Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Monday, 24 November 2014

Stress Betul, Bagaimana Nak Atasi Perut Buncit Ni...?

Kadangkala sebab anda gemuk dan ramai yang perli, sehinggakan anda stress betul, bagaimana nak atasi perut buncit ni? gemuk salah kurus sangat salah, apa ni.. Badan dah la tak kurus ni tambahan lagi dengan  perut buncit makin menjadi-jadi pula..
set kurus shaklee
Macam-macam dah makan ni, perut buncit macam ni juga... tak susut-susut juga ni.. geram betul la.. ramai dah kawan-kawan tegur

"ko ni, aku tgk bukan makin kurus lepas bersalin, makin gemuk lagi.. tu perut tu..lemak tak hilang-hilang juga ek..."

Lagi stress bila orang bertanya...

"anak kamu baru 5bulan kan... ko mengandung lagi ek.. berapa bulan da.. tahniah.. subur kamu ye.."

Waaaa stress nyaaaa.. Apa ni... Bagaimana nak atasi perut buncit ni... tak nak laaa..tak seronok kawan-kawan dok fikir bukan-bukan pulaaaa....

Kan bagus kalu anak-anak kita je yang bambam.. dan mommy yang selim-melim.. ni nak makan untuk kurus pun takut sebab takut pula anak ikut kurus..tak jamin laaa.. bagaimana ni...

Kenapa nak memeningkan kepala dan mebazir duit nak mencari yang lain... sekarang lagi popular dari sebelum-sebelum ni... Tak perlu pun pakai artis-artis bagai untuk jadi "duta".. kami si pengamal adalah "duta" original untuk produk yang kami percayai... Tak percaya.. saya last timbang sebelum bersalin 61kg... sekarang anak saya dah 8bulan... berat saya pula 45kg... perut kempis.lelemak kulit megelebeh dan lebihan isi masa lepas bersalin pun, nurse cakap "waaa... cepat nya kurus...".. ni la saya.. anda pula?

set penyusuan shaklee

Haaa... kalu kita yang ada masalah nak atasi perut buncit tu... kenapa nak pening-pening lagi dahh... tak perlu risau la kalu kita ni menyusukan anak ke.. tak ke... yang ni lagi selama untuk di amalkan tanpa fikirkan atau takut kesan sampingannya tau....

Sebab tu produk ni tak perlukan "duta-duta" bagai.. tapi perlukan keserasian kita dan konsisten ja..pasti kesan pun sangat mengembirakan dan keterujaan anda... klik sini untuk TESTIMONIAL kami semua...

Jom kita berubah dari sekarang..dan saya sedia membantu anda
Cari saya di sini untuk kita sama-sama lakukan "transformasi".
 
--> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin

3 comments:

  1. huhu..apa y lya lalui sekarang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dear @LYAfrina ... jangan la stress.. nanti penyebab badna kita lagi stress... apa kataa buat penyelesaian.. kan2... mesti orang lain tak kata da...kan..orang puji pula lepas ni..compom punya...

      Delete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...