Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 7 October 2014

Testimonial :- Adakah CUKUP untuk Nutrisi dan Khasiat Dalam Penyusuan Susu Ibu anda!

Nutrisi dan khasiat dalam penyusuan susu ibu mungkin ramai yang ambil mudah, tapi sebenarnya ianya adalah sama penting seperti ibu yang sedang hamil..Mungkin ada yang anggap remeh dan mudah, sebab susu ibu dan lengkap segala nutrisi yang diperlukan oleh bayi anda. Tapi bagaimana pula dengan cara pengambilan pemakanan para ibu sedari lepas berpantang sehingga kini.. 

Ya, susu ibu dah banyak kelebihan ynag diperlukan oleh bayi kita, tapi kita sebagai ibu perlu ingat dari sehari bayi kita perlukan lebih nutrisi untuk tumbesarannya.. dan ADAKAH CUKUP untuk kita kongsikan bersama bayi kita apa yang ada dalam badan kita? cukup kalsium? cukup miltivitmain? cukup antibodi? cukup zat-zat dalam badan kita untuk kita kongsikan pada bayi kita? 

Di sebabkan cara pengambilan makanan saya yang saya sendiri rasa tak seimbang, saya perlukan lebih nutrisi dan lebih segala kebaikan tambahan untuk zat-zat dan multivitmain dalam badna saya sendiri... apatah lagi sumber protin dan kalsium yang mana amat penting untuk membantu tumbesaran bayi kita yang sedang menyusu susu ibu daripada kita... dan dalam masa yang sama saya jua mahu menjaga kesihatan saya secara menyeluruh sebab saya berkongsi dengan bayi saya sama seperti saya berkongi segala apa ynag ada dlaam badan saya sedari bayi dalam kadungan kita lagi... ianya SAMA penting.

Saya perlukan protin lengkap, kalsium dan multivitmain untuk saya dan juga bayi saya..sebab tu lah saya memilih "makanan tambahan" dari produk Shaklee yang mana ianya sangat-sangat berkesan, selamat dan semulajadi.. TIADA produk yang setanding produk Shaklee yang mempunyai pelbagai manfaat.. saya amalkan untuk penyusuan susu ibu, dalam masa sama saya boleh jaga kesihatan saya selain dapat lagi extra kulit semakin baik terutamanya masalah jerawat dan parut-parut jerawat ni sagat-sangat banyak membawa kebaikan pada saya... 

testimonial esp shaklee

Ni antara penyelesaian masalah saya lepas saya amalkan SET PENYUSUAN Shaklee ... bukan setakat susu semakin meriah, tapi penyeselaian lain dapat juga saya atasi... sebab tu saya katakan TIADA yang SETANDING produk Shaklee.. Kenapa saya katakan macam ni, sedari bujang masalah kulit wajah saya ni, pantang salah makan ke atau tersalah pilih produk kecantikan luaran..pasti akan jerawat-jerawat ni... TAPI bila saya dah kahwin dan sedang dalam penyusuan susu ibu, lepas masalah penyusuan susu saya selesai.. tiada lagi susu kurang ke segala bagai.. Alhamdulillah.. masalah jerawat dan masalah kulit wajah saya juga selesai... Hebat k tak hebat lagi produk ni.. bawa 1001 kebaikan pada kita untuk kita menjaga kesihatan yang lebih baik lagi...

Da ni hasil untuk saya, pum sekali dapat semeriah ini... 

testimonial set penyusuan shaklee

Alhamdulillah.. ianya sangat-sangat membantu dan memberi kesan terbaik, betuah anak kedua saya sebab saya kenal Shaklee sebelum tu lagi sehingga lah saya hamil, bersalin dan berpantang serta kini menyusukan anak kedua saya ni 100% saya amalkan produk Shaklee.. Dan doktor juga sarankan apa yang terbaik dan katakan baik amalkan yang semulajadi bila kita dah tahu akan kebaikannya... Sebab tu saya tak nak masalah saya dalam penyusuan ketika si abang dah pantang dan saya lewat kenal Shaklee masa anak pertama dulu... 

Tapi lebih baik lewat kenal dan kita bertindak bila sah mengetahui ynag terbaik untuk kitam dari dah la lewat kenal tapi tak ambil tindakan dan buat yang terbaik untuk anak-anak kita ni kan... sesungguhnya mereka ni membawa kebaikan dan kebahagian dalam kehidupan kita... badna ibu sihat, bayi pun dapat khasiat dan nutrisi ynag sesukupnya..dan membesar sebagai juara... Alhmadulillah.. buka saya membanggakan diri, tapi sangat berbeza apabila ibu yang dalam penyusuan ni lengkapkan nutrisi yang sedia ada dalam badan kita kepada yang lebih biak..sebab bayi kita juga akan dapat dan membesar dengan baik dan selari dengan peerkembangan dia dari hari ke hari bulan ke bulan....

Dan ini antara yang saya amalkan sedari hamil, bersalin dan berpatang kini seterusnya dalam penyusuan dan menjaga kesihatan dan juga dalmaan saya untuk suami tersaya juga... sebab tu penjagaan "aste wanita" ni sangat penting... dan set penyusuan ada segalanya ynag kita perlukan... jaga nutrisi dan jaga kesihatan dalam masa sama kita jaga dalamam kita yang mana badan kita nak pakai lama bukan untuk sehari dua atau sebulan dua.... kan..kan...

tambah susu badan

Sesungguhnya kita ni sebagai WANITA & ISTERI amat berharga dari segalanya barang yang kita ada... sebab suami perlukan kita dan anak-anak juga perlukan kita... Tak salah melabur sedikit demi sedikit dalam memberikan yagn terbiak untuk bayi kita dalam masa sama memberikan yang terbaik juga untuk diri kita... 

Buat para suami... bantu lah isteri anda untuk memberikan ynag terbaik pada mereka... mereka tak minta intan permata, tapi isteri-isteri ni perlukan sokongan kuat dari suami tercinta.. meski pun tau ego lelaki ni kuat.. tapi apa salahnya ..hadiahkan pada isteri tersayang juga kan... pasti isteri anda teramat bahagia bila dapat seperti ini.. suami nak kan isteri cantik, sihat, berseri-seri... ceria sentiasa...kan.. jadi suami perlulah bertindak dalam diam.. hadiakan la untuk isteri tersayang... dan berilah sokongan kuat pada para isteri...

Tambahan pula OFFER lagi ESP Shaklee bulan ni.. lagiii jimat duit pada suami... sebab OFFER ni BELI 6 PERCUMA 1 ... penggunaan tahan lama dan sangat memantu si isteri untuk menjaga kesihatan yang lebih baik.. Tak percaya cuba beli walauppun satu ni.. pasti isteri tersenyum amattt bermakna tau... dan berterima kasih sebab "abang " hargai juga dia selama ni... 

Sebarang pertanyaan atau kemusykilan ke.. nak tau apa lagi ke... boleh je terus cari saya di sini untuk bantuan semua.... 

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
COD di kawasan KULIM & Bukit Mertajam | Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin |
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
Anda perlukan NUTRISI LENGKAP PENYUSUAN Sekarang! klik ikon ORDER NOW
https://www.facebook.com/messages/new

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...