Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 16 November 2014

Mee Udang Banjir Kulim

Musim-musim hujan ni..dapat yang panas-panas sebegini sangat sedap dan menyeleraka..Alhamdulillah... tapi jangan Kulim banjir sudahhh la kan2... hahaha ..

Apapun mee ni memang terbaik... sedap masuk selera kami sekeluarga.. ni yang saya makan... mr.suami pula makan lamb chop..tapi biasalah mr.suami bukan suka makanan nak di capture2 ni... merimas kan katanya..haha..tp saya....pencinta untuk berkongsi cerita..wajib untuk saya capture dan cerita-cerita kat sini...
 

 
Mee udang basah ni RM8.50 (Kecil) dan 4 ekor udang besae tu...dan ada lagi saiz besar dan lagi besar.. tapi untuk ni pun saya dah kekenyangan... dan sebahagian saya minta mr.suami habiskan..haha..bg mr.suami berisi..

 Untuk anak lelaki saya..yang tak suka sangat makanan kedai ni..saya order kan...kentang goreng je..tu pun sib baik habis dengan milo dia... anak2 kan..bukan makan sangat pun kalu kat luar ni..sesekali makan-makanan kedai..lepas ni boleh kita cuba2 kat rumah dan buat sendiri pula kan... 

Ok...jom lepas ni siapa2 mai Kulim..boleh la ke area Taman Selasih.. tempat ni tak la jauh sangat dari Tesco Kulim..  MEE UDANG BANJIR KULIM...Bersebelahan dengan Agendi Dadah Kebangsaan punya pejabat kecil tu....ok xoxodulu


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...