Terapi wanita adalah SHOPPING.. betul ke auta?

Haaaa, nak kata la wanita ni kaki shopping kan.. tapi tak semua ye...ada yang suka shoping bila perlu je, tapi tak kurang juga lelaki yang suka shopping tau... kalu dorang ni shoping lagi laaaaa... rasanya mau shopping lebih dari wanita... siapa sokong? 

Tapi bagi saya la kan.. saya sukaaa shopping tapi shopping saya ikut keperluan, kalu dulu masa bujang banyak saya shopping benda-benda yang boleh saya katakan mengarut-garut je tau.. sampai la bila fikirkan sekarnag ni semamangnya membazir..biasalah kan.. masa bujang tiada tanggunggan..ada pun bagi mak ayah je dah..lepas dah.. haa legaaa .. pastu tu shopping jeee ... 

Tapi bila dah kahwin ni dan ada anak.. saya suka shopping ikut keperluan.. lepas tu, saya sukaaa shopping bab-bab untuk kesihatan..sebab baru sedar yang kesihatan ni penting..apatah lagi dah kawin dan ada anak ni.. lagi la perlukan kesihatan yang optimum...dan bebalik pada siapa suka shopping siapa... 

Baru ni g pasar Kemboja ni..kata Parit Buntar... saya dengan suami dan kawan juga dengan suami.. saya ke sana dapat apa yang saya nak.. dah tak nak da..so ikut2 member je yang mmg sakkan shopping nye.. sampai suami dia cakap.. haaaa dia ni kalu ke sini tak lepas kiri kanan shopping... ngeeeeee... tapi betull banyak pilihan ke sana.. ikut kan rambang mata juga..tapi "selera" nak shopping tu dah kurang.. dan suami dannnn memula tanya suami... 

Hubby nak beli apa2 tak... (suami angkat bahu je..) okey... kita tgk... sekali... dah jenjalan tu... 
Hubby .... "ayang.. ok tak ni.. (show baju melayu tak sngt la.. tapi jenis yang pelikat dan jenama Mangoo tu.)

Terus grab sekali kalin pelikat...ynag bestnye..dari tak nak tu..shopping juga... hahahah... lelaki oh lelaki.. tergugat juga dengan mrs.isteri dorang kan...
Ni la bajunya yang menarik perhatian mr.suami..tapi ni gambar baju dr.mr.google... baju mr.suami dah tersimpan rapi di almari dan dah di rasmikan pun masa raya Eiduladha baru ni... 

baju melayu pelikat

Ni la tempatnye... Pasar Kemboja... dan pasti wanita di luar sana dan anda yang sedang membaca juga pasti teruja nak g tempat ni tau uols... sangat-2 banyakkkk pilihan..rambang mata..tapi sayaaa dah set minda saya ... dah dapat apa yang saya nak..saya stop dari mencari dahhh... dan mungkin kalu saya tak menyusukan anak.. banyakkkk juga pilihan saya nak... hahah... so pilihan untuk saya berkenana di hati tak la rambang mata... hahha..

baju jubah

tudung

Jadi suami-suami...sila la jangan marah tau kalu isteri uols bawa ke sini..sememangnya jimatttttt... tak perlu nak membeli ke butik-butik.. haha... sebab berbaloi.. tapi kalu dah borong tu.. pesan-pesan la kat isteri.. sebab nanti nak datang lagi..so sila jangan memborong la ye.... haaha... sian mr. suami kne bawa barang kiri kanan.... hahah... maaf ye mr.suami... kerana sayang kan isteri la ye dak... ^____^

Cerita-cerita pengalaman mommylina untuk semua....

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...