Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 16 December 2014

Nak Kurus Semula Macam Che Ta?

Bagi yang mempunyai impian nak kembalikan berat badan seperi sedia kala selepas bersalin ada banyak cara, salah satu cara ynag tercepat dan terbaik untuk ibu dan anak juga adalah melalui penyusuan susu ibu, yang mana sekarang menjadi trand bukan kita-kita aja tau.. tapi artis uols. .

penyusuan susu ibu
Puan Che Ta pun memilih penyusuan susu ibu.. Kita bagaimana?

 Artis kita pun sangat-sangat pentingkan penjagaan diri mereka.. .Haaaa nak tahu siapa antara mereka.. antaranya, yang terkini, Rozita Che Wan, Scha Al-Yahya, Dynas, Fasha Sandha, Ayu Raudhah malah Supermodel Malaysia yang terkenal, Amber Chia juga memilih untuk menyusukan anaknya.. Jadi kita-kita ni bagaimana? lagi nak beralasan?


Penyusuan susu ibu ni kalu buat secara betul-betul dan konsisten, sangat mudah untuk kita turunkan berat badan kita.. .dari 61kg? ke 45kg? ohhh mudah sangat-sangat... Sangat mudah kalu nak jogging tak larat kan, belum2 tentu 40minit dapat kurangkan 500kalori... Tapi hanya memalui penyusuan susu ibu... kita sah-sah dapat kurangkan @ bakar 500kalori dalam badan kita, hanya dengan penyusuan susu ibu...


Sebab tu ramai kini yang menyusukan bayi mereka sedari awal kelahiran, pasti dapat turunkan berat badan dengan cepat.. Berpadanan dengan kita juga tau... Seimbangkan penyusuan susu ibu dan cara pemakanan kita... sambil bakar lelemak dna kalori tu, sambil-sambil geram2 kat anak kan... banyak lagi manfaat dari penyusuan susu ibu ni...

Dan kalu anda antara nak juga diet dalam masa sama tak menganggu penyusuan susu ibu.. .Adalah lebih baik anda jangan  skip pengambilan air masak yang cukup dan jangna biarkan perut anda berlapar.. dan di datangkan khas juga untuk anda.. Dan ini juga adalah RAHSIA yang saya dan mereka-mereka ibu hebat amalkan.. artis juga amalkan tau..

Set penyusuan + Lecithin adalah yang sangat-sangat membantu membakar lelemak serta atasi masalah perut buncit juga atasi masalah bengkak susu... senang dan mudah je, tak payah nak fikir susah-susah atau macam-macam alasan dah lepas ni kan...

produk kurus
Salah satu kebaikan Lecitihn lagi adalah mengatasi masalah"susu bengkak"
Mahukan penyelesaian anda SEKARANG?

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=2f9fb60d8cd21c36765ffb4c04a86f35
Atau terus hubungi 017-5836865 untuk tempahan anda

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...