Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 21 December 2014

Apa Yang Kita Fikirkan?

Tak lama lagi kita bakal melangkah ke bulan dan tahun baru, dan apa yang kita fikirkan untuk impian serta masa depan kita?

Saat kita melangkah ke tahun baru.. Berfikir dan bertindak? tiada perkataan yang di tulis.. bayangkan...

promosi shaklee

Kanak-kanak pun dah berfikir untuk mereka sendiri.... 

kosong


Mommylina pun tengah berfikir juga bagaimana mommy nak tolong lebih ramai orang lain menjaga kesihatan juga membantu orang lain untuk mengejar impian kita semua... Apa kata semua?

Mahu bertanya tentang perubahan diri sendiri dan mahu membina impian diri kita sendiri?

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.
 

6 comments:

  1. x sedar pula dah nak masuk tahun baru.. hmmm... entahlah, xtahu nak jadi apa lagi ni.... yang penting, saya nak habiskan study dl. tnggal setahun je... in shaa ALLAH. lepas tu grad ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan..pejam celik-2.. dah hjng tahun... insyaallah.. pasti boleh.. tak lama lagi grad jangan lupa tag2.. mana tau ada something wish kan..amin

      Delete
  2. aminnn... mudah2an berjaya... doakan saya... saya bercita2 nak menjejakkan kaki ke bulan... seriously... itulah cita2 saya tahun depan atau tahun2 mendatang

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah.. amin... apa pun impian kita.. kita boleh buat janji kita berusahakan...wish mr. Najib Ariyan..

      Delete
  3. kejap saja kan masa berlalu.. huurm..
    mula la ni nak atur azam baru..

    ReplyDelete
  4. usia makin bertambah... :-)) .. cita2 lom tercapai lagi :-((

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...