Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Thursday, 11 December 2014

Kenapa Shaklee Menjadi Pilihan Saya Dan Keluarga?

Selamat petang semua, saya dulu agak cerewet, tapi kenapa Shaklee menjadi pilihan saya dan keluarga?  Sedangkan sedari remaja dan bujang-bujang dulu sampai la saya bersalin anak pertama saya tak pernah langsung amalkan makanan tambahan ke jamu ke.. ubat apatah lagi.. bila dah kronik baru mencari.. dan kini.. tanpa makana tambahan dari Shaklee ni saya rasa tak best..sebab salah satu jua saya perlukan makana tambahan ni adalah faktor usia dan alam sekitar kita masa kini...

shaklee
Saya berkenalan dengan Shaklee pada tahun 2011, lepas 2 bulan bersalin, dan masa tu dah masuk kerja dah pun.. bila ada  masalah penyusuan susu ibu, masa tu nak buat stok ebm, risau anak tak cukup susu kat rumah pengasuh, saya bertanyakan pada biras saya.. dan diapun perkenalan kan saya pada kawan dia yang sememangnya aktif amalkan Shaklee untuk penyusuan..

Alhamdulillah.. masa tu saya tekad amalkan untuk anak saya, yela kan sedari tka pernah makan vitamin pun, apatah lagi masa pantang si abang ni langsung tak boleh makan jamu ke bagai, sebab kuning dia sangat lambat turun. mau 1 bulan baru free dari kuning.. masa tu dah nak habis pantang dah pun.. badna tak usah cakap la.. sengal-sengal sendi segala bagai.. tapi diam kan je, sebab merasa masih muda kan...

shaklee

Tapi bila dah masuk kerja masa tu kerja lagi, sedari awal pagi dah bangun dan balik kerja 6pm baru sampai ke rumah, masak lagi.. nak layan anak opcoz la kan..lepas kan rindu.. susu kan anak lagi.. .tidur pun lintang pukang jadinya... baru masa tu badan terasa sakit yang amat.. mau tak nya..belum 100hari dah bedal makan laksa dan minum air kelapa.. lagi bertambah-tambah la sakit badan...

Dan di sini lah bermula saya saya dan vitamin, dan vitmain yang pertama saya amalkan jua adalah SHAKLEE, masa amalkan tu tak tau Shaklee ni dah lama bertapak dan Shaklee adalah pengeluar vitamin yang pertama di dunia... sini saya sangat-sangat bersyukur, sebab pertmaa kali kenal dan amalkan vitamin, sememangnya terus pilihan yang tepat.. sebab vitamin ni bukan yang tumbuh bagai cendawan... ada baru yang lama di tinggalkan...

Mula amalkan Set Penyusuan.. bila dah rasa kesannya pada penyusuan, dan si anak  hero saya ni tak la kerap sangat menyusu dah di tengah malam, tidur saya pun lena.. bangun pagi-pagi sangat segar dan tak lengguh-lengguh badan... terus saya amalkan sampai lah sekarang... rasa-rasanya... vitamin tambahan lain saya tak amalkan dah, sebab dah dapat sesuatu yang sangat lain dari yang lain.. macma saya minum ESP utnuk tambah susu juga.. tapi yang best nya juga.. masalah jerawat, alalah saya yang alah pada daging dan seafood juga selesai.. apatah lagi masalah kulit muka saya yang pantang berubah cuaca.. kompom "cendawan" tumbuh sana sini.. Tapi sejak saya amalkan Shaklee dari bulan 06/2011.. apa yang saya alahan tu semua hilang serta merta tanpa saya sedari..

shaklee kulim
Bila dah nampak kesan ni.. sememangnya tak pandang lain dah.. Alhamdulillah sangat.. saya bukan setakat puji apa yang saya amalkan dan menjadi sebahagian dari perniagaan saya sekarang... Tapi ianya sebab bersifat SEMULAJADI, BERKESAN & SELAMAT untuk di amalkan seisi keluarga.. sehinggakan sampai sekarang saya, anak-anak dan suami serta mami juga adik beradik saya amakan ni.. dan ianya sangat berkesan...

Pemilihan produk sangat lah penting, sebab ianya menjadi amalkan kita, dan yang penting ianya selamat tanpa kesan sampingan yang boleh memudaratkan diri kita sendiri.. Alhamdulillah.. sehingga kini, saya dan anak kedua saya yang berusia 9bulan ni, berkongsi nutrisi yang sama sedari dia dalam rahim lagi.. dan sangat berbeza masa anak pertama dan anak kedua saya ni.. dulu si abang kulit sensetif.. dan alhamdulillah.. si adik sangat-sangat rare untuk semua... kebaikannya banyak bila kita memilih ynag terbaik untuk diri kita dan keluarga kita .. Sebab tu saya PILIH jenama SHAKLEE untuk keluarga saya sebab ianya salah satu produk yang pertama di dunia yang bersifat semulajadi dan sangat-sangat pentingkan kualiti produk dan bukan senang nak memilih produk kesihatan di masa dan zaman kini...

Pilihan adalah dari kita sendiri.. keyakinan untuk mengamalkan nya juga sangat pentingg... bukan hanya amalkan untuk jangan masa yang pendek.. tapi untuk jangka masa yang panjang dan sebabkan badan kita ni bukan nak pakai sebulan dua... tapi bertahun untuk melihat anak-anak kita membesar dan berjaya dunia dan akhirat.. insyaallah...

Sebab tu saya sangat sukakan apa yang saya amalkan... pasti anda juga merasai apa yang saya rasai... apatah lagi dapat menyusukan anak-anak kita sepenuhnya dengan tenang dan gembira sehingga 2 tahun.. demi memberikan HAK mereka jua...
===========================================

Mahukan perubahan dan kebaikan di kongsi bersama... semoga ianya juga memberi manfaat pada kita
Cari saya di sini untuk kita sama-sama lakukan "transformasi".
  --> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin

1 comment:

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...