Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 30 August 2014

MEALSHAKE Shaklee :- Atasi masalah sembelit dan selera makan anak-anak

Alhamdulillah..masih berpeluang berkongsi pengalaman bersama-sama anda, bagaimana MEALSHAKE Shaklee atasi masalah sembelit dan selera makan anak-anak... Saya ni ibu anak dua...yang sulung ni hero.. yang keduanya heroin saya...

perkenalan saya bersama Shaklee sejak saya mengalami masalah susu ibu untuk hero saya... Tapi sebaik kenal Shaklee, terus saya "jatuh cinta" dan masalah saya pun selesai...

Bercerita semula tentang MEALSHAKE ni... masa tu anak saya teruk sembelit masa usia 1 tahun... masa tu anak saya ni memilih makan, hanya nak susu ibu je.. dan saya bekerja lagi masa tu.. agak pening jug, buahan pun hero saya tak nak, orang kata pisang buat lagi sembelit.. masa tu hero nak pisang je..betik sekali sekala.. tapi selang seminggu lepas tu sembelit lagi... Sebaik je anak saya berusia 1 tahun 1minggu masa tu..saya tanya coach saya ... dorang syorkan MEALSHAKE untuk masalah saya...

Alhamdulillah..selang sehari ..anak mudah berak.. tak la sembelit bagai.. sembelit ni anak-anak la yang teruk.kita yang lihat pun snagattt simpati... tak kan nak bagi ubat nak berak seawal usia tu kan.. saya ni tak suka bagi anak-2 ubat seawal usia ni.. Tapi dengan "makanan tambahan" dari Shaklee ni.. .Alhamdulillah..

Nak tau... MEALSHAKE ni bukan untuk anak-anak je tau... dan bukan untuk atasi masalah sembelit je..tapi membantu masalah milih makan, selera makan anak-anak, memberi tenaga kepada anak-anak dan keluarga juga... banyakkk kelebihan MEALSHAKE ni tau...

multivitamin shaklee
Multivitamin Keluarga
Satu canister ni banyakkk kelebihannya tau... utnuk anak-anak dan keluarga...

Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
•    Sarapan segera yang berkhasiat
•    Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
•    Hidangan segera untuk para atlet
•    Kudapan menarik pada bila-bila masa
•    Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium 

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu. 

Antara kelebihan lain untuk pengguna MEALSHAKE ni antranya sesuai untuk anak-anak yang 
* Kurang selera makan
* Masalah asthma
* Masalah eczema dan 
* Bagi warga tua dan dewasa yang susah untuk menelan pil segala ni tau...

Seronoknya rasa bila anak-anak makan apa yang kita bagi tanpa memilih kan... makanan yang berkhasiat dan tanpa kekurangan khasiat untuk mereka... Apatah lagi fokus dalam pembelajaran anak-anak juga... insyaallah...

Masalah saya selesai sehingga la sekarang... oh ya satu lagiiii... anak-anak yang kerap batuk dan selesema juga sangat-2 sesuai untuk anak-2 kita tau....

Semoga perkongsian saya ni dapat membantu masalah para ibu yang sedang dalam delema... dan bagi saya... anak-anak yang kat taska tu sangat sesuai kita bagi sebab ramai kenkawn mereka kat sana kan..satu selesema... mau berjangkit-2 lagi ... Insyaallah..dengan MEALSHAKE sekurang-kurangnya kita bagi mereka multivitmain secara semulaladi tanpa perlu kita beri ubat segala bagai...

Saya sedia membantu dan dan berkongsi pengalaman untuk anda.... Ingin dapatkan untuk anda anda? boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda juga....


=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

Friday, 29 August 2014

Cara dan resepi saya minum ESP Shaklee yang sedap dan berkhasiat

Tengahari ni saya nak kongsikan cara dan resepi saya minum ESP Shaklee yang sedap dan berkhasiat ini.. nanti malam korang boleh la cuba pelbagai resepi ni... dan.. yang belum ada ESP Shaklee tuuu ..sila order untuk anda nikmati khasiat dari ESP Shaklee ni tau...

Dan dalam bebanyak resepi saya sukaaa sangat minum ESP Shaklee ni dengan susu segar... kadang tu terlebih rajin mix la buahan bagai terutamanya buah kurma.. sedap dan menyegarkan lagi buat saya rasa bertenaga tau... kalu puasa yang lepas..resepi ni la buat saya tak risau tentnag penyusuan susu ibu untuk si puteri saya.. .bertambah pula masa tu suami kerja luar... lagi saya pelrukan tenaga yang lebih untuk menguruskan anak-2 dan rumah juga.. Alhamdulillah...sangat2 awesome tau...
resepi esp shaklee

esp shaklee resepi
Ini sebahagian cara saya..selain tu saya sukaa minum ESP ni secara asli tau, orang kata pure Esp betul rasanya... ada sesetengah yang tak boleh minum sebab nak add yang lain baru rasa umphhh.. tak salah pun.. ok juga..janji khasiat tetap sama kita dapat..dan yang penting keaslian dan kebiakan ESP Shkalee masa kita bancuh ni tak rosak tau..nanti kita minum sesia je..tak da dapat apa2...

Ni antara lain resepi ESP Shaklee yang saya kongsikan bersama anda juga... korang boleh buat ikut ni

kebaikan esp shaklee

    ESP + Fresh Milk + kurma (rendam kurma dalam susu..after few hours..blend/shake it and mix with 1 sudu ESP)
    ESP + SusuAnmum
    ESP + Performance Drink Shaklee + MealShake Shaklee
    ESP + Nesvita 3in1
    ESP + jus twister tropicana
    ESP + Ribena
    ESP + any fruit juice ( tembikai, epal, lobak putih,peria,pegaga)
    ESP + Milo/Horlicks
    ESP + sirap bandung
    ESP + fresh milk + 1sudu madu + 1sudu oat + 1sudu serbuk koko (blend) *boleh mix setengah sudu kecikserbuk Shaklee fiber (jika ada)
    ESP + KOKO + OAT

Ops..banyaknya… superb HEBAT kan saya dah kata tadi… inilah rahsia saya untuk di kongsikan bersama anda..kini bukan RAHSIA lagi sebab saya nak kongsikan RESEPI baik punya…

Nak tau lagiiii ... ESP Shaklee ni bukan sekadar ESP biasa tau..tapi superb khasiatnya... ramai yang amalkan untuk kurus.. tapi extra dapat kulit makin cerah dan cantik... para ibu amalkan untuk penyusuan susu ibu..dapat extra kulit cerah dan si ibu dapat turunkan badan dengan cepat dan kulit bayi cantik dan bersih.... terbaikkkkkk dari Shaklee untuk andaa semua tau.. sebab tu dalam bebanyakkk produk...ESP Shaklee ni antara yang sangattt HOT dan terlarisss tau,....

Nak lagi banyak rahsia tentag ESP Shaklee... bolehh..jom kita amalkan bersama-2..saya guide dan consultant anda terus tanpa biarkan andasesorang..waa gituuuu. tapi serius sedapppp dan berkesan

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...  
 

Bagaimana mengatasi masalah kaki kejang di tengah malam

Bila malam di saat anda sedang tidur lena, tetiba kaki cramp di tengah malam, pasti menganggu tidur lena kita kan.... sakitnyaaaa... bukan kejap2 ..sampai ke siang masih terasa kesan cramp tu betul tak? kenapa dan punca berlakunya cramp ni? ini di sebabkan dalam badan kita dan tulang kita... dan bagaimana mengatasi masalah kaki kejang di tengah malam? dan ketahui puncanya...
ostematrik shaklee
kekejangan kaki anda? dan punca?

Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh kita dan manusia. Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas.

Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh... Sebab tu badan kita perlukan lebih kalsium., apatah lagi yang kerja berdiri sepanjang hari... atau yang kerja ke sana ke mari setiap hari.. dan lebih-2 lagi pada wanita hamil.. lagi dan sangat perlukan kalsium yang lebih berbanding biasa..

Penyelesaian anda dan saya?
ostematrik vitamin shaklee

Lebih daripada Sekadar Kalsium
OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.

Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

Bagi anda yang tka suka minum susu dna sebagainya yang mana sumber kalsium... ini adalah pilihan tepat anda... mudah di bawa kemana-mana dan mudah di amalkan...

Pasti tak seronokkan bila tidur lena anda terganggu sebabkan kekejangan kaki yang tiba-tiba berlaku... setelah penat bekerja seharian..anda pasti nak tidur lebih lena dan selesa... jadi jangan berlenggah lagi dan dapatkan penyelesaian anda untuk masalah kejang kaki anda di waktu malam... Jangan biarkan lena anda terganggu lepas ni..dan untuk ibu-ibu sedang hamil... ini adalah sangatttt sesuai untuk anda juga...

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...  
 

Petua menjaga kecantikan dan kesihatan secara semulajadi

Menjaga kecantikan secara semulajadi dan sihat ni pasti semua kita nak..betul tak.. Tapi tak semua orang boleh buat secara konsisten... kan2... cara paling mudah untuk kita sebagai hamba Allah...

tambah cantik dengan vitamin shaklee

Perkongsian ni daripada Dr. Fatimah Az-Zahra
Ustazah menurunkan petua untuk kaum ibu menjaga diri agar sentiasa jadi macam 'abqaro' menurut ayat di dalam Surah al-Waqiah.
  
('Abqaro' ini bermaksud perawan yang sentiasa menjadi perawan) Ayat ini elok untuk diamalkan setiap hari oleh kaum ibu untuk menjaga kesihatan luar dan dalam.

Caranya:
Lepas Solat Isya', ambil air segelas, baca Al-Fatihah sekali, Ayatul Qursi sekali dan Surah Al-Waqiah ayat 35-38 sebanyak 7 kali. Tiup dalam air dan minum. Niat dalam hati untuk menjaga kecantikan diri & utk kebahagiaan rumahtangga.
Makna surah Al-Waqiah ayat 35-38:
(56.35) Sesungguhnya Kami telah menciptakan isteri-isteri mereka dengan ciptaan istimewa,
56.36) Serta Kami jadikan mereka sentiasa dara (yang tidak pernah disentuh),
(56.37) Yang tetap mencintai jodohnya, serta yang sebaya umurnya,
(56.38) (Semuanya itu disediakan) bagi puak kanan.
"Rasulullah s.a.w. bersabda: “Sampaikan dari ku walaupun sepotong ayat."
========================================
Petua kulit yg cantik, cerah, gebu dan awet muda
========================================
Selain tu saya juga sangatttt amalkan ESP Shaklee ni.... Salah satu sebab adalah untuk menjaga kesihatan saya dan penjagaan dalaman serta luaran saya...juga..saya berkongsi khasiat bersama anak perempuan saya dalam penyusuan susu ibu... apa yang saya amalkan ...puteri saya juga akan dapat...sebab tu bila ada yang tegur anak saya yang dah 5bulan sekarang ni... bila kakak-2 kepoci cakap...."eh...dah makin cerah anak ko ek" ... waaa sedap je dorng kan...sedangkan dulu masa lahir tak gelap pun... tapi merah-kemerahan....sesuai dengan puteri saya juga... tapi Alhamdulillah... ianya sangat membantu...
esp shaklee

cantik berseri dengan esp shaklee

Jom amalkan cara yang paling mudah ni... solat dan sihat dan cantik... dannnn minum... semudah ABC kan... anda masih lagi berlenggah? anda nak rugi atau untung bila dapat kat anda sendiri??? 
Cari saya untuk bantuan dan FREE konsultant untuk anda...
=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri.




Thursday, 28 August 2014

Cerita Keluarga :- Cara saya hilangkan batuk dan hingus anak-anak

Alhamdulillah..tertarik hati saya nak berkongsi mengenai cara nak hilangkan batuk dan hingus anak2 ni dengan cara saya tanpa perlu pengambilan ubat dari klinik pun.. sekali pun saya ke klinik untuk buat pemeriksaan dan dapatkan nasihat doktor apa yang terbaik...

Tambahan sekarang ni musim hujan kan..sejuk tu sangattt nyaman tpai tang nak mandi wajib mandi air suam untuk anak-anak saya ni di awal pagi... Si abang yang suka mandi pagi yela kan bangung2 terus nak mandi segala bagai.. sejuk tu.. saya pastikan si abang mandi dengan air suam2 kuku.. si adik pula sah2 saya mandikan air suam..kalu tak mau menjerit si adik..seeloknya mandikan 3kali sehari tau

mandi

Selain tu saya suka dengan bawang putih ni, untuk Tips ni saya kongsikan melalui pengalaman saya sendiri sedari si abang berusia 6 bulan rasanya... dia batuk dan selsema.. Almaklum la masa tu saya bekerja lagi, anak2 ni kalu kat rumah penjaga mereka.. ada budak2 lain selsema mesti akan kena la.. Cara saya..

kelebihan bawang putih

Malam sebelum tidur saya kupaskan bawang putih ni, sebiji pun memadai..lepas tu cucuk dengan garfu dan kita bakar kat dapur.. bakar sedikit je tau jangan la sampai hangusss.... lepas tu letak kat mangkuk..dan tuangkan sedikit minyak.. saya sukaaa sangat letak minyak Zaitun... wangiii dan sedappp je baunya... lepas tu saya tenyek2 kan dan saya gaul2 kan dengan minyak tu dan sapu kat belakang dan dada anak-2... dan tidurkan mereka seperti biasa... saya sangat perasan... batuk2 anak ni tak sampai seminggu dah totally hilang tanpa UBAT BATUK ... saya tak suka bagi ubat2 kata anak2 ni...tak elok kan kecil2 lagi anak2 dah di beri ubat batuk..

Sebabnya dengan ubat batuk ni YA batuk akan baik.. TAPI tanpa kita sedari batuk tu tak kelua pun dari badan anak2 kita.. Batuk tu akan lega dari anak2 kita ...Tapi tersimpan dalam dan bila masa akan batuk lagi anak2 kita ni.. ni saya baca juga dari sumber "mr.google"... dan juga nasihat dari kakak saya ynag kerja kat bahagia kanak-kanak (Pead's kat HKL) .. Sebab tu saya "anti-ubat batuk" ^__^

Lagi satu tips... kalu untuk anak-2 yang selesama ni... ramai para ibu yang guna kaedah "pemanasan" @ steaming tu kan? saya pernah cuba masa anak pertama dulu.. TAPI alahaiiii ... tak tahan anak saya meraung nangis sebab rasa steaming tu kan... husband lagi la... tak sampai hati..husband cakap macam nak dera anak.... hahaha... lepas tu saya tak buat..sebab saya memang suka steaming muka saya... haha.

kunyit
Saya lebih suka guna yang sangattt senang dan simple.. dengan kunyit... Kunyit ni lagi senang tau..memang kalu yang cerewet akan cakap nnti baju2 anak kuning la... dan sebagainya... tapi saya tak kisah... janji anak sihat..baju boleh basuh kalu tak hilang pun..beli lain baju tu..dari anak2 selesama kan...

Senang je.. ambil kunyit hidup ni... tenyeh kat belakang pasu bunga... kalu tiada pasu bunga.. tenyeh kat belakang lesung batu tu..jangan depan lesung batu naaa kang pedas si anak saya tak tanggunggggg....
Lepas tu, kan ada air2 sedikit masa kita tengah tenyehh tu... lepas tu ambil air tu..sapu la kat batang hidung anak kita yang sedang selsema...dannn nak senang kan.. letak masa anak dah lenaa tidur tau... senang kan.. tak la buat anak nangis2 macam kita seksa pula si anak..tambahan saya ni duduk kat kejiranan yang sangat2 rapat... tak mau la orang cakap saya "dera" anak..hahahahah.... TAPI, Insyaallah... cara ni sangat2 berbaloi... ni antara pengalaman saya dari anak pertama dan kini yang kedua... Alhamdulillah...

kelebihan vitamin shaklee
Dannn nak lagi paling senang... kalu macam saya ni.. penyusuan susu ibu sepenuhnya kat anak ke-2 sayaa.. lagi mudah... saya selesama ke.. batuk ke... saya telan segala vitamin... NUTRIFERON, OMEGA, VITAMIN C dan GARLIC juga... saya minum si adik pun dapat manfaatnya... lega.... kalu si adik batuk.. sebab si abang yang sukaa sangat cium2 si adik... saya telan je omega, nutriferon ni... vitamin c sememangnya tak pernah tinggal la... wajib saya ambil... (untuk kecantikan kulit saya dan baby ...ngeeeee ) hihih... Alhamdulillah... si adik nye kahak tu akan kcepat pecah.. bagaimana saya tauh...haaaa.... lepas menyusu.. bila si anak ni tak selesa..dia akan muntahkan semula susu tu... sekali saya tgk... memang ada lendir2 tu campo ngn susu...Alhmadulillah...legaaa saya... lendir2 keluar ni la yang buat batuk anka2 kita lega.. dan tiada tersimpan dalam lelama tau... seronok je saya rasa... anda pun boleh mencuba.. untung sebenarnya anak menyusu badan ni.. apa kita makan dia pasti merasa...Tapi ingat.. ibu kena jaga pemakana juga tau....

Terpanjang pula story pagi ni... ^__^ .. Tapi sekadar perkongsian untuk semua dan bersama anda juga... kita kan ibu-ibu yang HEBAT.. betul tak...

Kat sini pun saya suka berkongsi dan baca ceritera dan pendapat DrZ ni tau, sekadar perkongsian juga... klik jeee

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri... 

Wednesday, 27 August 2014

Gla Complex :- Sakit ketika datang haid

Sesetengah wanita pasti akan mengalami sakit ketika datang haid atau lebih dikenali sakit ketika datang bulan...kenapa dan bagaimana nak atasinya...

Insan yang dipanggil wanita ini melalui berbagai fasa dalam hidup mereka samada dari fasa baligh,reproduktif seterusnya menopos. Yang pastinya ia tidak lepas dari pembabitan kedatangan haid bulan-bulan. ‘Datang bulan’, ‘datang kotor’ , ‘mens’ atau haid semuanya sama. Pasti tidak lengkap sekira sakit haid ini tak dirasai oleh semua wanita dan seterusnya mendalami masalah seseorang wanita tersebut, tanpa sejarah haidnya.

Pengaliran haid setiap insan wanita itu berlainan dengan yang lain. Dari segi jumlah hari aliran juga kitarannya. Yang pasti ada pula yang mengalami senggugut ataupun sebaliknya... secara ringkasnya.. Senguggut ini adalah dikenali sebagai Senggugut atau ‘dysmenorrhoea’ bermakna pengaliran haid yang sakit .

Ia merupakan masaalah yang paling kerap dihadapi oleh wanita  dibandingkan dengan semua masaalah sakit puan yang lain. Ia juga merupakan runggutan mereka yang mengakibatkan ketidakhadiran atau cuti sakit dari kerja , sekolah dan dari aktiviti lain. Senggugut boleh disebabkan oleh berbagai faktor.

Haid normal yang sakit ketika pengalirannya di panggil senggugut primer, sementara senggugut sekunder adalah apabila sakit setelah beberapa bermulanya haid atau sesudah haid, disebabkan oleh penyakit sistem reproduktif saperti endometriosis. (nanti kita ceritakan kat entry seterunya)... Kat sini bagaimana nak atasi masalah sakit ketika datang haid atau datang bulan ni???

Dari pengalaman sendiri dan kenkawan yang berjaya atasi masalah sakit period ni, dan seterunya membantu melancarkan peredaran darah haid menjadi normal adalah dengan pengambilan GLA COMPLEX tanpa mengambil ubat tahan sakit ketika datang haid ni...

kelebihan gla complex shaklee

 Apa itu GLA COMPLEX Shaklee?
GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.
Apa yang saya maksudkan dapat dan menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan serta mengatasi masalah senguggut setiap bulan...
Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. *
Tiada perisa, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.
 Alhamdulillah..semoga perkongsian entry kali ini dapat membantu para remaja yang kerap sakit ketika datang bulan... tanpa mengambil sebarang ubat tahan sakit, sebabnya pengambilan ubat tahan sakit ketika period ni tanpa kita sedari akan mendatangkan keburukan untuk remaja bila di alam rumahtangga kelak... dan.. pastikan dapatkan rawatan serta nasihat doktor terlebih dahulu tau... saya dan kami warga SID Shaklee nak kan yang terbaik untuk anda semua.. juga penjagaan kesihatan secara semulajadi tanpa kesan sampingan serta mengelakan segala bahan kimia yang membahayakan tubuh badan kita tanpa kita sedari.... 
=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri... 

Testimonial Set Kurus :- Hati berbunga-bunga bila berjaya kurus

Kurus??? kenapa semua orna nak kurus? bila dah kurus, waa hati berbunga-bunga bila berjaya kurus seperti yang anda impikan.. betuk kan.. Tapi kenapa mesti kurus? kurus yang bagaimana yang anda mahukan?

Bagi saya kurus ni, di kategorikan dalam mengikut kesesuaian setiap individu.. ada yang kurus sangat pun tak cantik tau, tapi bila berisi sikit baru nampak cantik... berkesesuaian la mengikut BMI setiap individu kan...

Kat sini saya kongsikan TESTIMONIAL yang mereka berjaya turunkan berat badan mereka.. tapi jangan la terlalu kurus tauuu... jangan.. oh jangan... biar kurus dan cantik serta sihattt...

testimonial kurus shaklee
Testimonial #1



set kurus shaklee
Testimonail #2 ~BERKESAN!~
Bagaimana cara anda pula untuk turunkan berat badan??? dah mencuba bermacam-macam produk tapi masih belum ada yang berkesan? berhabis duit nak KURUS secara cepat? percaya ke? kalu kurus cepat tu pasti ada kesan sampingan secara tersirat yang anda sendiri tak dapat kesan pada awalnya... betul...

Saya nak kongsikan lagi testimonial untuk anda ni.. tapi rasanya kat entry seterusnya... cuma saya kongsikan beberapa produk Shaklee yang anda boleh pilih dan amalkan untuk membantu anda menurukan berat badan secara SIHAT & CANTIK tau... anda dapat turunkan berat badna anda.. extra dapat cantikkk lagi... ynag ni baru betullll....
cara kurus bersama shaklee
SET KURUS SHAKLEE

Haaa cara dan 3 konsep ni baru betul-betul BERKESAN! dan ni antara anda perlu amalkan untuk anda turunkan berat badan anda dan cantikkk gebus anjal serta berseriii tau....percaya laaaa... anda amalkan anda yang dapat... saya amalkan ..pasti-2 saya juga yang dapat kesannya.... awesomeee laaah.... cepat-2..bertindakkk SEGERAAA! untuk kepuasan yang optimum dan penjimatan duit anda pun yaaa.. cari saya

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda & kenali produk Shaklee, boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================

Siapa mahu KURUS & CANTIK ..pasti ANDA!!! Jommm.... vrommmmm...

Kepentingan protein dalam tubuh badan kita

Tanpa kita sedari akan kepentingan protein dalam tubuh badan kita ni tersangat penting, dalam sedar ataupun tak, kita banyak abaikan pengambilan proten seperti mana yang tubuh badan kita perlukan setiap hari...





Badan kita ni full of cells..kuku, kulit, otot-otot dan lain-lain yang mana semuanya berasal daripada protein. Jadi, secara ringkasnya,

SEL --> TISU --> ORGAN --> SISTEM --> BADAN ANDA

Dan disebabkan ini, badan kita sangat memerlukan protein. Sebabnya makanan utama bagi sel ialah protein. Sel yang sihat dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat... secara automatiknya tubuh badan yang sihat akak membuatkan kita ceria dan bila kita ceria, segala-galanya nampak mudah dan nampak berseri-seri... terutamanya tang mukaaa .. .wajah kita..betul tak? mestilaaa... tak percaya... anda buat anda dapat tau...



Sebab tu setiap pagi dan malam saya wajibkan diri saya ambil ESP Shaklee... Salah satu sebab, ESP Shaklee adalah serbuk protein berkualiti tinggi yang telah melalui kajian klinikal yang paling banyak. Ia mengandungi kacang soya non -GMO dan mengandungi 22 jenis asid amino, yg penting rendah lemak dan rendah kolestrol. Asli tau... tiada sebarang campuran... 
tambah susu ibu dengan esp shaklee

Selain itu... salah satu sebabnya saya amalkan ESP Shaklee yang penuh dengan protein ini adalah saya tahu.setiap pengambilan pemakanan saya seharian tak la lengkap seperti mana badna kita perlukan, apatah lagi saya ni sedang dalam penyusuan susu ibu untuk si manja saya.. dannn dalam semua ni.. saya nak juga laa jaga kesihatan kulit wajah saya..nak cantik berseri.. kenalah cantik dari dalaman dulu...

Ini cara saya berkongsi untuk membawa anda untuk lebih menjaga kesihatan dannn paling penting untuk wanita adalah untuk penjagaan kulit wajah... siapa tak nak awet muda, cerah, berseri dan kulit semakin anjal dan gebu.. dannn nak kurus pun bolehhh tauuu.betul tak? pastiiii NAKKKK

Haaa..nak la tuu.sila oh silaaa. segera cari saya kat sini..saya bantu dan bimbing andaaaa

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================

Testimonial Gla Complex :- Sabar itu sangat indah

Betul kata orang, sabar itu sangat indah...Sekian lama menanti dengan penih kesabaran, akhirnya BERJAYA HAMIL dan buktikan pada orang yang sering mengata dari belakang-belakang bahawa dia dan suami adalah subur dan sihat...

Bila fikirkan orang2 dan manusia2 sekeliling kita ni pelikkan.. kalu tak kawin lagi.. sibukkkk tanya... "ANAK DARA SI TUTTTTT TU TAK LAKU KE" ... bila dah kawin, tapi lambat hamil pula..mula la menjaja laaa... "EH ANAK SI TUTTTTT TU DAH LAMA KAWIN, TAPI TAK KAN LA TAK DA ANAK LOGI.. MERANCANG KE ATAU TAK BOLEH MENGANDUNG TU." ... Alahaiiiii kan.. pelik tak..sedangkan setiap orang ni ada la alasan tersendiri... betul dak???

Tapi... kalu saya yang pernah alami situasi ni saya abaikan je... dorng bukan tau pun isi hati rumahtangga kita betul dak... terselak selak ke ...biarlaaa... janji kita suami isteri saling berusaha dan saling faham memahami...kan itu lebih bermaknaaa... Insyaallah....

Opss..terlebih pulaaa... ok2 tak mo cakap pepanjang da... saya kongsikan kegembiraan pasangan ni sekian lama dalam penantian.....
gla complex shaklee
Lambat atau cepat ni semua perangcangan dariNYA ... lambat mungkin Allah nak setiap pasangan tu fahami dan merasai alam rumahtangga dulu.. saling bercengkarama dulu.. haha... halah dah tak paaa okkkk... saling tolak ansur...atur kehidupan bersama..berkongsi segala apa yang ada dalam kehidupan sekarang..dulu bujangg...barang asing-2...kalu dah kawin..semua berkongsi... tandasss pun berkongsi...kan2...

Janji semua pasangan ni JANGANNN sesekali merasa putus asa... dannn JANGAN laa baru satu set amalkan... bulan berikutnya tu cek UPT belum lagi.. terus stop... tu tak konsisten dan mungkin Allah nak menguji anda lagi... betul tak... atau pun..lagi sedikittt lagi anda alami kesuburannn dan berjayaaa.. TAPI anda stop pulaaa... daaaa memang tak berhasilll la.... kan2... TAPI ni..testimonial ni... Alhamdulillah... sebotol tak lepas... cuba lagi.. dan lagiii... kejayaan dan kesabarann tu sangattt indah....

Dannn insyaallah... anda juga seperti Pn.Safrina ni... Insyaallah... anda pasti boleh HAMIL dengan usaha anda suami isteri.... Dannn PENTING.. suami juga memainkan peranan penting tauuu... juga perlu tambahkan tahap kesuburan ...baru la usaha bersama...

Insyaallah... saya sentiasa doakan anda dengan impian anda... dan saya nak membantu anda, seperti mana kenkawan kenalan saya sebelum ni yang tahun ni ramai yang dah bersalin..dalam pantang pun ya juga... insyaallah.. saya sedia membantu anda dan berkongsi ilmu dna kebaikan untuk anda dan pasangan anda..


=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda & kenali produk Shaklee, anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
Dapatkan PROMOSI HEBAT minggu AKHIR ini OSOG 2014
BELI 6 PERCUMA 1 dengan GLA COMPLEX  

Tuesday, 26 August 2014

Testimonial :- Semakin CERAH & BERSERI bersama ESP Shaklee

Wanita ni seringkali menjadi perhatian bila cantik atau sebaliknya...betul tak.. tak cantik dikata..kalu cantik lagiiii di kata... Tapi bila kita menjaga kecantikan keperibadan dan kecantikan dalaman dan luaran..orang mengata apa pun kita boleh tepis mcam tu je.. itu la baru wanita HEBATTT ... dan bagi wanita yang menjaga kecihatan dan kecantikan ynag lebih biak.pasti semakin cerah dan berseri tiap masa... RAHSIA? Jom kita bongkar RAHSIA untuk semakin CERAH & BERSERI kali ini.

esp shaklee kebaikan
Opsss... pecah RAHSIA awal-2 lagi dah bagi testimonial... kan2...Apa yang hebatnya ESP Shaklee ni?

Antara kebaikan  untuk jaga kesihatan dan cantik berseri bersama ESP Shaklee

✔ ESP Shaklee ni untuk wanita yang hebat seperti penjagaan dalaman dan luaran...
✔ Esp Shaklee ni boleh mencerahkan kulit secara semulajadi tau... kalu cerah.. dari orang biasa menjadi cantik berseriiiii... kenapa? Sebabnya
✔ Esp Shaklee ni selain untuk kesihatan sangat bagus untuk penjagaan dalaman... dan...sebab dari dalaman dah cantikkk tu berseri-seri kat wajah...
✔ Esp Shaklee ni juga menganjalkan kulit kita...ynag dah kendur-kendur.. dan ada garisan-2 tu...sila ambil kisah!!
✔ Esp Shaklee ni membuatkan anda awet muda dan bila dah kulit anjal dan cerah sekata.. mau tak naik seri...

Bagi anda yang nakkan kecantikan secara semulajadi.. ini pilihan anda.. bukan saya sorang je yang syok sendiri tau... tu kat atas testimonial pengguna kami dan banyakkk lagi tau... anda pasti tka rugi bila mencuba sekali pasti ulang order dan order lagi.. sebab bukan untuk cantik jeee.. tapi untuk penjagaan kesihatan juga tau....

tambah susu ibu
Testimonial HEBAT!

nutrisi esp shaklee
Nutrisi ESP Shaklee
Kannnn saya dahh kata... selain untuk kecantikannnn banyakkk lagi kelebihan dari satu canister ESP Shaklee ni kan..... Siapa nak cantik dan berseri lagi??? Jom pm-2 dan cari saya segera untuk anda!

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================

Promosi Shaklee :- Rahsia Wanita HEBAT jaga keperibadian dan dalaman bersama GLA COMPLEX Shaklee

Siapa HEBAT? anda sendiri lah ynag HEBAT. Kenapa? Sebab anda ada pilihan yang tersendiri tanpa memikirkan orang lain..Tapi lihat orang semakin sihat dan cantik anda mengetahui RAHSIA dia dengan mengamalkan cara pemakanan yang sihat dan sentiasa senyum dan sentiasa mengambil makanan tambahan untuk melengkapkan apa yang kurang dalam setiap pengambilan pemakananya seharian.

Tanpa kita sedari usia kita semakin hari semakin bertambah, dan begitu juga dalaman kita yang memerlukan ynag lebih baik dari sebelum2 ini. Sama adakita membiarkan atau pun mengambil tindakan segera utnuk atasi tua sebelum usia?

Tua sebelum usia ni kebanyakkannya WANITA! kenapa saya katakan WANITA, sedangkan saya juga wanita? dan sebaliknya LELAKI semakin berusia semakin BERGAYA dengan semakin nak menjaga kesihatannya?

WANITA kebanyakkannya HOTTTT!!! bila dan sebelum berkahwin! betul tak? tapi bila dan kahwin dan beranak 1 dan ke atas..mula la penampilan berubah... tersangattt ringkas dan ala kadar.. even dengna suami pun... apatah lagi kat rumah.. betul tak? Kenapa jadi begitu? sebab kita dah milik suami kita ..dan tak perlu dah berhias dan bercantik untuk suami pula kat rumah? ooooo no ...nooo...nooo ... WAKE UP GIRLS.... Women!!! opsss ter BI pulaa.... JANGANNNNN.... Sila ubah... dan sila ambil makanan tambahan untuk WANITA | ISTERI kelihatan semakin hari semakin upmhhhhh dan semakin HOTTT lebih dari masa bujang2 dulu... tapi bersederhana je bila keluar rumah tau..jangan HOTTT sangat... dosaaaa.... tak mau aaa... biar CANTIK depan SUAMI tercinta.. HOT depan suami tercintaaaa.... itu saya nak kita wanita dan isteri lakukan...
ibu hebat

LELAKI ni sukaaaa bila isteri jaga penampilan tau.. sebab merekaaa akan lebih segak bergaya untuk kita juga... apatah lagi bila usia dah 35an ke atas.... ohhh ini sangattt pentingggg...

Jaga suami... jaga segalanya ... keluarga... perlu kita utamakan..dalam masa sama WANITA dan ISTERI ...sila ambil perhatiannn!! dengna menjaga pemakanan... dan saya syorkan..mengambil makana tambahan.. sebab saya nak semua pasti nak cantikkk dan sihatttt... betul tak?

GLA Complex adalah yang terbaikkkkkk! kenapa??? Selain untuk penjagaan dalaman... GLA ni sangat bagus untuk membakar lelemak dalam badan kita dalam kita tak sedari.... juga penjagaan kulit kita..dannnn melambatkan proses menopous tau...mengimbangi hormon insulin dan juga menurukan paras kolesterol dalam badan kita juga....
shaklee gla complex
Antara fungsi GLA COMPLEX ~ kecil- si cili api~

Gilassss tak HEBATTTT.... so wanitaaa... jangan pandang rendah akan keperibadian anda... Cantik dan sihat untuk suami dan anak-2 juga..betul tak.... Jangna tua sebelum usia...biar usia je bertambah..tapi muka awet mudaaaa dan usia dalaman macam wanita 20an... betul tak... HEBAT la kaum hawa.... Tapi ingatttt!!! jangan berlebih-2 selain untuk suami tercinta bagi yang dah berkahwin tauuuu.... yang masih bujang trang..tang..tang tu ... sila oh silaaa... jaga keperibadian jugaaaa.... untuk diri sendiri dan untuk bakal suami anda jugaaaa..... HOTTT dalaman dan luarannn baru WANITA HEBAT tip topppp.... te dak??

Siapa nak HEBAT!!! tentu anda ynag sedang membaca ini kan.... dapatkan sempena HARGA HEBAT bulan ini BELI 6 PERCUMA 1 lagi.... Nak join member dan dapatkan lagi berganda SPECIAL untuk anda??? terus cari saya kat sini untuk bantuan anda secara langsung!

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang  produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
=============================
 

Teruskan kejayaan yang dah kita bina

Assalamualaikum dan selamat pagi bloger's .. warga mukabuku dan semuanya...

Alhamdulillah... Tanpa saya sedari dah masuk 3tahun saya bersama Shaklee dan dah 2 tahun saya berkongsi kelebihan Shaklee bersama kenkawan saya, sama ada dalam facebook, page dan juga blog lama saya sebelum ni kat www.ibuvitaminshop.com ..

Kenapa saya bertahan bersama Shaklee, sebab saya yakin akan keberkesanan produk Shaklee ni memberi kebaikan untuk saya dan keluarga saya juga... bak kata Master Cery yang mana antara "nenny" saya dalam group Shaklee kami...

"Gunakan kuasa minda anda semaksima mungkin, Jadi orang yang positif dan sentiasa bersama-2 dengan mereka yang positif. Jgn mudah terpengaruh dengan persekitaran yang kurang bermanfaat... Anda adalah siapa yang anda fikirkan, Anda adalah siapa yang anda pilih mahu jagi...".- Pesanan Master Cery  
impian bersama shaklee

Alhamdulillah... sebab tu saya tak pernah rsa bosan untuk berkongsi apa yang terbaik tentang Shaklee... Sebab saya sendiri merasai bagaimana keadaan saya sebelum mengenali Shaklee dan selepas mengenali Shaklee...


kejayaan shkalee

Saya sukaaaa sangat apa yang saya buat... Master's Shaklee saya adalah mereka-mereka yang sangattt kuat mempertahankan apa yang kami rasai kami bercerita bersama, selain Master Cery.. juga Master Norita apatah lagi my love mama Master Azrin dan Master Lyna Noh... sebab tu saya nak sangat berkongsi pengalaman bersama anda di luar sana...dan saya berasa gembira juga sebab mereka bersua muka sendiri bersama CEO Shaklee masa mereka berlawatan kat US dan Califonia beberapa hari yang lepas... Alhamdulillah.. gembira bagi pihak mereka juga... Mama saya dalam Shaklee juga sangat mengembirakan kami tentang apa ynag berlaku di Shaklee sana... berjumpa Saintis Shaklee dan ke HQ Shaklee kat luar Negara...

Kat sini saya nampak peluar besar kami antara pengedar sah Shaklee untuk membina masa depan kami.. meruba cara hidup kami kepada yang lebih baik dan kami buka bergerak sensorang.. tapi kami bergerak secara berkumpulan...

Mungkin anda juga ada impian seperti saya... mungkin ada sedang bekerja TAPI nak menjadi suri hati suami dan anak-anak tanpa bekerja dari luar.. Surirumah Berkerja Dari RUMAH ... atau WAHM .. Work At Home Mommy .. dan masih mampu buat segala aktiviti lain bersama kenkawan.. dan apatah lagi bersama keluarga..

Saya sedia membantu anda untuk kita sama-sama mengejar impian kita sebagai isteri bekerjaya... betul tak?

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda dan produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
 
Share more wif Mama Azrin | Nenny Lyna Noh | Kak Cery | Kak Norita 
 

Monday, 25 August 2014

Testimonial Kurus :- Sukanya dapat tolong orang nak kurus dan sihat ni

Alhamdulillah...

Dapat komen yang sangat membantu kita untuk menjaga kesihatan kepada yang lebih baikk... bukan nak kurus je, tapi dalam secara tak sengaja dapat menjaga kesihatan kepada yang lebih baik..

Kurus ni dalam erti kata lain..tak gemuk tak kurus sangatt ye... saya yan berat 47kg ni pun rasa tak seronok sangat laa...sebab saya ibu anak dua.. seorang dalam penyusuan susu ibu, tapi tak nak la kurus 47kg ni je... nak juga 50kg baru seronok..ye tak..

set kurus shaklee
"Woot Woot ^.^ gembiranya hati bila ada yang tegur saya dah kurus. Lepas amik esp dengan alfalfa hampir 2 bulan ni, memang perasan baju dan seluar dah longgar sikit. B4 amik esp jer, xde perubahan pd berat badan. Lepas amik dengan alfalfa baru nampak perubahannya . Then timbang turun 2kg.. Xpe la x banyak turun pun, janji turun gak berat kan.."- Pn. Nurul Ameer

"Semlm tiba2 jiran dtg umah, ingatkan kenapa rupanya tanya makan apa blh kurus? Bila tanya mcm mana tau akak kurus? Dia kata nampak akak pakai baju kebaya. Tapi mmg pun baju kebaya tu tahun 2005 punya masa tu anak dara tp skrg dah anak 2 tak sangka muat balik. Ni semua penangan LECITHIN! Mmg terbaek......!" - Puan Hairun Nissa

vitamin shaklee
Pada saya... nak kurus boleh je..tapi jangan cara pengambilan sistem diet harian kita tau...nak kurus ni biarlah kurus secara sihat...

Dan bagi saya... walaupun banyakkk sangat kat pasaran utnuk "ubat" kurus ni... tapi saya sedari dahulu hanya setia pada yang satu ni... Kurus secara sihat bersama Shaklee.... sebabnya Shaklee ni SELAMAT| BERKESAN | SEMULAJADI ~ nak kurus biar lambat ..janji selamat dan tiada kesan sampingan... betul tak? Baca kat ceritera TESTIMONIAL KURUS kat entry lama ni pun boleh juga....

Untuk anda yang sedang nak kurus ni... Jangna cepat mengalah tau.. cabaran dan dugaan nak makan tu sangat-2 tinggi..lagi tinggi semangat anda nak KURUS ..lagi tinggi cabaran anda dari segi pemakanan ni.. Tapi harus FOKUs dengan target anda tau.. bagaimana dan berapa kg anda nak? saya sedia membantu anda... dan anda boleh cari saya kat sini juga...
=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda dan produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================

Set Kurus Budget :- Bagaimana saya nak kurus dengan Vitamin Shaklee?

Alhamadulillah...jumpa lagi kat entry ni. Tengahari ni nak cerita lagi tentang kurus, bagaimana nak kurus dengan set kurus Shaklee ni...tapi nak yang ikut budget anda..

Tapi perlu ingat!!! Jangan nak kurus je, penjagaan kesihatan juga perlu di utamankan. Tak nak la KURUS dalam 2hari ni turun 10kg???? boleh percaya? bagi saya TAK! sebab kalu macam tu PASTI ada kesan sampingan yang anda sendiri tak dapat kesan pada awalnya, tapi ada masa tertentu ada pasti merasa kesan sampingan sebab terlalu sepat proses penurunan berat badan... Nak kurus boleh tapi biarlah lakukan secara sihat dan semulajadi.. tak mau cepat turun, bila tinggal je pemakanan tu, naaaa ko.. ambikkk berat naik berkilo-kilo semulaaa... tak ke menyesalll ...

Insyaallah dengan Shaklee Vitamin.. bukan bantu anda dalam proses turunkan berat badan tapi untuk penjagaan kesihatan kita semua juga....jom kita berkenalan dengan agen detox dan agen pemecahan lelemak dalam badan...



Kenapa kita perlu detox @ pembuangan dan perlu  juga pelawasan setiap hari?

Detoks adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selain untuk mengelakkan dari masalah kesihatan yang serius, detoks juga memastikan vitamin/supplemen diserap dengan lebih sempurna.

Sekiranya organ yang terlibat dalam penyerapan vitamin seperti usus mengalami masalah, kemungkinan besar vitamin tidak boleh diserap dengan sempurna.

Saya suka detox harian ni dalam masa sama untuk penjagaan dalaman wanita seperti keputihan dan “kacip fatimah” serta yang best juga dengan vitamin detox ni untuk masalah alahan dan resdung juga… yang saya maksudkan ni adalah ALFALFA Complex!!!! 

Dan untuk detox superbbbb untuk hujung minggu atau bagi mereka yang mengalamai masalah sembelit atau pembuangan yang sukar… saya cadangkan dengan HERBALAX Complex ni..sebab HERBALAX ni untuk memudahkan pergerakan usus dan menghindari dari masalah sembelit…

Detox ni detox juga… Tapi jangan lupa untuk buang lelemaks tepu dalam badan ni..especially tang perut ni… tak mo buncitt kan2…. Dan ..yang saya cadangkan untuk agen pecah lelemakkk ni adalah LECITHIN.. yang mana membantu memecahkan lelemak dan mengurangkan berat badan. Selain itu juga untuk menurunkan paras kolesterol… selain itu..extra dapatnya sangat baik unutk menggalakkan fungsi optimum otak kita… dalam erti kata lain untuk menguatkan ingatan kita… awesomeee laahh… boleh kurus .. dapat lagi banyak kelebihan dari 3 produk ni …kan2…

vitamin kurus shaklee

Nak kurus boleh ... tapi sila jaga pemakanan ye... jangan makan vitamin ni, tapi cara pemakanan tu, tak terkawal.. kuruangkan pengambilan makanan bergoreng dan fast food tu... makan la makanan yang baik untuk kesihatan dan kecantikan juga.. sup sayuran, bersenam dan buahan..kan tu sangattt baik... kan2...

Insyaallah... saya saedia membantu anda yang sedang NAK KURUS... nak kurus macam saya 47kg??? boleh je... saya kongsikan bersama anda...


=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda dan produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
=============================
 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...