Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 14 November 2014

Anda PASTI Berkata....


Orang nak gemuk, ramai yang tak nak..tapi kalu bab kurus ramai pula yang nak semua pasti cakap.."aku nak kurus" juga.. Dan yang dah kurus pasti diamkan diri, sebab dah kurus.. nak kurus buat apa lagi kan...

Tapi sebenarnya tak semestinya yang kurus ni semua OK tau dalaman dia. silap hari bulan lagi banyak lemak trans lagi adalah... dan yang gemuk ni, dah pasti akan  cari penyelesaian yang terbaik untuk dapatkan perkataan "eh awkkk.. .kamu dah kurus la.." 

Kurus dalam perkataan lain.. berat badan ideal, bmi ok.. lemak trans ok.. dan sihat baru di katakan kurus yang di idamkan... tapi kalu kurus je, wajah tak berseri, kulit kusam, tak ceria. .tak sihat.. tu kurus tak sihat tau..

Gemuk.. ada yang gemuk tapi dia sihat dan ceria, wajah lagi seri-seri.. tapi dia tetap amalkan cara diet yang sihat dan bersemangat nak turunkan berat badan sesuai dengan cara yang betul... Ni baru betul cara nak kurus... bukan dari 60kg..dalam seminggu turun ke 45kg , tu mesti ada something wrong tu.. pasti ada kesan sampingan dengan apa yang membuatkan anda kurus mendadak seperti itu...

Tapi kalu dah kurus tu, jangan la pula mengada-gada perli kawan sebelah macam ni...


Kang jadi menyampah pula si kawan kita yang dengan kat sebelah tu, saja je kan nak buat sakit hati kat member.. kalu terlalu obses nak kurus pun tak elok juga... dan jangan sampai jadi macam ni juga tau...

set kurus shaklee
Dah KURUS, tapi masih lagi nak kurus..sehingga pa yang di makan di buang semula ini sangat BAHAYA!

set kurus shaklee
Ni lagi BAHAYA, badan dah kurus tapi lihat pada cermin anda rasa masih GEMUK...

Biarlah kita kurus secara sihat dan jangan terlalu obses nak kurus sehingga menganggu aktiviti harian anda bersama keluarga dan kawan-kawan anda... Sebab tak semua orang boleh kurus seperti yang di impikan.. tapi semua orang boleh menjaga kesihatan dan jaga pemakanan setiap hari agak dapat elakkan dari badna gemuk yang tak sihat..dan kurus tapi tak sihat juga....

Dan.. semoga TESTIMONIAL sini menbantu pencarian anda... klik sini untuk perkongsian anda...

Nak KURUS saya sihat... boleh je cari mommylina di sini...

                                                                                           





No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...