapat apa yang saya nak.. dah tak nak da..so ikut2 member je yang mmg sakkan shopping nye.. sampai suami dia cakap.. haaaa dia ni kalu ke sini tak lepas kiri kanan shopping... ngeeeeee... tapi betull banyak pilihan ke sana.. ikut kan rambang mata juga..tapi "selera" nak shopping tu dah kurang.. dan suami dannnn memula tanya suami... 

Hubby nak beli apa2 tak... (suami angkat bahu je..) okey... kita tgk... sekali... dah jenjalan tu... 
Hubby .... "ayang.. ok tak ni.. (show baju melayu tak sngt la.. tapi jenis yang pelikat dan jenama Mangoo tu.)

Terus grab sekali kalin pelikat...ynag bestnye..dari tak nak tu..shopping juga... hahahah... lelaki oh lelaki.. tergugat juga dengan mrs.isteri dorang kan...
Ni la bajunya yang menarik perhatian mr.suami..tapi ni gambar baju dr.mr.google... baju mr.suami dah tersimpan rapi di almari dan dah di rasmikan pun masa raya Eiduladha baru ni... 

baju melayu pelikat

Ni la tempatnye... Pasar Kemboja... dan pasti wanita di luar sana dan anda yang sedang membaca juga pasti teruja nak g tempat ni tau uols... sangat-2 banyakkkk pilihan..rambang mata..tapi sayaaa dah set minda saya ... dah dapat apa yang saya nak..saya stop dari mencari dahhh... dan mungkin kalu saya tak menyusukan anak.. banyakkkk juga pilihan saya nak... hahah... so pilihan untuk saya berkenana di hati tak la rambang mata... hahha..

baju jubah

tudung

Jadi suami-suami...sila la jangan marah tau kalu isteri uols bawa ke sini..sememangnya jimatttttt... tak perlu nak membeli ke butik-butik.. haha... sebab berbaloi.. tapi kalu dah borong tu.. pesan-pesan la kat isteri.. sebab nanti nak datang lagi..so sila jangan memborong la ye.... haaha... sian mr. suami kne bawa barang kiri kanan.... hahah... maaf ye mr.suami... kerana sayang kan isteri la ye dak... ^____^

Cerita-cerita pengalaman mommylina untuk semua....

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

Sunday, 5 October 2014

Testimonial ESP Shaklee :- Untuk anda yang nak cantik, wajah berseri dan bebas jerawat..

Cinta hati semua dah kembali untuk gempak bulna oktober ni, Esp Shaklee yang menjadi "HOT Sales" dan jualan terlaris di Shaklee adalah produk ini... Kenapa ramai yang memilih untuk memilih ni.. anda pasti teruja bila sekali cuba PASTI akan REPEAT ORDER untuk bulan-bulan seterusnya... bukan saya je dah mula rasai kesannya sejak consume produk ni..tapi kini dah terlalu ramai dah merasainya... dan kalu anda belum merasai dan dapat atasi masalah anda... sila JANGAN abaikan penyelesaian masalah anda kini!!!

testimonial esp shaklee
Esp Shaklee ni adalah 100% non-GMO dan lengkap dengan semua Asid Amino. Dan ianya juga membantu menyokong sistem imun, mengekalkan tahap kolesterol normal, menggalakkan kesihatan jantung dan prostat, pembekal tenaga, kesihatan kulit, rambut, kuku dan otat... Dan bahagian paling ramai mula jatuh cinta dan merasai kehebatan produk ini adalah menjadikan kulit berseri dan anjal serta dapat memulihkan pigmentasi..




 Seronokkan bila dapat kesan macam ni..CERAH BERSERI secara semulajadi TANPA perlu make-up tetebal segala bagai.. ni dah kalu natural beauty ni.. nak solat pun senang kan.. lagi terjamin...


Haaa...seronok tak baca testimonial mereka yang berjaya cipta kecantikan sendiri tnapa make-up tebal-tebal pun.. makeup tebal-tebal buat apa.. buang masa je kan.. tambahan pula sangat merimaskan bila mana nak solat terpaksa lagi buang segal bebedak tebal tu.. lepas solat pula daaa satu kerja lagi nak pakai bebedak ni bagai.. rimas tak... alahai..saya sangatt rimas.. sebab nak make-up tu sekejap je tau... kan2..

Koranggggggg.... UNTUNG dan BERITA GEMBIRA tau bulan ni... SILA JANGAN abaikan pesanan penaja ni ye.. "BELI 6 DAPAT 7 dengan setiap pembelian ESP SHAKLEE hanya di bulan Oktober ini!!!! Jummm.. siapa nak jimat???? Terus hubungi saya di sini--> 
=============================
--> Saya Lin |  Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
 
 Bulan ni BELI 6 Esp Shkalee --> anda terus LAYAK dapat FREE MEMBERSHIP ni.. Siapa nak?

Salam AidilAdha Semua....

Assalamualaikum...

Lagu ni anak saya sukaa sangat...dia baru berusia 3 tahun..tapi bila dia dengar lagu ni , walaupun dia sedang bermain ke.. apa ke..kalu ibu dia nak kalih ke siaran lain pun dia akan cakap..

 " ibu-ibu..jangan laaa abang nak dengar.." 

Syukur yang tak terhingga bila anak sekecil ini menyukai lagi ni... walaupun hakikatnya dia tak tau pun apa maksud sebenarnya lagu ni..



Semoga apa yang anak ibu ni minat dan sebab sukaa dengna lagu ni..impian ibu dan ayah nak bawa anak-aank ibu dan ayah ni g Umrah dan Haji bila tiba masa nya nanti dna ynag pasti nak menjadi tetamu ALLAH di sana ketika usia masih muda dan sihat walafiat... insyaallah...

Dan juga..semoga impian kita semua termakbul... sama seperti kalian yang sedang membaca ceritera saya di pagi raya ni.... Sangat2 terindah dan teristimewa bila kita menjadi tetamu Allah di usia muda dan sihat kan... 

Ya Allah.. jadikan la kami hamba-hambaMu yang sentiasa mensyukuri nikmat Mu dan semoga kami menjadi tetamu Mu Ya Allah bila tiba masanya untuk kami.. Insyaallah... 

Salam AidilAdha untuk semua blogger dan pembaca-pembaca yang di hargai....

Salam ukhwah dan salam perkenalan dari mommylina --> Jum g beraya ...

p/s: Nak makan daging lembu ke..kerbau ke... kambing ke... sila makan dengan berhemah tau..jangna makanannnn je.. tak ingat kekawan kiri kanan.. ^___^ .. yang penting jaga kesihatan ye... 

saya siapkan LECITHIN dan OMEGA serta PHYTO untuk buang segala lelemak ynag badan kita tak perlukan...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...