Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 20 September 2014

Bagaimana SHAKLEE merubah kehidupan anda?

Bila saya di tanya, bagaimana SHAKLEE merubah kehidupan saya? saya pasti jawab pertama-tama sekali dari segi kesihatan saya. Dulu masa saya bujang saya tak suka dan tak kenal langsung pun tentang dunia vitamin ke dunia ubat ke.sebab saya tak suka...

Tapi bila dah berkahwin dan lepas bersalin..segalanya berubah.. Dari saya hmail saya "terpaksa" makan ubat ynag klinik bagi sebab dan demi anak dan demi nak anak saya dapat nutrisi yang sebaiknya..bukan untuk saya pun masa tu nak telan perlukan air banyakkkk... (seksa oooo, ubat kecil je pun terutamannya acid folic klinik masa tu).

kerjaya shaklee
Tapi bila dah lepas bersalin.. konon tak nak makan ubat ada... Tapi menyusukan anak...amacam tu..sedangkan menyusukan anak ni perlukan lagiiii double triple nutrisi dari ibu untuk anak tau.... sama je macam masa bayi kita dalam perut dan bila dia menyusukan kita pun nutrisi juga kita kne bagi kat bayi kita ... masa ni la saya mula mencari vitmain yang boleh tambahkan susu  masa tu... bila susu masa tu sedikit je masa pum... risau punya pasal... terus kenal SHAKLEE ..sebulan amalkan.. naaa... terus "jatuh cinta" sedikit demi sedikit saya mula kenal vitamin-vitamin yang ada dalam produk SHAKLEE ni.. banyakkan ynag berkaitan dengan nak tambah susu badan la... TAPI ynag bestnya dapat EXTRA kulit makin ok.. dari masalah kulit berjerawat dan berminyak masa tu.. lelama makin ok.dalam saya tak sedar tu..

Apa lagi.. terus pm dan pm orang yang coach saya masa dalam dunia penyusuan ni.. yela tak kan nak cari orang lain pula ynag dah bantu kita kan.. tak baikkk owww... saya bukan jenis macam tu.. haha...

Terus saya masuk keahlian dan dapat jimat lagi 20% dari harga normal.. ni bestnya SHAKLEE ni..YURAN??? RM65 jee uolsss sekarnag lagi besttt SEUMUR HIDUP lagiiii tak perlu dahhh nak renew-2 macam lesen kereta kita ni haaaa ...

Bila dah beli punya beli... terus berminat pulaaa nak join berniaga ..sebab tak boleh jaddi... kenkawan di fbb dok asyik cakaaaapppp je bila 15hb je mesti naikkk la "waaaa BONUS da dapat...." siapa tak nak tengah-tengah bulan pula tu dapat "BONUSSSSS" .. Maka disini lah bermulaaaa saya dan SHAKLEE ...

Hidup saya banyakkk berubah bila kenal SHAKLEE ... dan kaji punya kaji..rupanya SHAKLEE ni banyaakkk tawarkan selain "BONUSSS " ada lagii.. PERCUTIAN 6BINTANG uolsss ... lagi BONUS KERETA lagiiii .... lagiii dan lagiiiii kalu kita betul-betul nekadddd....

~Shaklee ~PERCUTIAN 6 BINTANG FREE!!!~
Sebaik sahaja anda mencapai pangkat Supervisor, anda boleh mula memperoleh mata ganjaran dalam Program Insentif, yang memberikan pelbagai keistimewaan termasuk pelancongan eksklusif yang ditanggung sepenuhnya oleh syarikat.
kerjaya shaklee
Percutian 6 BINTANG untuk UMRAH

pengedar shaklee kulim
dan ..ke PARIS uolsss ....
jutawan shaklee
~ Shakee CAR BONUS ~
Program Subsidi Kereta Shaklee ialah program insentif tajaan Shaklee untuk semua Pemimpin Jualan Shaklee yang menepati syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan.
Pemimpin Jualan yang layak akan memperoleh kredit kereta setiap bulan apabila mereka memenuhi syarat prestasi minimum untuk Program Subsidi Kereta.

Seronokkan... Ni antara yang akan dapat SELAIN dapat BONUS tiap 15hb tau... Insyaallah... TANPA usaha KEJAYAAN tak akan datang.. TAPI dengan USAHA.. KEJAYAAN pasti kita akan miliki... Yang penting kita berusaha dan terukan berkongsi apa yang kita rasai bersama SHAKLEE

Dannn apa pun, part yang palingg saya suka dan merebah kehidupan saya adalah dari segi KESIHATAN saya dan keluarga... dan.. dari saya seorang yang keluar BEKERJA PEJABAT sekarang saya jadi suri rumahtangga 24jam dengan anak-anak bila suami kerja luar.. TAPI saya tetap ada "GAJI" tau.. bukan duduk rumah kosong..tapi saya dapat juga membantu meringgankan beban suami +++++ saya boleh shopping juga dengna duit saya sendiri.... best tau... bagi saya BIAR LAMBAT MULA daripada LANGSUNG TAK BUAT APA-APA! Betul tak?

Sebab tu dalam mommylina ni..saya berkongsi segala apa yang saya rasai sejak saya kenal SHAKLEE dan bezaaa sedari saya belum amalkan SHAKLEE dan selepas... Alhmadulillah.. mana ada PRODUK yang di buat secara semulajadi dan lebih dari 55 tahun dah SHAKLEE bertapak... bukan baru 5 tahun tau...sebab tu saya yakin dan sangattt suka berkongsi dan membawa korang semua untuk menjaga kesihatan lebih utama lepas ni tau... BIAR LEWAT dari TAK MULA kan... insyaallah...

semoga ruangan petang Sabtu ni memberi manfaat dan kebaikan untuk semua.... Nak serta dan mencari sesuatu yang sesuai untuk korang dan keluarga?? boleh cari saya dan saya tolong korang juga...
=============================
Salam sayang untuk semua | cari saya dan saya akan tolong anda!
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
Alhamdulillah....


ESP Shaklee buat saya tidur lena dalam penyusuan susu ibu

Dalam dunia penyusuan susu ibu, ramai ibu-ibu mengadu yang tak cukup tidur waktu malam, yang baby tak lena tidur dan sedikit meragam waktu malam, dan siangnya tidur lena bagai... Sampai rasa nak stopkan penyusuan susu ibu sebab baby asyik meragam je waktu malam...

Mommies tau.. saya masa anak pertama sangat alami masalah ni juga bertambah anak lelaki pula kan.. menyusu non-stop malam tapi tak la menangis memalam, tapi "bergayut" lama juga tau..sampai lengguh badan saya dan alhamdulillah... bila dengan baby girl saya yang kedua ni dua tahun lepbih bersama Shaklee dan sedari hamil saya amalkan salah satu kewajiban saya adalah ESP SHAKLEE... dan sehingga sekarang saya sangat suka ESP Shaklee buat saya tidur lena dalam penyusuan susu ibu ni tau... kadang tu saya pula yang terjaga paksa puteri saya ni untuk menyusu... pagi tu kalu puteri saya ni lambat menyusu... saya kena la pum juga tau... Alhmadulillah rezeki anak puteri saya ni... dan ESP ni sangat membantu tau...dapat extra kulit cantik dan gebusss juga tau...

kebaikan esp shaklee

Kenapa ESP Shaklee dan membuatkan puteri saya tidur lena? dan saya juga dapat tidur lena sama... sedari pantang tau mommies.... Antara sebabnya... ESP Shaklee ni...

  • Menyediakan sumber tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar (kita rasa kenyang , baby kita juga kenyang tau... kan2)
  • Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada Nilai Harian kalsium, serta isoflavon soya. Kajian menunjukkan bahawa soya dapat membantu menyeimbangkan semula hormon semasa tempoh peralihan menopaus*
  • Protein soya bukan GMO ini dihasilkan di bawah Program Pengekalan Identiti atau Identity Preservation Program (IPP), di mana proses penanaman hingga pemprosesan kacang soya dipantau dengan teliti dan dilakukan dalam keadaan terkawal
Kalu mommies tak percaya, mommies cuba dan rasai apa yang saya rasai... tambahan pulaa... ESP Shaklee ni milk booster tau.. tambah susu mommies juga dan buat bayi kita rasa selesa dan kenyang....

Penyusuan susu ibu ni sangattt bermakna tau untuk kita, dan anugerah kita yang tak terhingga dari DIA yang maha memberi kat kita...

Jangan sampai kita terlintas nak stopkan penyusuan susu ibu ni atasa alasan "malas la", "penat la". " nak jaga badan la"... haa .. mommies tau tak... hari tu p forum penyusuan susu ibu ni... "JANGAN SAMPAI ANAK TUNTUT HAK MEREKA" ... Ya Allah... semoga kita jangan macam ni tau... tu hak anak-anak kita kan...
Testimonial Esp Shaklee
Haaa... ni la testimonial untuk korang kali ni..gebussss tak baby dia... dan cantikkk kan mommy ni..vogue dan gojesss kan-kan... Jangan tak percaya tau... sebab tu saya dan nada pasti menyukai ESP SHAKLEE ni.. kalu dah pekena sekali... pasti ORDER berkali-kali tau.. sangattt awesome...

Bagaimana nak dapatkan ESP SHAKLEE yang hot dan terlarisss ni??? cari saya kat sini untuk bantuan anda

=============================
Salam sayang untuk semua  | dan saya ceritakan serta bantu mana yang boleh..
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=0747b9be4f90056c30eb5241f06bfe9b
 

Promosi Shaklee :- Multivitamin yang sangat mudah untuk di amalkan

Biasanya anak-anak ni kalu kita bagi vitamin atau "ubat" dalam bentuk biji, mesti lari kan, nak cara mudah dan multivitamin yang sangat mudah untuk di amalkan untuk para ibu dan menjimatkan masa lagi tau...

Mudah sangat la.. kita sekeluarga pun boleh amalkan.. bukan untuk anak-anak je tau.. mommy, ayah, mak abah..semua boleh..jangan risau... vitmain ni penting untuk kita semua tanpa kita sedari... sebab tu kita perlu terapkan untuk anak-anak, dan juga pelaburan kita untuk masa depan anak-anak kita juga...

Rahsia saya untuk anda??? MEALSHAKE SHAKLEE... kenapa? haaaa banyak khasiat tau..

* Memberikan 19-24 jenis vitamin dan mineral penting sebagai asas nutrien utnuk kanak-kanak yang sedang membesar dan remaja untuk kekal sihat dan kuat. (Bila badan kekurangan pengambilan zat boleh menyebabkan kesukaran kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita juga anak-anak tau)

ツ Sumber pemakana serat dan protein terbaikkkk

ツ Kaya dengan sumber kalsium
ツ Glisemik Indeks yang rendah..

ツ Kelazatan rasanya, minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi; pengantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. In juga sesuai tau untuk di ambil oleh semua golongan bukan anak-anak je yang menyukainya...

Kenapa lagi?

Lihat dan dengan gaya hidup yang lasak dan sentiasa berlari aktif, kanak-kanak tidak punya waktu untuk duduk diam menikmati makanan yang seimbang.. (betul tak para mommy yang hebat). Tambahan anak-anak yang bersekolah pagi hingga petang.. kesiaannn tau.. tgk mereka bawa buku dan beg berat-berat.. mesti mommy kesian kan...

Sebab tu la mereka perlukan pilihan makanan dan ynag mudah dan cepat tapi memberikan mereka vitamin dan tenaga untuk harian mereka dan mommy yang hebat-hebat perlula pilih kandungan rendah lemak dan rendah glisemik ni... Baru kita yakin akan nutrisi yang kita berikan untuk si manaj kita... intan payung kita kan...

Haa ni diaaaa ..pilihan momy-mommy hebat dan ayah juga lagi hebatttt
Nak pembelian JIMAT!!!! Haa ni HANYA di bulan SEPTEMBER tau...

Mungkin saya boleh bantu para mommies dan berkongsi cerita, info yang terbaik untuk kita yang nak berikan yang terbaik untuk anak-anak kita kan... Boleh terus cari saya di sini
=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

Friday, 19 September 2014

Promosi Shaklee :- Kenapa perlunya penjagaan dalaman untuk kelihatan sihat dan awet muda?

Penting ke untuk penjagaan dalaman ni kalu nak cantik? kalu anda nak cantik dengan luaran dan make-up je teruskan..boleh.tapi bila tak da make-up segala tu.. mesti lain kan? tak kan la nak make-up setiap hari dan sampai berusia nak make-up je kan... kan bagus kalu kita buat penjagaan sedari dalaman dan sudah pasti luaran terserlah cantiknya bila dalaman dah cantik...

Sebab tu kalu ramai yang tanya.. Kenapa perlunya penjagaan dalaman untuk kelihatan sihat dan awet muda? saya jaya YA dan sebab badan kita nak pakai lama dengan izinNya.. betul tak?

Kalu nak yang mudah dan cepat kesannya dan sangattt mudah nak di amalkan saya suka dan syorkan yang ni... sebab seawal 21-90hari atau 8 minggu kesan yang anda rasa pasti awesome!!!!!

collagen powder shaklee

Kenapa SHAKLEE COLLAGEN POWDER?

Terbukti BEKESAN!!! ~ Shaklee RSS Collagen terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Selepas menggunakannya selama 8MINGGU!!!, hasil menunjukkan tekstur keseluruhan kulit menjadi lebih baik dan meningkat sebanyak 71% ... Sangat BERKESAN bukan???

Kalu anda nak untuk KULIT LEBIH SIHAT  & AWET MUDA? ~ Anda perlu mulakan kolegen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Ia juga di campurkan dengan 7 bahan utama seperti ekstrak bijih benih Camellia Japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, lactobacillus Acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B yang memberikan pelbagai khasiat lagi... contohnya ;-
* Menyokong produksi kolagen untuk meningkatkan ketegangan, keanjalan dan kelembutan kulit.
* Mengecilkan liang pori-pori, kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan
* Kulit lebih putih dan licin
* Menggalakkan kuku ynag kuat, rambut ynag tebal dan bersinar.
* Membantu menegang dan menganjalkan payudara.

Jadi anda masih menunggu masa tua baru nak mulakan penjagaan diri? atau terus ORDER sekarang untuk mulakan penjagaan sedari dalamam ini!!

Sempena SEPTEMBER bulan KEMERDEKAAN ini.. OFFER dari Shaklee unutk COLLAGEN POWDER ini anda BELI 6 DAPAT 7 KOTAK!!!!

Sekali penggunaan anda pasti merasai perubahan untuk diri anda!!! Jangan lepaskan PELUANG ini!

=============================
Salam sayang untuk semua | cari saya dan saya akan tolong anda!
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================

Nak rasa bertenaga dan turunkan berat badan anda?

Ohhh.. petang-petang macam ni korang pasti rasa mengantuk kan, tapi bagaimana untuk anda nak rasa bertenaga dan turunkan berat badan anda jgua dalam satu masa kalu petang-petang je nak tidur la.. patut petang macam ni cergas la kan... ni mengantuk pula.. ada ke patut...

Ok saya kongsikan sedikit info kat kornag yang buat anda bertenaga, tak mengantuk di petang hari..dan dalam masa sama bantu anda turunkan berat badan juga tau....

CINCH TEA MIX ENERGY!!! kenapa???

Korang...korang tau tak... dalam sekotak Cinch ni ada yang korang buat bertenaga dan juga kurssss...fuyoooo... kurus siapa tak nak kan.... antara yang buat anda rasa kenyangggg.. tka lalu la asyik makannnn jewww... adalah...sebab tea ni antara yang terbaikkk ;-


Tea eksotik putih, merah dan teh hijau Matcha (satu teh hijau bagi istiadat ulung Jepun) dituai dan dicampurkan dengan teliti bagi menghasilkan minuman yang LUAR BIASA untuk kita rasainya... dan yang pailing besttt korang tau??? ianya memberikan kita tenaga tambahan secara semulajadi dan rasa palingggg nyaman tau... kenapa anda rasai dan anda patut mencuba sekarang???

* Sebabnya Cinch ni selamat, penggalak tenaga semulajadi. Enak dinikmati ketikan panas mahupun sejukkk.

* Ditambah dengna Taurina ynag dikaji secara meluas dapat meningkatkan tenaga dan ketahanan badan.

* Pilihan terbaik untuk mengantikan manisan dan nescafe (bagi anda yg pengemar untuk tahan mengantuk kan) dan ini pasti mengekalkan kecerdasan tubuh kita...

* Bungkusan kecil dan mudah untuk di bawa kemana sahaja tau..ke tempat kerja mahupun travel anda!

Haa...bestkan... kecil-kecil pasti berkesan tau.. lagi best kalu kornag mix dengan madu atau PERFORMANCE DRINK.. lagiiii extra sedappp dan bertenagaaa ...

dan saya seronokkkk sangat bila si kawan ni dapat kesan yang baik walaupun kurang konsisten.. ni kurang konsisten.. dah TURUN 2KG dalam SEMINGGU!!! kalu konsisten lagiiii berapa KG agak2 nye kan...

Testimonial Shaklee


testimonial shaklee kurus

Anda menyahut CABARAN untuk KURUS!!! dan kekal bertenaga sentiasa dan semangat nak buat kerja walaupun dah petang! bosss lagiii suka kan..kan... Apa tunggu lagiiiiii ... Jom mulakan sesuatu yang BAIKKK hari INI!!!


=============================
Salam sayang untuk semua  | dan saya ceritakan serta bantu mana yang boleh..
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
 Nak mudah klik je
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=cc7895156592259f3ca4d789cb629260
 

ESP Shaklee :-Ramai kini memilih minum ini sebagai minuman berkhasiat

Assalamualaikum dan pagi Jumaat semua, Ceria pagi bersama ESP SHAKLEE? dan sekarang ramai kini memilih minum ini sebagai minuman berkhasiat tau. Kenapa? Anda minum dan anda ceritakan sendiri.. saya kongsikan kebaikan ESP Shaklee ni untuk anda pula merasai "Jatuh Cinta" bersama minuman berkhasiat ni

kebaikan esp shaklee


ESP Shaklee ni adalah merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasakan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolesterol dan kaya dengna asid amino penting. Ianya terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.

Kenapa saya dan anda menyukai ESP Shaklee ni?

* Protein berasaskan tumbuhan berkualiti tinggi dengan kandungan 14gram protein soya dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan ini amat baik utnuk kesihatan JANTUNG.

* Membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon ynag teratur.

* Paras glisemik indeks yang rendah dapat membantu mengekalkan paras gula dalam darah normal.

* Membantu menyokong sisitem imun, mengekalkan tahap kolesterol normal dan menggalakkan kesihatan jantung dan prostat.

* Meremajakan kulit serta awet muda.

* Menbantu mencerahkan dan menganjalkan kulit secara keseluruhannya...

Nak TESTIMONIAL? bolehhh bukan saya yang kata.. tapi mereka2 yang kata tau...

Esp Shkalee Testimonial
Testimonial #1 ~ ESP Shkalee ~
kebaikan esp shaklee
Testimonial #2 ~ESP Shkalee ~
kannnn.. saya kongsikan.. kalu anda tak nak amalkan saya tak paksa!!! tapi anda mesti nak awet muda dan kulit remaja walaupun usia dah 30an ke atas kan...kan... tipu la tak nak kulit halus.. remaja... cerah..berseri dan anjal.. .kalu bukan untuk siapa-siapa pun..tapi untuk suami dan ikat suami dengan kecantikan dalaman dan luaran itu mestiiiiii kan...

Okey2... saya stop untuk pagi ni... nanti kongsi lagi produk HOTT lagi POWERRRR tau... tunguuuuu
Nak order.. nak order...nak order??? bolehhhhhhhhhhhhh... cari saya di sini terus tau...

=============================
Salam sayang untuk semua | cari saya dan saya akan tolong anda!
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================

Thursday, 18 September 2014

Testimonial Vivix :- Kenapa pentingnya menjaga kesihatan semasa muda ini

Mungkin ramai yang mudah sekarang ni beranggapan, saya masih muda, kenapa perlu ambil VIVIX, saya masih sihat dan saya sihat je.. saya mudah baru 20an, 30an.. buat apa nak beli produk tu mahal-mahal..baik kita enjoyyyyyyyyy... beli hp mahal-mahal..kan..
produk shaklee

Tapi tahukan kita, yang mahal dan murah tu terlalu banyak bezanya.. dan terkini, ramai orang-2 muda dapat sakit lebih teruk dari yang dah tua-2 ni... percaya??? cuba cek kesihatan anda di kiosk-2 free banyakkk kat supermarket sekarang ni..lihat bacaan darah anda..kolesterol anda dan sebagainya... pasti anda terkejut!

Vivix ni bukan untuk orang lama je..yang muda yang lama semua boleh amalkan.. dan bukan untuk cantik dan hensem je tau ... tapi banyak manfaat nya...

Kenapa Vivix?

Untuk Kesihatan Penuaan.
Ramai yang tak tahu lagi tentang khasiat minuman ni... its not for anti-aging je tau...Lebih dari tu...
Mencegah penuaan di peringkat selular? Dannn setiap hari sel kita diserang dengan TEKANAN, DIET yg tak seimbang dan lebih-lebih lagi TOKSIN ALAM SEKITAR...

Lebih banyak SERANGAN dihadapi lrbih tinggilah peluang mendapat penyakit berkaitan kesan PENUAAN yang bakal dihadapi.

Bagaimana cara kita tangani?
LINDUNGILAH sel-sel tubuh kita secara semulajadi, dengan pelbagai bahan Shaklee yang telah di uji secara klinikal SELAMAT, SEMULAJADI & BERKESAN!!!

Mulakan penjagaan sedari sekarang! Bukan untuk CANTIK je tau... TAPI ianya SANGAT baik untuk KESIHATAN...

Pasti anda sayang ISTERI.. sayang SUAMI.. sayang MAK ABAH kan...
Sebotol ni membuat anda pasti PUAS HATI!
Dapatkan dan saya pasti berkongsi yang terbaik untuk penjagaan kesihatan semua...

Vivix

Tak semua kita ni boleh jaga kesihatan dengan makanan kita seharian je..zaman sekarang dah berubah.. bagi saya duit boleh kita cari..tapi kesihatan diri kita an orang-orang yang kita saya tak boleh di cari ganti kat mana-2 pun.. kita boleh memberikan mereka dengan menjaga kesihatan mereka tnapa mereka sendiri sedari yang anda sangattt care dengan mereka...

=============================
Salam sayang untuk semua  | dan saya ceritakan serta bantu mana yang boleh..
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================

Keistimewaan MEALSHAKE untuk saya, anak dan keluarga!

Cerita saya ni mungkin simple, tapi saya harap ianya sangat membantu para ibu dalam cabaran anak-anak bijak pandai ni... kenapa dan apa keistimewaan MEALSHAKE untuk saya, anak dan keluarga!

Anak pertama saya, (saya gila soya, masa mengandung anak pertama saya ni,saya tak kenal SHAKLEE lagi) Soya segala jenis saya amalkan... Lepas bersalin terus nampak kulit si abang ni sensetif sangat! pantang kena air susu ibu PASTI ruam...ruami ni kan panas.. habis merah dan biji-biji muka ptuih si abang masa tu..


Ramai yang cakap ngan saya masa hamil lagi, JANGAN terlalu minum soya tu .nanti kulit baby sensetif.. Tapi nak baby putih konon kan..NAHHHH hambik la mommylina...

Dari kecil sampai setahun sangattt .. kena gigit nyamuk pun dah kesan merah (bintat) lama pula tu nak hilang... masa tu info tentnag semua ni saya tak tau pun.. (kolotnya saya masa tu, sedangkan saya banyak kerja dengan PC juga tau) ...

Lepas kenal SHAKLEE dan saya amalkan ESP SHAKLEE masa dalma penyusuan susu ibu.. baru kulit si abang semakin baik. Tapi masih juga ada sensetif nya..yela mau tak nye...9bulan kat perut... haha

Tapi lepas si abang setahun, saya bagi si abang MEALSHAKE ni, alhamdulillah...MEALSHAKE ni sedikit sebanyak membantu masalah si abang yang kulit sensitif dan yang tersangattt memilih makanan, itu tak nak..ini tak nak..pening tau kita sebagai ibu nak memberikan nutrisi yang terbaik untuk si anak kan....

Sehingga kini umur si abang dah 3tahun 6bulan... Alhamdulillah.. sangat membantu si abang dan saya juga... Dan baby Shaklee saya (anak ke-dua saya) sangat memberikan saya kepuasan dengan ESP Shaklee ni yang SOYA tapi Non-GMO .. 100% protein semulajadi... Beza dan sangat berbeza masa si abang dan saya dalam pantang dan si adik dan saya dalam pantang... dan SHAKLEE ni sangat -sangat merubah cara dan kehidupan saya terutamannya dari segi kesihatan....

Semoga sedikit perkongsian saya ni.. membantu para ibu untuk MENGELAK dari kulit baby anda sensetif dan untuk anak-anak yang memilih untuk makan, masalah sembelit mahupun masalah kesihatan...

Dan saya juga kongsikan kebaikan dari MEALSHAKE ni untuk para ibu buat PELABURAN utnuk anak-anak tersayang kita..sebab dalam MEALSHAKE ada multivitamin.. mudah untuk di amalkan dan tiada paksaan kat anak-anak unutk kita PROTECT mereka secara diam-diam kan....

testimonial shaklee

=============================
Salam sayang untuk semua | cari saya dan saya akan tolong anda!
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================

Wednesday, 17 September 2014

Testimonial Shaklee :- Rahsia GLA Complex atasi masalah kedinginan bersama suami!!!

Bongkar rahsia GLA Complex atasi masalah kedinginan bersama suami!!! Hebat dan PANAS!!! untuk semua pasangan yang SAH!!! ni bukan xxxxx ll punya cerita tau... ini betul-betul bukan main-main...
testimonial shaklee

Kenapa Gla Shaklee ni yang saya katakan mampu bangkitkan dan atasi masalah kedinginan bersama suami?

Ketahui bahawa dla GLA Shaklee ni ada VITAMIN E.. Vitamin E ni kan VITAMIN CINTA! pengerat kasih sayangggg tauuu....

Info GLA Shaklee?

✿ Gla ni di gunakan ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid untuk setiap bulan..
✿ Memperbaiki HORMON!
✿ Membentuk prostaglandin dari apa yang ada dalam GLA iaitu OMEGA -6...
✿ Menyokong SISTEM IMUN
✿ Minyak Borage, yang mengandungi GLA semulajadi ynag sangat pekat dalam bentuk ynag mudah di serap!

Haa ni la sedikit info tentang GLA Shaklee ni.. Tapi bagaimana yang saya katakan membantu untuk atasi masalah kedinginan bersama suami adalah HORMON!!!! dengan GLA ni dapat memperbaiki HORMON dan bila HORMON wnaita stabil..ianya tak akan menghalang segala apa yang di sentuh oleh Mr.Suami...

Percaya tak? Ni TESTIMONIAL untuk BUKTI anda!!!!

gla shaklee
Testimonial #1

gla shaklee
Testimonial #2

Lagi meragui??? atau anda biarkan je masalah kedinginan anda bersama suami???
Ke nak menyesal bila dah terlambat????

Kalu pun tiada masalah kedinginan? tak kan tak nak perbaiki masalah dalaman yang dah longar lepas bersalin tu kan???

Jangan MENYESAL sebelum terlambat!!!

Cari dan amalkan SEGERA!!!

Anda boleh cari dan dapatkan dari saya untuk mengatasi masalah anda SEKARANG!

=============================
Salam sayang untuk semua | cari saya dan saya akan tolong anda!
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
 


Dapatkan VITAMIN SHAKLEE yang pasti membuatkan suami anda tak tidur malam

Entry ini HANYA untuk yang dah SAH BERKAHWIN! Dapatkan VITAMIN SHAKLEE yang pasi membuatkan suami anda tak tidur malam... Apakan vitamin yang mengilai suami anda!!!!!

kebaikan alfalfa shaklee
Ni ALFALFA SHAKLEE akan buat suami anda TAK TIDUR malam tau... Banyak fungsi dalam sebotol ALFLAFA ni tau.... Selain untuk atasi masalah KEPUTIHAN, ianya sangat bagus untuk "PERAPAT" | "KETAKT-METAT" tau... hanya yang amalkan sahaja mengetahuinya... ops ni bukan xxxxlll info tau... ALFALFA ni banyak lagi fungsinya....

Alfalfa ialah tumbuhan yang padat dengan segala jenis nutrien. Akar tunjangnya tumbuh sedalam enam meter bagi menyerap pelbagai nutrien dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, manakala daunnya pula mengumpulkan tahap klorofil yang tinggi melalui proses fotosintesis semula jadi.

Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. Alfalfa Complex merupakan salah satu Formula Unik Shaklee yang mula dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950-an.

  *  Sumber alfalfa semula jadi
   * Tablet boleh dihancurkan dan dicampurkan ke dalam air mendidih untuk dijadikan minuman herba asli.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosus sistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini. Jika anda hamil atau menyusukan anak, sila dapatkan nasihat daripada pakar penjagaan kesihatan profesional anda terlebih dahulu. (saya sukaa sebab my MILKBOOSTER juga tau ni)


Haaaa,,,bertambah gabungan dua lagi produk ni..lagiii buat suami lekat dengna anda!!!! percaya dan rasai kebaikan bersama... Selain untuk "lekatkan" suami anda... sangattt terbaik untuk kecantikan dalaman. .extra dapat pada kecantikan luaran tau....

Gabungan VITAMIN E dan GLA COMPLEX ni mampu membuatkan anda merasai diri anda sangattt di hargaiiii... 

Vitamin E juga di kenali VITAMIN CINTA!!! 
Gla Complex perapat kasih sayang suami isteri.... !!!

Tak percaya?? TESTIMONIAL ni BUKTI untuk anda!!!

gla shaklee
Testimonial #1

gla shaklee
Testimonial #2

gla dan vitamin e shaklee
Testimonial #3

Haaa...Jangan sampai Mr.Right anda ynag paksa anda amalkan ni terus tanpa anda mulakan dulu sebagai senjata dan rahsia anda untuk menjaga rumahtangga anda juga....

Benda baik kita kongsikan bersama tau... Ingin dapatkan pada harga anda dan consultant dan jadual pengambilan secara konsisten untuk anda??? cari saya di sini untuk bantuan anda!!!

=============================
Salam sayang untuk semua | perkongsian ilmu yang memberi manfaat unutk semua..
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga..
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)

Pengedar Shaklee Kulim :- Kenapa saya pilih SHAKLEE untuk terus berkongsi ilmu

Saya ni bukan la doktor atau nurse atau siapa-siapa..saya hanyalah ibu kepada dua orang anak cintahati saya dan suami... Tapi kenapa saya pilih SHAKLEE untuk terus berkongsi ilmu yang saya saya dapat dan dari apa yang saya amalkan dari sebelum dan selepas berSHAKLEE..

vivix shaklee
Antara yang saya amalkan dan untuk yang banyak manfaat saya kongsikan untuk semua

Dulu saya tak kenal SHAKLEE tapi bila saya dah bersalin dan pengalaman masa bersalin tu tiada apa ynag saya amalkan dan badan mula terasa sakit-sakit dan mudah penat dan lengguh-lengguh segala bagai.. saya tak nak para ibu muda mengalami sama macam saya...

Shaklee sekang mudahh sangat di kenali.. sebab produk SHAKLEE sangatt bagus tiada keraguan pun.. kelulusan KKM, dan jaminan Shaklee yang slogan Shaklee BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI membuatkan saya dna anda pasti tak meraguinya...

"Kami menyediakan kehidupan yang lebih sihat untuk semua dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa"

Bak kata Dr.Forrest C. Shaklee ;- LEBIH BANYAK ANDA BERKONGSI DENGAN ORANG LAIN, LEBIH TINGGI NILAI SAHAM ANDA, LAKUKAN KEPADA ORANG LAIN SEBAHAGIAN ANDA MAHU MEREKA LAKUKAN KEPADA DIRI KITA...

Saya penah alami masalah kesihatan ynag agak teruk bagi saya iaitu half balpalsy (bahagian kanan muka tak boleh bergerak kira macam strok kecil pada bahagian muka) masa tu hanya ALLAH je yang tahu perasaan saya... Tapi alhamdulillah...masa tu saya dan dunia penyusuan saya tetap nekad dan berusaha untuk pulih juga... Saya teruskan dengan pengambilan set penyusuan saya (ESP, OSTEMATRIK, ALFALFA , B-COMPLEX, VITAMIN C) dan saya juga terus amalkan NUTRIFERON, COLLAGEN dan VIVIX.. sebab semua ni membantu masalah dalaman yang saya alami.. saya tak pasti kenapa saya kena half ni...dari segi kesihatan semua ok.. darah semua ok.. tiada diabetis or tinggi darah pun... Tapi kalu Allah kata nak uji kita kan..

Dan Alhamdulillah..berkat sokongan suami dan kekuat saya pada anak saya, tak sampai 2 bulan saya pulih sepenuhnya.. dan tu menjadi saya SERIKKK untuk tidak menjaga pemakanan saya...

Kat ruangan ni saya terus dan terus berkongsi segala kebaikan dari PRODUK SHAKLEE ni..bukan sebab saya AGEN SHAKLEE tapi saya nak para orang ramai di luar sana... PENTING! menjaga kesihatan ni, sebab kita tak sedar yang dalaman kita ni perlukan penjagaan yang amat detail.. zaman dulu dan zaman sekarang ni sangat berbeza..apatah lagi cara pengambilan pemakanan kita kan...

Saya harap tiada la macam saya ni... sebab korang boleh pilih untuk menjaga kesihatan lebih awal sebelum terkena.... Insyaallah...

Dalam Shaklee ni macam-macam kita boleh .. nak jadi AHLI untuk pengambilan sendiri dan pembelian JIMAT 20% anda pun boleh.. .nak amalkan dan terus mulakan perniagaan pun boleh...

Dan di Shaklee ni juga kalu nak berniaga sangattt ADIL ... Tiada keraguan tau..siapa usaha lebih dia dapat lebih... dan Shaklee selain PRODUK yang HEBAT... Shaklee tawarkan program 3C (CASH | CONVOCATION | CAR) 

Nanti saya terangkan lebih detail lagi lepas ni tau... semoga kita sentiasa menjaga kesihatan kita lebih utama lepas ni. .INGAT!! kalu sakit, baru nak sedar tu agak tinggi kosnya daripada menjaga kesihatan sedari sihat ni tau... dan pengalaman mengejar saya untuk saling berkongsi untuk semua... Dan DIA maha mengetahui segalanya..sihat dan sakit bukan kita ynag tentukan... kalu dia nak bagi kita sakit, tu tandanya Dia bagi kita peluang nak hapuskan dosa-2 kecil kita... Tapi kita tersangatlah digalakkan menjaga kesihatan kepada ynag lebih baik kan...

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga..
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)
 

Tuesday, 16 September 2014

Kenal pasti kekurangan air masak dalam diet harian anda

Penting ke minum air masak ni, kenal pasti kekurangan air masak dalam diet harian anda. Sebabnya ada yang tersangattt ambil mudah tentang pengambilan air masak, dengan ALASAN nanti kerap ke tandas la.. penat la ulang alik ke tanda la..kerja banyak la, tak da masa nak minum air masak banyak-banyak ni...

kekurangan minum air masak

Bagi sayatu semua ALASAN yang lapuk tau.... kenapa? sebab minum air masak ni mudah je.. letak dalam sebotol besar, letak tepi kita buat kerja dan minum secara perlahan-lahan, dan baiknya bila kerap ke tandas untuk pembuangan toksin dalam badan kita tau...

Apatah lagi bila kita sedang dalam pengambilan vitamin mahupun makanan tambahan lain.. .apa pun tak kisah la Tapi pastikan bila pengambilan tu anda kena minum air masak lebih, kalu tak.. pasti akan alami kesan-kesan lain...

Tapi bagaimana kita nak tahu kita masih kurang air masak bila dengan pengambilan vitamin-vitamin yang kita amalkan?

alfalfa dan lecithin shaklee

Contohnya anda mengambil salah satu dari vitamin ini iaitu Alfalfa ataupun Lecithin atau kedua duanya sekali, maka anda perlu pastikan antara tanda-tanda kekurangan air ialah ;-

✌ Badan kita ditumbuhi ruam,
✌ Tekak mudah rasa haus,
✌ Kulit wajah ditumbuhi jerawat halus,
✌ Kulit menjadi kering dan gatal,
✌ Kulit bibir kering,
✌ Ulser mulut
✌ Mudah rasa nak demam.
✌ Sembelit

Haaa ..kalu tak nak alami masalah di atas.. JANGAN bagi ALASAN untuk tak nak minum air masak tau..

Anda antara yang NAK KURUS? SET KURUS SHAKLEE ni boleh membantu anda.. mengikut BUDGET anda, ataupun ada SET LENGKAP SHAKLEE ...

Jom cari saya je kat sini...saya pasti bantu anda dan berkongsi maklumat dan pengalaman saya.. Jum..

=============================
Salam sayang untuk semua | cari saya dan saya akan tolong anda!
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================

Gembira sangat sebab dapat tolong mereka yang sedang berusaha untuk dapatkan zuriat!

Alhamdulillah.. semalam kawan fb saya, merangkap pengguna setia produk SHAKLEE, dan saya terus rasa gembira sangat dapat tolong mereka yang sedang berusaha untuk dapatkan zuriat mereka...

Ayat Puan Ain "insyaallah... klau da rzki insyaallah da rzki ada,ada.. td g cek klinik double line,tp 1 line tu kabur2.." 

Seronoknya saya dapat membantu...  
set kesuburan shaklee
Gambar hiasan

BETUL! orang cakap kalu gemuk sukar hamil, YA! sebab ada lelemak yang menganggu untuk kesuburan.. TAPI bila kita ada usaha untuk atasi segala rintangan dan kesukaran utnuk hamil itu  dan terus berusaha TANPA jemu... AKHIRNYA!!!!!!!!

Tapi tak semestinya yang badan berisi tak boleh hamil tau..boleh je... janji tahu KESUBURAN setiap pasangan.. dan teruskan usaha TANPA rasa putus asa, tanpa fikirkan negative dan terusss percaya akan DIA yang Maha berkuasa.... Insyaallah...

Saya hanya membantu..dan supplement ni sebahagian dari usaha semua pasangna yang sedang berusaha untuk dapatkan zuriat... insyaallah.. yang lebih nya dari pasangan juga tau...

Sebab tu saya sukaaa consultant terlebih dahulu, banyakkk tanya saya untuk kebaikan, sebab saya akan guide dan terus guide korang tau... Insyaallah...

Nanti saya kongsikan kegembiraan ni kat sini lagi dengan izin puan empunya badan yang sedang berbahagia... insyaallah.. puan -2 ynag sedang berusaha juga PASTI akan berjaya..doakan utnuk korang juga lepas ni...

set kesuburan shaklee

Ni antara TESTIMONIAL dan SET KESUBURAN LENGKAP unutk SUAMI ISTERI... perlu ketahui tau..bukan isteri je perlu berusaha .. TAPI sangat penting dan memainkan peranan juga adalah suami... suami perlu juga berusaha..selain bersama isteri..amalkan cara pemakanan sihat juga ye...

Insyaallah... Saya akan kongsikan lebih lagi lepas ni untuk bantu semua pasangan yang impikan kehadiran cahaya mata penyeri setiap pasangan kan.... Dan jangan lupa juga berDOA untuk minta dengan DIA...

=============================
Salam sayang untuk semua | cari saya dan saya akan tolong anda!
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================

Kenapa saya pilih shaklee dari produk lain?

Mungkin saya agak lewat, dan kenapa saya pilih SHAKLEE dari produk lain.. Tapi bagi saya biar lewat dari tak mulakan sedari sekarang...

Dari bujang saya ni anti ubat..apatah lagi supplement yang melambak di pasaran..sangat gerun nak amalakn sebab tiada keyakinan..sampai la lepas bersalin anak pertama tahun 2011 dulu..saya tiada amalkan even jamu pun..sebab tak percaya...
shaklee

Sampaila lepas habis pantang..habis satu badan lenguh2 ..badan nak pakai lama kan..masa ni tak kenal pun shaklee ,tapi sib baik biras kenalkan saya Shaklee trial masa tu.. masa amalkan rasa serasi paling best bab muka makin lembu dan suami kat ok makan vitmain tu.. susu pun saya ok... terus saya masuk group shaklee masa tu terus terjumpa orang yang bernama Azrin Mohd.. mulanya orang yang add saya orang lain, tapi "ter" pm Azrin, Alhamdulillah.. sembang punya sembang... terus jadi rapat..dan yang bestnya..masalah saya utnuk penyusuan dan jaga kesihatan dalaman ni dapat saya atasi...dengan produk Shaklee je..yang SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI ni...

alfalfa dan esp shaklee
Lelama saya minta id Azrin dan beli d branch Penang... member pula kenalkan saya ESP Shaklee dan saya mmg dah nampak kesan Alfalfa ni..terus beli sebotol.. dan ESP ni saya rasa badan tak mudah letih lagi.. terus amalkan.. dah join ahli ngan Azrin tanpa berfikir panjang juga,  masa tu nak dapat harga murah kan... 20% tu jimat... sampai la sekarang.. yang seronoknya Shaklee ni.keahlian cumba RM65 seumur HIDUP tauuu...

Dannn sampai sekarang even balik kg kat Sabah pun saya paking ESP ni dalam bekas lain..tak nak rasa miss pengambilan ESP ni.. dan kalu duduk lama, beli satu canister letak kat rumah Sabah.. mami saya pun boleh terus amalkan...

Alhamdulillah...dalam banyak-banyak produk Shaklee, ESP dan Alfalfa ni saya tak pernah miss nak amalkan... sampai sekarang ..dan... Sebab Shaklee saya tak serik da nak amalkan supplement ni.. tapi supplement lain mungkin 1000kali fikir kali... tapi tak amalkan ..sebab dah JATUH CINTAN dan rapatttt ketat-ketat dengan SHKALEE.. Produk Shaklee lain tetap saya amalkan..macam OSTEMATRIK, VITA C, B-COMPLEX, ZINK, VITALEA, VITAMIN E , GLA, MEALSHAKE, PERFORMANCE DRINK adakalanya VIVIX juga... OMEGA, LECITHIN ... tak lupa juga tau...


esp shaklee dan hamil

Banyak???? tak overdose ke ambil bebanyak ni... ni antara.. saya kongsikan dengan anak, dan suami juga tau... JIMATTT... dan bagi saya dan kawan-kawan lain..makan ikut nasihat dan cara korang di consultant tau... dan SHAKLEE tak la overdose pun...

Kenkawan..kalu nak awet muda masa umur kita dah 40an ke.. 50an ke... baik kita amalkan sedari sekarang makanan yang buat kita sihat dan cantik sedari dalaman...saya tak kisah tak cantik luaran..sebab dah suami kawin saya..mesti dia tau kecantikan luaran saya sebab buat dia kawin dengan dia ...haha... betul kan.. cantik luaran tu no.2 bagi saya..yang penting cantik dalaman.. baru nampak aura kat luaran...

kongsikan terbaik untuk korang kawan-2 lin...

Nak dapatkan vitamin "awetmuda" dan "rahsia suamiisteri" ni.. cari je saya di pm saya... atau

=============================
Salam sayang untuk semua  | dan saya ceritakan serta bantu mana yang boleh..
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga..
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)


#sayajual

Selamat Hari Malaysia

Alhamdulillah... Malaysia ...Malaysia.. Malaysia... Selamat HARI MALAYSIA...

perubahan demi perubahan kita lalui..dan zaman 2020 pun semakin hampir... adakah kita masih berpeluang merasai nikmat dunia ni sehingga tahun 2020? ??

Ni semua hanya ALLAH sahaja yang maha mengetahui..kita sebagai hambanya, sedarilah sebelum terlambat... saya ni buka ustazah jauh sekali..tapi tak salah saling mengingatikan.. .

Kadangkala saya takut lihat keadaan dunia sekarang ni... Baca dan fahami isi tafsir Al-Quran ..banyakkk persamaan yang berlaku.. dan semua ini hanya ALLAH yang maha mengetahui...

Ya Allah lindungilah kami sekeluarga, anak-2 mommylina, suami mommylina... mommy mommylina.. adik beradik mommylina..sedara, sepupu, keluarga dekat mahupun jauh mommylina... sabhabat-2 mommylina..dan semua hambaMu di muka bumi ini Ya Allah.... Jauhilah kami dari perkara-2 yang tidak kami ingini...dan dekatkan lah kami dengan perkara-2 yang baik untuk kami semua.... Amin....

SELAMAT HARI MALAYSIA! SELAMAT BERCUTI semua....

blogger malaysia

Salam ukhwah dan Salam persahabatan untuk semua blogger hebat..

Kulim | mommylina | 017-5836865 |
SID Shaklee : 867601

Monday, 15 September 2014

Testimonial Shaklee :- Rahsia kulit ibu tambah cantik berseri dan bayi bertambah sihat

Malam ni nak kongsikan rahsia kulit ibu bertambah cantik berseri dan bayi bertambah sihat lagiii... kulit bayi pun lagi cerah tau dan gebuss gerammmm tau...

kelebihan esp shaklee

Haaaa... tgk gambar bayi ni pun dah gerammmm tau.. kan... "glowing tak kulit saya'... dan sebenarnya ni testimonial pengguna Shaklee... saya sendiri amalkan benda sama juga dapat kat bayi saya, kalu jiran rumah dok lalu je, mesti akan tegur.. "laa lama tak tgk makin cerah pula anak ko.." ...  haa... sebenarnya nak amalak nuntuk penyusuan susu ibu..milk booster kan... tapi dapat pula EXTRA dari amalkan secara konsisten ni...

Bukan je kulit bayi.. kulit ibu lagi la semakin cantik, ni buat suami puji dalam diam kalu jenis suami tak nak isteri dia kembang setaman tu... hahah...

Percaya atau tak... korang kena rasai dulu apa yang kami rasai... baru boleh saya terangkan lebih-lebih lagi.. dan ESP Shaklee ni bagus untuk anda yang sedang merancang hamil, kuatkan rahim dan untuk ibu yang alahan teruk dalam masa hamil... dannn yang paling best juga dalam pantang... meh koran grasai dulu .. saya guide untuk korang pula... dan berkongsi pengalaman ynag terbaik untuk kita sama-sama jaga kesihatan dan kecantikan untuk diri kita dan orang-orang yang kita sayangi...

=============================
Salam sayang untuk semua | cari saya dan saya akan tolong anda!
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga..
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)
 

Mudah mengantuk salah satu tanda kekurang protein?

Sharing petang ni, tentang kepentingan protein, mudah mengantuk salah satu tanda kekurang protein dalam badan kita. Betul tauk..

esp shaklee atas kekurangan protein

Ce tgk kalu korang mudah lupa, kuat dan kerap je mengantuk sedangkan dah tidur dan rasa 8jam ke atas juga tidur.., kulit kusam, tak bermaya, tak ceria, sering selsema, asyik kurang bertenaga je... tu antara dan tanda-tanda badan kekurang protein tau..

Apa yang kepentingan protein dalam badan kita? bayakkkkkkk ....

Protin ni kan bahan utama dalam pembentukan pelbgaia organ dalam badna kita, tisu dalam badan serta komepen utama kepada hormon kita (manusia). Dan protin juga merangsang fungsi psikologi kita tau. Maka, setiap organ dalam badna kita ni perlukan protin. KEKURANGAN protin menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air ynag tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot dan banyakkk lagi la...

Bahaya juga tau kekurangan protin ni kalu kita biarkan sebab bila kekurang protin, ianya membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya boleh membawa kepada kematian TANPA kita sedari tau...

Sekarang cara hidup (life style) tak sama macam zaman kita kecil-kecil atau zaman mak ayah kita tau... Ya kita makan ayam.. sayuran, daging dan sebagainya untuk protin dalam banda kita.. tapi tahu tak, berapa sangat yang ada tinggal dalam protin pemakanan kita tu.. kalu kita masak sendiri pun kita tak sure lagi berapa lagi tinggal sumber protein yang ada dalam makana kita tu.. sebab kalu terlebih masak hilang la protin tu. kalu kurang masak.. naa kita pula yang sakit perut.. betul tak???

Bagi dan saya bagi cara mudahhh sangat untuk kita amalkan secara konsisten dan yakin 100% protin non-GMO lagi.. asli lagi.. tiada campuran... orang kata (original) ...

kebaikan esp shalee sumber protein
Haaa... lagi senang dan mudahhh tau amalkan yang ni! semua lengkap apa ynag badan kita perlukan.. SELAMAT| BERKESAN | SEMULAJADI lagi...

Okey.. kebaikan-kebaikan dan testimonial lain-lain..korang leh ke sini terus tau... klik je link ESP SHAKLEE ni.. baru jumpa segala tentang ESP SHAKLEE kegemaran saya dna anda juga lepas ni...

Dapatkan dari saya untuk anda beserta konsultant dan cara pengambilan dannnn resepi lagi saya bagi...

=============================
Salam sayang untuk semua | Cari saya untuk bantuan anda!
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga..
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)



Sedang mencari Agen Shaklee yang berdekatan anda?

Dah tengah hari ni, sedar tak sedar dah kul 12.30 rupanya..korang, siapa sedang mencari Agen Shaklee yang berdekatan dengan anda? Mungkin ada ada kat area Kulim? tak kisah la Bandar Kulim ke,.. Junjung ke. Taman Selasih ke, Taman Anggerik ke.. or area yang kat Kulim?

Korang boleh cari je AGEN SHAKLEE kepercayaan korang ni tau... Insyaallah saya tolong dan bantu apa pun ynag terbiak dan dari pengalaman saya untuk saya kongsikan kat korang KEBAIKAN PRODUK SHAKLEE ni untuk korang amalkan,.. untuk kesihatan, kecantikan, merancang hamil ke.. nak set berpantang ke, set penyusuan ke, apa pun la.. nak tahu produk Shaklee ke.. atau nak join Shaklee bersama saya lagii boleh dan saya alu-alukan...


Dan saya tak la buat kat are Kulim je... saya tak la Agen Shaklee atau Pengedar Shaklee di Kulim je... Tapi saya buat 1 Malaysia, Brunei pun ada...

Jadi korang2 yang luar dari kulim pun..boleh je cari saya... dan insyallah , pos laju terus sampai kat korang... sebab saya sukaa ke pos laju..hahha... laju..laju..lajuuuu sampai depan umah korang tau...

Saya kongsikan apa yang Vitamin Shaklee TERBAIKKK ni kat korang.. dan pasti tak mau dah yang lain-lain.. ada yang palingg HOT dan permitaan tinggi ni seperti ESP Shaklee, Vivix, Collagen Powder la.. macam-macam la... korang gtau je kornag nak amalkan untuk apa, saya set kan untuk korang yang baikkk punya...

Dan yang UTAMA dulu .. jangan maraaa aaa... saya consultant dulu korang.. mana yang ok dan tak ok untuk korang... dannn baruuu saya guide dan bagi jadual pengambilan secara konsisten untuk korang...

Okey...tak mau panjang-panjang.. korang cari je saya PENGEDAR SHAKLEE DI KULIM dan pos 1 MALAYSIA untuk korang kat sini...

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga..
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)

10 Rahsia orang yang berjaya turunkan berat badan dan kurus

Bila orang tanya bagaimana nak kekalkan berat badan atau cara nak kurus..Saya suka kongsikan tips ni kat korang iaitu, 10 Rahsia orang yang berjaya turunkan berat badan dan kurus tanpa anda perlu berlapar atau paksa diri untuk terus kurus secara mengejut tau...

set kurus shaklee

1. Korang kurangkan makan Nasi. Mula2 makan dalam jumlah yang sedikit..ada juga beberapa bulan saya tak sentuh nasi dalam 2 bln macam tu lah..memang susah nak biasakan tapi lama2 saya jadi terbiasa..

2. Korang kurangkan minum air manis terutama sekali minuman dalam tin. Gula dalam minuman tin tu sangat tinggi tau..

3. Korang kurangkan fastfood. Apapun jenis fast food la ek...

4. Korang bersenam dalam rumah je pun boleh.. lari-2 dengan anak..main lasak2 dengan anak-2..buat kerja2 rumah...berpeluh tau kalu korang main dengan anak-2 ... jangan pasang kipas..lagiii peluh2... even buat kerja-2 rumah lagii la juga kan...

5. Korang yang suka AEROBIC .. Senaman cara ni sangattt membantu tau..tapi jangna la buat hari ni esok lusa tulat dahhh tak buat tau... tak mau la buat kejap2 je.buat betul2 la ek..

6. Korang dari segi pemakanan lain, banyakkan makan sayur dan makanan yang kurang kalori seperti meehoon sup..mula2 memang tak seleralah nak makan tapi “alah bisa tegar biasa”.. try la...

7. Korang banyakkan minum AIR MASAK..sebab air masak juga membantu untuk meningkatkan metabolisma badan kita.. Tapi minum secara berperingkat tau.. baru la kornag tak komplen "asyik ke toilet je la nanti"....

8. Korang cuba KAWAL NAFSU MAKAN , mungkin memula korang rasa lain macam..tapi kan.. kalu ada cara..mesti terbaik kenyanggg je rasa... saya suka ESP dan CINCH TEA MIX ENERGY Shaklee... korang boleh rasai ni.."magic" tau untuk korang...

9. Korang, kalu ada masalah detox..penting tau PROSES DETOX ni.. cara mudah yang saya kongsikan sini adalah dengan HERB-LAX SHAKLEE..sebab untuk kuruskan badan wajib menjalani proses penyikiran toksin dalam badan dahulu supaya mudah untuk proses penyerapan vitamin berlaku..al-maklumlahdalam kehidupan kita ni perut kita dah macam2 terima jenis makanan..so detox secar abetul dan buat cara baru.. sangattt "magic" lagi tau untuk korang..

10. Korang, jangan mudah putus asa tau, cuba dan terus ISTIQAMAH, even korang makan LECITHIN SHAKLEE sangat membantu tau nak pecah lelemak dalam badan dan paling best kempiskan perut dengan lebih baik..

Haaa... korang nak SUPPLEMENT di atas dan DAPATKAN BERAT BADAN ideal anda??? Meh cari je saya kat sini..saya pasti bantu korang untuk kurus secara sihat...

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga..
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)

Selamat malam dunia

Selamat malam dunia... berblog jangan sampai tak tidur pula...

Apapun mommylina nak minta maaf seandainya dlama berblog atau blogwalking setiap hari ada mommylina terkasar ke..terlepas blogwalking ke... mommy minta maaf ye... kalu mommy belum follow.. tapi dah komen kat ruangan mommy..boleh tinggalkan link kornag kat ruangan komen... insyaallah..mommy akan follow...

Thanks blogger-blogger hebat....

Selamat malam..Assalamualaikum... jumpa next entry esok...






Ikhlas dari mommylina

Sunday, 14 September 2014

Kenapa saya sukaaa sangat minuman ni

Dulu minuman kegemaran saya lain.. kalu mengantukkk je saya minum minuman ni... tapi sekarang? dah berubah... dan kenapa saya sukaaa sangat minuman ni?

Salah satu sebab saya minat dan terus sukaaa minuman ni sebab buat saya bertenaga dan buat saya saya kulit semakin lebih baik dari sebelum ini..

Apa minuman saya sukaa sangat ni...

esp shaklee
Ianya adalah ESP Shaklee (Energizing Soy Protein) ...dari nama je pun tau kan.. utnuk pemberi tenaga.. mesti bertenaga dan secara tak langsung..saya merasa kenyang dengan minuman ni..

ESP ni bukan je bagi kenyang tau.. TAPI banyak manfaat lain yang saya suka antaranya.. untuk...

Awet Muda ~ Yang mana Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit gland dan lain-lain lagi.. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda... (siapa yang tak suka awet muda itu sangattt rugi tau)

Kulit Remaja ~ Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan , agen anti - penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut...

Pengalaman saya berpantang dengan ESP Shaklee ni. YES!!! ni saya sukaa... sebab pengalaman masa pantang anak pertama dan kedua.. pantang anak pertama TIADA SHAKLEE , lepas tu pantang anak kedua bersama SHAKLEE ptoduk sangat berbeza.. masa anak kedua ni saya pantang sendiri bersama suami sahaja... dan alhamdulillah..ianya sangat membantu saya untuk tenaga dan penyembuhan luka secara sepat.. misi pun kata luka saya cepat sembuh..tak sampai 10hari.. rasa da ok.. TAPI yela kan.. pantang tetap di teruskan sehingga  44hari.. penjagaan makanan je 44hari..lepas 20hari saya dah buat kerja sedikit-2 bantu suami buat kerja..sebab suami dah masuk kerja masa tu...

Ni antara sebab kenapa saya sukaa sangat ESP SHAKLEE dan saya nak kongsikan kat semua orang yang ESP ni sangat berbeza dari minuman lain yang mungkin anda amalkan sekarang sebab saya suka juga adalah SEMULAJADI | SELAMAT | BERKESAN!!!! 

resepi esp shaklee

Alhamdulillah...kalu anda ynag sedang diet pun ni juga saya syorkan kat korang tau.. sangat-sangat dan tersangat berbaloi... rugi korang tak amalkandari sekarnag..bak kata orang lama yang dah amalkan bersama ESP SHKALEE dan lain-2 produk Shaklee.. .KALU NAK NAMPAK KULIT REMAJA, MASA AKAN DATANG, BAIK MULAKAN SEDARI SEKARANG! BUKAN DAH UMUR 50an BARU NAK AMALKAN LEPAS TU 2TAHUN KOMEN TAK NAMPAK MUDA JUGA ...korang memamng la tau...

okey..saya ni short story je tau.. tapi terpanjang pulakkkss... hahaha

Korang nak amalkan.. dan RAHSIA berat saya dari 61kg sekarang 45kg? mommy anak 2 lagi.. korang cari je mommy kat sini...

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga..
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)

Sharing is caring ... love uols...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...