Cuci Usus Yang "Berkarat" Dengan HERBALAX

Masalah sembelit terus berpunca dari usus. Apa kata kita cuci usus yang "berkarat" dengan Herbalax, adalah salah satu penyelesaian masalah sembelit yang teruk dan menyebabkan masalah kesihatan, detox juga menjadi sukar.. Usus sangat memainkan peranan penting dalam tubuh badan kita..
set kurus shaklee

Usus yang tak sihat menyebabkan permasalahan juga dalam diri kita, yang mana punca berat badan naik, masalah kesihatan dan yang paling lagi adalah masalah kulit wajah bagi mereka yang pentingkan nak kulit berseri dan cerah cantik..

Bagaimana HEBALAX ni membantu menyelesaikan masalah kita? Dan fungsi produk ini juga adalah sememangnya terbaikkk untuk semua amalkan... Sebabnya..

Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk di gunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang. Dan ramuan asas dalam produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Produk ini mengandungi 9 herba semulajadi seperti alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flawer, buckhorn bark, licorice root, rhubart roor, fennel seed dan culver's root.

Antara manfaat utama lagi untuk pengambilan anda adalah:-

  • Pembersihan najis yang tersekat.
  • Merangsang usus untuk percepatkan proses PEMBERSIHAN secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
  • Membantu maslaah SEMBELIT
  • Tindakan  pembersihannya ynag lembut boleh mengambalikan semula proses semulajadi pergerakan usus kita dan secara langsungnya membantu masalah SEMBELIT ynag berlarutan.
  • Mengempiskan PERUT
  • Juga membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai di ambil seperti biasa atau di campurkan dlaam air panas, sebagai minuman teh herba.

Seronokkan bila usus kita sihat dan tiada lagi masalah sembelit serta masalah penghadaman seperti sebelum-sebelum ini... Dan yang paling seronok.. ianya membuatkan pengambilan vitmain lain sangat mudah di serap dan sangat mudah berkesan pada tubuh badan kita... Sebabnya usus kita dah BERSIH dari "berkarat".

Sebenarnya, ni adalah petua juga untuk anda nak turunkan berat badan secara semulajadi tau.. nak tahu lagi bagaimana produk ini membantu untuk anda yang sedang nak turunkan berat badan dan kempiskan perut buncit tu.. serta cantik berseri? nantikan dan terus mengikuti entry saya di hari seterusnya...

Dan sebarang pertanyaan mengenai produk ni.. anda boleh terus cari saya di sini -:

 Jom kita amalkan hidup sihat..dan saya sedia membantu anda


Cari saya di sini untuk kita sama-sama lakukan "transformasi".
  --> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin

1 comment:

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...