Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 2 December 2014

Kehebatan si botol kecil GLA COMPLEX

Sebut je GLA, semua pasti tahu kehebatan si botol kecil GLA COMPLEX ni yang pernah mengemparkan warga facebook, blogger juga rasanya 1 Malaysia kot...
testimonial gla complex

Ala.. kes kecik je. .tapi di perbesarkan.. salah sendiri, tapi nak salahkan produk..nasib la Shaklee ni tak jenis terus saman je orang-orang macam ni, kalu tak kan da naya dan terduduk tersengguk kot mereka-mereka yang jenis melatah ni.. Sebenarnya.. penting untuk kita amalkan sesuatu produk adalah konsultant terlebih dahulu baru betul.. ni tak.. pantang di offer murah.. terus rembat tanpa di tanya kes-kes sebelum ni.. serasi ke tak, ada mengamalkan produk lain ke tak...dan cara pengambilan segala tu sangat penting tau...

GLA ni sangat membantu kita sebagai wanita.. lelaki pun boleh amalkan, tetapi ramainya wnaita la sebab nak balance kan hormon sangat sesuai. kalu nak cantik lagi la juga kan.. apa tah lagi mereka yang sedang merangcang untuk hamil juga sangat membantu...

Produk ni di eiekstrak dari borage yang mana mengandungi lebih dari 2kali ganda GLA dalam EPO. Dan setiap kapsul mengandungi 300mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik OEMGA-6. Ianya di gabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E, untuk meningkatkan keberkesanna dan kestabilannya. Kesegaran dan keberkesanannya terpelihara oleh ShakleeGuard, anti-oksidan semulajadi yang dipatenkan.

Sebenarnya GLA ni sangat membantu menyelesaikan masalah kita wanita.. tanpa kita sedari ianya sangat hebat.. pada saya.. ia bukan sekadar GLA biasa.. tapi sangat terbaik.. sebab membantu wanita dan kebahagian wanita juga...

Antaranya yang memberi TESTIMONIAL bukan saya seorang ..tetapi ramai...

manfaat gla complex

produk shaklee

gla complex

Ni antaranya..ada banyak lagi akan kita kongsikan kebaikan dan manfaat si botol kecil ni untuk kesihatan, kecantikan dan kebahagian kita semua....

Bagi anda yang mengalami masalah seperti period tak teratur, masalah cyst, sukar hamil.. senguggut, period pain, menopous, masalah hormon... boleh dapatkan GLA ni tapi sebelu tu kenalpasti diri anda terlebih dahulu.. bagi yang sedang mendapat rawatan doktor..sila dapatkan nasihat doktor anda dahulu.. Sebabnya.. ini hanya vitamin yang mana membantu.. tapi bukan merawat dan bukannya ubat tau....

Anda juga boleh cari saya terus untuk konsultasi anda jua si sini...

shaklee kulim

Jom kita amalkan hidup sihat..dan saya sedia membantu anda


Cari saya di sini untuk kita sama-sama lakukan "transformasi".
  --> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin

2 comments:

  1. Memang hebat! Azam akak tahun depan nak asing bajet bulanan lebih sikit supaya leh beli produk Shaklee banyak2 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak @Farrah MF boleh.. niatkan untuk kesihatan kan.. mmg best kak.. insyaallah.. kak cari je saya.. pasti bagi yang terbaik tuk kak... tp bulan ni offer terbaik untk kita penjagaan wanita.. ^__^

      Delete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...