Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 11 October 2014

Testimonial :- Anugerah dan Kelebihan Penyusuan Susu Ibu Kepada WANITA HEBAT!!!

Anda pasti seorang WANITA HEBAT bila mana berjaya dapat menyusukan anak dengan penyusuan susu ibu, betul tak? hebat mana pun kerjaya kita di pejabat tapi tak setanding  ibu dan wanita ynag berjaya susukan anak-anak mereka sehingga 2 tahun...

tambah susu badan

Mungkin setengah beranggapan..2 tahun tu tempoh yang biasa-biasa, tapi bagi para ibu ianya satu yang tak akan di lupakan sampai bila-bila.. apatah lagi ibu dan wanita yang bekerjaya.. kerja adalah amanah, dan penyusuan susu ibu juga hak anak-anak... ada tak suami sanggup buat sebegitu? boleh buat banyak kerja dalam satu masa? rasanya tak semua para suami boleh lakukan... 

Jadi tolong ye para lelaki dan suami  di luar sana.. JANGAN pandang wanita atau isteri-isteri korang sebelah mata... wnaita dan isteri tak minta di kasihi lebih-lebih tapi memadailah suami memahami para isteri anda... sokongan suami adalah penguat semangat isteri-isteri ni.. tak percaya ? tanya lah isteri anda wahai suami-suami.. jangan la terlalu ego sampai tak bertempat ego tu...

Keadaan ini bersesuaian dengan kehendak Islam yang sangat menggalakkan ibu menyusui bayi mereka.

"Firman Allah dalam Surah Al-Baqarah ayat 223 yang bermaksud: Ibu hendaklah menyusukan anak-anaknya selama dua tahun penuh, iaitu bayi yang ingin menyempurnakannya."

Maksud intipati ayat itu ialah satu kewajipan buat ibu menyusui bayi mereka dan seharusnya menyempurnakan hak bayi untuk menikmati dan mendapat kebaikan susu ibu.

Dan terbaiknyaaaa.... Susu ibu juga pengikat kasih sayang antara ibu dan bayi. 
 
ubat tambah susu badan

kebaikan esp shaklee

Kenapa saya pilih ESP Sekilas info ESP :

*  Membantu membina dan perbaiki tisu-tisu badan, dari sel akan terbentuk organ. Dari organ terhasilnya sistem. Ia penting kepada pembentukan janin dan juga membantu untuk menambahkan susu.
*   Menyediakan 14gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk sihatkan jantung
*   Setiap hidangan membekalkan 50% daripada Nilai Harian kalsium untuk menyokong tulang yang kuat
*   Kandungan fitoestrogen untuk kesihatan prostat,payudara dan menepous
*   Indeks glisemik yang rendah untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah

ESP Shaklee
ni bertindak sebagai energy booster dan bagi kita rasa kenyang. Selain tu, bagi bf moms, ESP ini sangat membantu dalam mempercepatkan penghasilan susu badan. Memang best! dan terbaik lagi.. bila ianya membantu para ibu untuk tampil lebih cantik dan menawan..khas untuk para suami juga..betul tak WANITA HEBAT!!!!

Suami yang HEBAT juga..hadiakan ni kat isteri tercinta pasti membuatkan isteri anda tersemyum bangga dah tau..pembelian JIMAT lagi bilamana membeli sempena PROMOSI SHAKLEE bulan ni. BELI 6 DAPAT 7 canisteri ESP SHAKLEE...

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
 
Nak Order 1 ESP SHAKLEE je? Boleh... TIADA MASALAH... klik ikon "ORDER NOW" 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=0747b9be4f90056c30eb5241f06bfe9b
Terima kasih.. .sila datang lagi... ^_______^

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...