Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 5 November 2014

Jangan Minum ESP Shaklee

Assalamualaikum dan selamat pagi....

jangan minum esp shaklee

Bulan lepas baru je habis promosi besar-besaran ESP Shaklee ni, sib baik tak habis satu branch dan Hq lagi kan macam pernah terjadi kes-kes sebelum ni promosi je ESP ada je yang pasti habis stok dan terpaksa tunggu stok masuk pula... haaa kat sini dah boleh tahu betapa hebatnya penangan produk ini kan... Tapi kenapa pula saya katakan JANGAN MINUM ESP SHAKLEE ni..sedangkan menjadi minuman kegemaran dah terlajak laris pulaaaa...

bukan 1 je kebaikan minum produk ni.malah banyak sangat kelebihannya, tapi ada pula perkataan jangan dalam in teruja nak amalkan... Boleh.. tapi anda JANGAN --->


1. Jangan bancuh dengan air panas
Kenapa saya tak syorkan bancuh dengan air panas, sebabnya prosuk ini sangat-sangat asli dan 100% sumber protin. Jadinya kalu di bancuh dengan air panas, protin yang ada dalam produk ini akan hilang dan tiada khasiatnya unutk diminum... Bancuh la dengan air suam-suam kuku je atau lagi bagus dengan air masak / air kosong sahaja.. boleh bancuh ikut minuman kegemaran anda juga....

2. Jangan minum ESP selepas makan pagi, tengahari atau malam...
Kenapa, sebabnya.. bila badan dah kenyang.. anda minum pula ESP sebaik je lepas makan, anda pasti akan rasa terlalu kenyang dan anda pasti rasa berat badan tak turun-turun bagi anda yang nak turunkan berat badan, dan anda pasti tak rasa kesan yang terbaik... lepas tu kesan pun agak lambat la sebab anda minum selepas makan... apa yang di syorkan adalah ..minum masa perut kosong lagi bagus....

3. Jangan minum ESP kalu anda tak nak cerah, cantik berseri dan hilangkan parut.
Produk ni bertindak membina dan memulihkan sel-sel baru untuk kulit anda, mecantikkan secara semulajadi dalaman anda terlebih dahulu dan memudahkan penyerapan dalam badan anda. Tapi kalu anda sayangkan parut-parut di wajah dan badan anda, tak nak kelihatan cerah dan cantik berseri... jangan la ambil minuman ni tau...

4. Jangan berikan minuman ni pada bayi anda atau anak-anak anda yang sedang membesar.
Sebabnya... minuman ni tak sesuai untuk bayi, dan untuk bayi TIADA minum khas selain susu ibu, jadi kalu nak juga bagi kepada bayi anda... anda la yang minum dan bayi anda mendapat khasiat dari penyusuan susu ibu.. Anak-anak anda pun tak sesuai walaupun dah 1 tahun ke atas... kalu nak juga bagi.. bagi la yang sesuai dengan mereka iaitu MEALSHAKE .... 

5. Jangan minum kalu tak nak bertenaga dan anda nak terus rasa penat dan tak larat je
Sebabnya, minuman ni membekalkan tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun anda, makanya.. ia sangat baik untuk rasa kekal bertenaga, mecegah migrain, imsomnia dan tekanan serta gastrik... Tapi kalu anda nak rasa penat dan tak bertenaga sepanjang hari.. jangan la minum, minuman ni tau..tak sesuai untuk anda pula...

kebaikan esp shaklee

Rasanya cukup dulu la 5 sebab dan alasan untuk anda JANGAN MINUM ESP SHAKLEE ni... Tapi kalu anda di sebaliknya dan mahu kebaikan dan manfaat dari minuman ni.. anda perlu ada minuman ni setiap hari dan wajib ada di rumah anda untuk dapatkan lebih lagi khasiat dan kebaikannya lagi...bukan setakat 5 malah banyak tau.. Dan anda yang baru pertama kali nak minum.. sekali minum mesti nak lagi.. dan pasti repeat order lagi untuk minuman anda sebelum habis lagi...

Jikan anda nak SIHAT, CERAH, CANTIK BERSERI & nak KEKAL BERTENAGA serta TURUNKAN BERAT BADAN anda..Sini la caranya anda nak dapatkan produk ini dan anda boleh terus cari saya di sini->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================
Juga boleh terus dapatkan di sini--> hanya klik ORDER NOW untuk tempahan cepat anda
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=0747b9be4f90056c30eb5241f06bfe9b
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...