Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Thursday, 13 November 2014

Penyeri hidup saya

Saat saya bekerja suatu ketika dulu, saya rasa tersangat rugi..sebab hero (anak pertama) saya membesar dengan pengasuh dia..sememangnya kakak yang menjaga si abang sangat peramah dan sangat sayangkan si abang juga sebab kakak ni anak-anak semua perempuan.. 

Dan si abang la bayi lelaki pertama dia mengasuh.. lagi la..di timang-2 nye la si abang ni macam anak sendiri.. Tapi ya, saya akui..sangat cemburu..sebab orang lain yang menjaga dan mengetahui saat dan apa segala yang si abang lakukan dari 2 bulan hingga la berjalan.. sehingga kini..si abang pergi mengaji dan belajar asas ABC di rumah kakak ni juga..sebab tak nak pisahkan kakak ni dengan anak-anak kakak ni..mereka dah rapat juga macam adik beradik....

Semua kakak (pengasuh) akan info saya sebaik petang saya ambil si abang ni... tapi saya sangt bersyukur... sebab saat saya bekerja..saya tahu ada yang sangat menjaga macam anak sendiri juga.. Alhamdulillah.. 

SEKARANG.....

Saya main-main dengan anak-anak saya ni..si adik sedari kecil 100% saya dah..manja..tak usah cakapla kan...tapi ye la..sangat puas hati sebab dah bergelar surirumah yang "bekerja" dari rumah juga ...

Gegambar ni antara ragam si abang dan sia adik masa kecil si abang.. both mereka ni muka ayah... ibu? ibu lahirkan .. yang penting mereka sampai bila-bila pun ada dalam diri saya.. .kita kan ibu.. mereka membesar dalam rahim kita.. lepas bersalin pun.. ianya macam baru semalam berlalku semuanya....

happy begelar seorang ibu... apatah lagi isteri kepada mr.suami saya.... lagi la suka saya ada di rumah dengan anak-anak...

pengedar shaklee kulim

Cara si abang menangis sama dengan adiknya..secara kebetulan..tutup mata saat nangis... air mata mengalir... ni la kerja ayah dia..sukaaa sangat tgk anak-2 menangis

pengedar shaklee kulim

Ibu tukang snap... sebab si ayah sukaaa sangat bagi nangis.... see... dua2 kat tangah ayah dia kan....

Sekarang..merekaaa... adalah...kesayangan saya...

Mereka antara kesayangan saya.... dan mereka juga adalah dunia dan akhirat saya....segalanya berubah untuk mereka ni.... Alhamdulillah...

berniaga shaklee kerjaya saya

Semua kita ada impian kan.. YA... kerjaya ibu kini perlu di utamakan seiring dengan perbelanjaan rumah.. sebab zaman sekarang ni, kalu suami je yang bekerja.. mungkin banyak impian kita tak tercapai... 

Tapi kita ada pilihan juga.. nak terus duduk tempat yang sama..atau ubah cara lain..dalam masa sama, kita boleh buat penjimatan dalam perbelanjaan kita di rumah..dan dalam masa sama, kita juga dapat menjaga anak-anak kita dari rumah... seronokkan.... 

Semua atas dan dari diri kita... saya pilih untuk ubah cara saya kepada yang baru... 

Bagaimana nak ubah... saya akan kongsikan lagi pada entry lepas ni... thanks kenkawan..

Saya di sini yang nak membantu untuk semua... saya nak kita ubah cara kita  kepada yang lebih mudah


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...