Segalanya bermula disini... bukan sekadar impian kosong....

Selamat tengahari semua... segalanya bemula disini... saat saya perlukan sesuatu..ianya hadir dengan izinNya.. dan itu la pembakar semangat saya untuk terus bersama impian saya tanpa merasa putus asa... saya dan impian saya... 

Dulu impian saya nak kerja dengan kerajaan, lepas belajar saya sangat nak kerja yang tetap dan mampu menjamin masa depan saya dan saya nak bantu keluarga saya... Tapi berapa kali interview tetap tak lepas.. tak tahu mana silapnya..dan mungkin Allah kata bukan rezeki saya.. dan saya kerja biasa-biasa je sampai la saya berkahwin dan suami kerja kerajaan.. Alhamdulilah.. impian sya suami yang sambung.. 

TAPI impian saya tak terhenti di situ sahaja..masih ada impian..tapi tak jelas... dan alhamdulillah..impian sayasangat jelas bila bermula dengan Shaklee..saya kenal Shaklee ni lepas 2 bulan bersalin anak saya yang bertama..masa tu saya alami masalah penyusuan, yang mana susu kurang dan anak saya kerap nak "bergayut' lama, jadinya badan saya teramat letih... tapi bila saya di perkenalka dengan Shaklee oleh biras saya... ianya sangat-sangat membantu saya.. sehingga la beberapa bula lepas saya amalkan Shaklee ni..saya teringin nak join pada awalnya nak dapat harga ahli dan nak juga cari pendapatan sampingan... 

Awal bulan 11/ 2011 bermula la saya menjadi Ahli Shaklee, dan masa tu saya belum lagi betul-aktif dalam Shaklee... awal tahun 2012 baru saya buat dan berkongsi ilmu dan pengalaman saya bersama Shaklee.. saya kongsikan yang terbaik dan sangat2 mendapat sambutan..dan saya seronok bila pendapatan sampingan saya bermula dari 2 angka meningkat dan terus meningkat.. .yelakan..siapa kata nak senang tu mudah tanpa usaha... ada je orang ajak jom join ni... pendahuluan RMxxx tak perlu buat apa-apa, tunggu je duit masuk dalam akaun.. waaa bunyi macam hebat kan... tapi mana usaha kita untuk dapat kejayaan dan rezeki dari DIA sedangkan kita hanya tunggu je. .amcam tu... dan saya tak yakin akan itu.... 

Alhamdulillah.. dengan Shaklee saya tercapai impian pertama saya untuk jadi surirumah berkerjaya... WAHM (Working At Home Mommy) Ya.. bukan mudah nak terima pendapat keluarga..tapi saya yakin akan rezeki Allah... saya yakin akan restu yang suami berikan dan percaya pada saya...

Saya bergelar WAHM ni bermula April 2013, dan masa tu suami dan anak saya demam campak.. sangat-sangat perlukan saya...dalama masa sama saya dilema sebab mahu di tranfer ke KL semula... dan saya buat keputusan utnuk berhenti kerja.. masa tu saya yakin yang saya boleh buat Shaklee in sumber pendapatan saya... dan Alhamdulillah..ianya sangat-sangat membantu.. mana nak dapat kalu tak berusaha,. betul tak...pendapatan saya bermula dari 2 angka...hingga kini 4 angka..dan cukup la saya katakan ianya lebih dari gaji terakhir saya masa saya berhenti kerja... 

Tapi saya masih tak berpuasa hati.. sebab saya tak nak merasai ni semua sensorang... saya nak "anak-anak" Shaklee saya juga turut merasai apa yang saya rasai.. sebab saya tahu semua orang ada impan mereka juga...dan impian saya nak tolong lebih ramai lagi suri rumahtangga bergaji paling kurang 4angka setiap pertengahan bulan ....

jutawan shaklee

Bagaimana impian kita .. kalu impian besar tapi tak lakukan dengan betul-betul ianya menjadi impian kosong... biar satu impian tapi ianya membawa 1001 pengertian untuk kita semua....

impian bersama shaklee

Berani mengejar IMPIAN bersama saya... ianya bukan sekadar impian kosong..malah PASTI menjadi kenyataan bila kata hati kita .. YES!!! i am so AMAZING ... YES!!! i am so CHAMPION .....

--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
COD di kawasan KULIM & Bukit Mertajam | Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin |
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
 
Hidup kita ni tak akan kemana-mana kalu asyik nak cari kesalahan orang lain.. malah ianya pasti membuatkan anda merasa semakin kebelakang jika asyik pada golongan yang NEGATIVE... berubah..berhijrah untuk maju kehdapan tanpa menyakiti orang lain atau menindas orang lain....

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...