Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 13 December 2014

Pilih Perniagaan Yang Flexible!

Zaman sekarang ni kita dah tak boleh mengharapkan gaji bulan kita semata-mata, melainkan kita berada pada jawatan tinggi, mahupun menteri atau pun sememangnya anak orang kaya raya, 7 keturunan pun harta tak habis-habis kan...

berniaga shaklee

Tapi kita yang kerja biasa-biasa je, cukup makan setiap hari dari bulan ke bulan, tak kan nak terus berkeadaan sebegitu kan.. Kita ada impian, ada "anggan-anggan' nak mejadi seperti mereka yang "bebas kewangan" berbelanja semua orang dan bersedekah tak kita tempat dan masa... betul kan..

Macam lirik lagu ni... pasti semua tahu lirik ni....

Aku nak gaya hidup aku berubah
Alangkah indah kalau dah tak susah
Jadi pemilik bukan sewa rumah
Makan tak habis minum tak sudah
Bil api air semua bayar awal
Tulis cek selamba tak risau batal
Masuk dalam bank semua melopong
Dalam akaun ada banyak 0 0 0 0 0 

Kan seronok betul tak... Tapi tak semua boleh buat tanpa berusaha yang gigih dan berhati kental dengan mental yang kuat untuk menceburi bidang perniagaan... dan untuk AKU KAYA dan NAK HIDUP BERUBAH... pilihan yang terbaik adalah berniaga... sedangkan Rasulullah S.A.W pun berniaga dan berusaha tanpa henti-henti sehingga baginda terkenal dan berjaya., memohon dan meminta pertolongan Allah S.W.T untuk di permudahkan segala urusan... tu nabi.. kita manusia biasa? ada ke kita mohon dari DIA? atau sering salahkan keadaan?

Dan sememangnya kita manusia yang biasa-biasa sahaja, tapi berfikir banyak kali dan saling salahkan orang sekeliling tanpa berusaha terlebih dahulu.. korang percaya ke sistem yang masuk duit hari ni.. korang tunggu dua tiga hari, minggu dan bulan.. korang cek akaun..pasti jumlah ada berkali-kali ganda dapat... dan korang diam goyang kaki je? percaya? maaf la saya tak percaya.. sebab saya percaya bila KITA BERUSAHA untuk berjaya.. harungi cabaran demi kejayaan kita itu baru di namakan berniaga.. dan 9/10 punca rezeki adalah dari BERNIAGA, betul kan....

Sebab tu saya berada di sini dan pilih yang ni seterusnya berusaha bila kita ada hala tuju yang tepat.


Tak perlu modal beribu-ribu ringgit.. Tapi perlukan berkongsi manfaat dan usaha yang beribu-ribu lemon, tanpa sebarang ALASAN dan jangan sesekali mencipta ALASAN itu...

=======================================

Cari saya di sini untuk kita sama-sama lakukan "transformasi".
  --> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin


2 comments:

  1. Insyaallah... semoga mommy lina berjaya dengan apa saja yang diceburi... all d best 2 u sis... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks @acik idah... alhamdulillah... semoga ianya menjadi impian kepada semua para wanita berkerjaya ... amin....

      Delete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...