Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 9 December 2014

Testimonial Penjagaan Kulit, Serius BERKESAN!

Kecantikan ni tak kisah lelaki ke wanita, lihat pada testimonial penjagaan kulit, serius berkesan dan menjadi kegilaan dan trend ramai akan terus nak.. nak .. nak... saya nak.. bagaimana nak dapatkan kulit seperti ini...
 
Testimonial Penguna tegar Vitamin C & Esp

Tapi kalu korang beli, baru sehari dua.. lepas tu nak kesan macam Dato Siti Norhaliza terus tak boleh la sahabat, sebab Produk Shaklee bukan "ubat kecantikan" tapi vitamin dan kena la kita kenal pasti dulu badan kita amcam, produk dah ada, tapi main makan je.. sememangnya lambat la kesannya... nak kesan terbaik, perlu dapatkan konsultant terbaik juga perlu di utamakan.. mengetahui punca masalah kulit dan kenapa serta bagaimana nak atasinya...

Alhamdulillah.. bukan setakat seorang je yang berpuas hati.. malah ramai juga mendapat hasil yang sangat memberangsangkan dan penyelesaian masalah kulit wajah mereka juga... Antaranya...

testimonial esp, vitamin c dan vitamin e
Testimonial masalah kulit berjerawat.. kini? Tiada lagi....
 
set budget kecantikan
Bagaimana pula testimonial yang ni? Bagi anda yang mengalami masalah seperti ni?
Masing-masing kita punyai masalah kulit tersendiri kan.. ada ynag mengalami masalah kulit berminyak, berjerawat di badan tapi di muka hanya sedikit, kulit muka kering dan tona kulit tak sekata.. semua ni tergolong dalam masalah kulit kita... dan hasil yang pastinya adalah bukan hanya pada luaran punca segala masalah ini... Tapi sebenarnya adalah dari dalaman kita... pernah tak kita cuba untuk perbaiki sedari dalaman kita terlebih dahulu?

Apa kata cantikkan dalama terlebih dahulu... melengkapkan sumber protin yang kurang dalam badan kita serta pelengkap vitamin dalam badan kita..

Antara yang utama saya syorkan adalah...

Esp Shaklee  :- Yang mana sumber protin yang sangat penting dalam membina sel-sel baru dalam badan kita dan mengantikan sel-sel yang dah mata dalam badan kita tanpa kita tahu pun kan.. Selain itu, ESP juga adalah membantu untuk menganjalkan kulit kita, serta membantu mencantikkan kulit yang tak sekata juga..

Vitamin C :- Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuklah kulitnya.. Berbaloi penggunaan Vitamin C Shaklee kerana, ianya mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin c di dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radiakal bebas.Vitamin C juga adalah memberi manfaat sebagai membentuk kolagen dalam badan kita secara semulajadi...

Vitamin E :- Anti-Penuaan di mana 1 kapsul vitamin E ni dalam sehari membantu melambatkan proses penuaan, mengurangkan kedutan, garis halus, parut, akne dna bintik penuaan juga. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan tona muka, dada dan otot peha... Hebatkan pengambilan setiap biji yang anda amalkan..

Sebenarnya terdapat lagi beberapa gabungan vitamin untuk set kecantikan anda.. tapi pada saya yang asas nya adalah antara 3 produk ni menjadi keutamaan anda, dan ynag paling penting adalah harga mampu milik untuk setiap kita yang mahukan kecantikan secara semulajadi...

Bagi anda yang masih tertanya-tanya bagaimana nak dapatkan produk HOT masa kini dan yang terbaik serta selamat dan semulajadi, anda tak perlu susah-susah pun..cari je saya kat sini..saya boleh bantu anda dan dapatkan lain-lain testimonial lagi. >> klik sini <<

Cari saya di sini untuk kita sama-sama lakukan "transformasi".
  --> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...