Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 26 November 2014

Anak Aku 5A, Anak Kamu?

Alhamdulillah...hari ni penuh bersejarah bila ramai para ibubapa berdebar akan setiap keputusan anak masing-masing kan... Al-maklum la UPSR tahun ni banyak juga cabarannya kan...dengan soalan bocor la, anak-anak tak sihat laa..ada yang ambil exam kat hospital la.. banjir la.. naik bot special di sebabkan bencana alam segala kan...

Dan ia sudah semestinya adalah dari Dia yang maha mengetahui... Allah S.W.T mengetahui segalanya....

anak cerdik bersama omega shaklee

Semestinya persoalan ramai bila ibu-ibu saling berbicara...

"Anak kamu dapat berapa A? anak saya dapat 5A.. Nanti datang la rumah... kami nak buat makan-makan sedikit... datang la yeeee.. "

"Anak ko dapat 2A je.. anak aku test hari tu 2A..tapi ni dapat 5A terus... anak kamu tak ke kelas tusyen ke..."

"Tahniah.. anak kamu dapat 5A, anak saya pun dapat 5A... "

Dan pelbagai lagi la persoalan.... adat la kan.. Apatah lagi berjiran sebelah-sebelah... anak lelaki dan perempuan... pasti ada persaingan sesama ibu-ibu kita ni semua kan...

Dah pada yang berjaya TAHNIAH anak-anak ku... Sememangnya kamu layak.. dan ibubapa kamu sangat berbangga dengan kejayaan kamu....dan pada ynag kurang berpuas hati.. Tak pa nak... nanti usaha lagi.. sesungguhnya kamu juga sangat bijak dan cemerlang...

TAHNIAH pada para ibu bapa semua... Suatu hari dan saat ini pasti tiba juga untuk saya bila anak saya bersekolah... insyaallah... pelaburan kita semua untuk anak-anak adala sangat berbaloi untuk mereka sedari ini dan di masa akan datang...

Semoga saya juga sekuat dan sehebat para ibu di luar sana sedari sekarang.... Insyaallah...

Ikhlas dan salam ukhwah dari mommylina | SID Shaklee 867601 |
 
--> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...