Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 4 November 2014

Pelaburan berbaloi untuk kita dan anak-anak

Pasti anda tertanya, apa kaitannya Mealshake Shaklee ni dengan perlaburan berbaloi untuk kita dan anak-anak kita..Dan sedarkah kita generasi dulu dan sekarang sangat berbeza. Malah pembelajaran di sekolah dahulu dan sekarang lebih jauh berbeza.. betul kan...
mealshakle shaklee

Kita sebagai ibubapa pasti nak anak-anak kita sihat, bijak pandai ,aktif dalam pembelajaran dan sekolah.. . dan selalu mendapat pujian serta fokus di dalam kelas dan bertenaga, betul tak.. Tiada siapa  yang nak anak-anak mereka kebelakang dan tak aktif di sekolah.. mesti kita tak nak kan.. 

keperluan mealshake

Keperluan produk ini bukan je untuk anak-anak kecil tau, malah kita yang dewasa pun sangat bagus untuk amalkan.. apatah lagi anak-anak di masa persekolahan, dah la pergi sekolah dengan beg berat-berat, balik sekolah sambung pula dengan aktiviti sukan dan sebagainya.. kelas agama lagi.. kerja sekolah lagi...

Anak-anak zaman sekarang ke sekolah sama macam kita bekerja.. dari pagi hinga ke petang ada je aktiviti mereka kan... tanpa kita sedari mereka sangat-sangat perlukan sesuatu yang luarbiasa untuk mereka kekal bertenaga, fokus dalam pembelajaran mereka dan menjaga kesihatan mereka juga... baru berbaloi dengan apa yang kita buat untuk mereka selama ini... terutamanya dari segi kesihatan mereka...

Mungkin anak-anak anda juga ada mengalami masalah-masalah ini? 

kelebihan mealshake

Adakalanya kita lupa yang kesihatan dan keperluan makanan tambahan mereka lebih utama daripada wang ringgi yang diberikan hanya untuk perbelanjaan lain-lain... contohnya baju baru, mainan baru, gadget baru dan lain-lain lagi...

Jadi kita sebagai ibubapa yang perlu lebih bijak demi mereka anak-anak kita dan menjaga mereka untuk masa depan mereka tak perlulah kedekut sangat untuk memberikan mereka sesuatu yang mereka perlukan dalam mereka tak minta?

Ya, mereka pasti tak minta untuk kita membeli produk ini, tapi kita dah tahu khasiat dan keperluan mereka, kenapa kita tak memberikan yang terbaik untuk mereka sebagai pelaburan awal kita untuk anak-anak kita di masa akan datang? kita ibubapa perlukan bertindak lebih awal untuk pastikan anak-anak kita setanding dengan anak-anak yang bijak di luar sana..sebab persaingan masa kini sangatlah tinggi.. Nak ke kita lihat kecemerlangan mereka terabai kerena sikap kita yang sambil lewa dan kedekut untuk memberikan pada anak-anak kita? 

Saya PASTI tak nak abaikan peluang untuk mendidik dan memberikan yang luarbiasa utnuk kesihatan dan pelaburan yang terbaik untuk anak-anak saya sedari hari ini..sebab saya tahu persaingan semakin kuat dan senggit di masa akan datang,... Pilihan anda pula?

Bagi anda ynag mahukan anak lebih bijak, aktif, lebih fokus dan bertenaga serta pelaburan untuk anak-anak anda? anda boleh terus dapatkan di sini dan saya sedia bantu anda juga ->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================
Juga boleh terus dapatkan di sini--> hanya klik ORDER NOW untuk tempahan cepat anda
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=dc076eb055ef5f8a60a41b6195e9f329

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...