Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 11 October 2014

Santai pagi ceria bersama keluarga tersayang...

Assalamualaikum, selamat pagi warga blogger...fbians dan semua la yang sedang membaca dan bersantai-santai pagi ni.. kan.. masih lena-lena atau masih bersantai baring-baring dengan keluarga dan anak-anak tersayang.. suami isteri.. seronokkan..

Tapi dalam kita yang sedang bersantai-santai ni.. mesti ada yang sedang menjalankan amanah dengan bekerja lagi kan... kerja tu kan amanah.. saya pun kerja ni..santai kerja rumah.. no weekend bagi saya..sebab bagi saya, setiap hari saya adalah hari kerja dan hari hujung minggu...tak perlu stress atau tak perlu terkejar masa tempuh jamm... sebab saya surihati suami dan anak-anak saya di rumah.dan saya bekerja 24jam seharian dari rumah...

shaklee ceria

Dannnn ingat.. apa pun kita lakukan perlu kita senyummmmmmmmmm.... tiada pra-sangka atau memarah tau... nanti hypertention lagi.. 

Sebab saya terbaca cerita kawan dari whatsapp semalam..seorang cikgu berusia 38 tahun meninggal selepas pengsan semasa berada di tempat kerja... punca pengsan adalah bila mana cikgu sendiri tak sedari dan tak mengetahui diri dia sebenarnya ada hypertention... Tapi dia pengsan secara mengejut, lepas dia menjadi "mc" / pengacara dalam satu majlis... mungkin beban kerja yang tak tertanggung tambahan pula anak-anak dan kerja harian kat sekolah dengan murid-murid sekarang... saya sendiri akui itu semua berat untuk seorang yang bergelar cikgu.. .

Al-fatihah untuk arwah cikgu tersebut..walaupun saya juga tak kenal.. tapi saya juga wanita... dan saya pasti wanita merasai apa yang semua rasai..kerja pejabat dan kerja rumah serta anak-anak dan suami lagi kan... tabahnya hati wanita... semoga saya juga setabah wanita-wanita yang hebat semua.... 

Sebab tu saya sering ingatkan ..dan saya di sini untuk membawa semua menjaga kesihatan, wang boleh di cari ganti..tapi kesihatan dan nyawa kita tiada penganti... mungkin ya kita sihat sekarang.. tapi esok lusa.. dan dalaman kita ..tiada siapa yang tahu.... dan ajal maut semua ni sudah semestinya Allah yang maha mengetahui.. tapi kita ada pilihan kan.. nak sihat dan menjaga kesihatan...

kebaikan esp shaklee

Ni antara minuman paling simple saya ...saya paling utamakan kesihatan dalaman saya..apatah lagi saya ni menyusukan anak kedua saya yang baru berusia 6m2w... bukan diet tau.. tapi dalam segelas ni lengkap dengna protin dan multivitamin .. tak sehebat nasi lemak punya penangan tau.... nasi lemak membawa kepada kegemukan kalu selalu makan.. tapi ni ..100% membawa kebaikan pada saya dan pasti anda...

Secawan ni ada ESP Shaklee (sumber protin, 100% non-GMO dan yang pasti pelengkap protin yang badan saya dan anda perlukan), juga MEALSHAKE (yang mana multivitamin saya tanpa saya perlu telan lain-lain vitamin di awal pagi...)

Mudah je jaga kesihatan ni kalu kita nak betul-betul... barang-barang kesihatan ni pun lagi murah berbanding baju-baju dan hat rtundung-tudung mahai tu tau.. ni lagi tahan lama...

Sempena OKTOBER bulan luarbiasa saya dan anda ni... jum membeli pada harga JIMAT anda.. .ESP Shaklee OFFER ...Beli 6 DAPAT PERCUMA 1 tin lagi.. dan pasti anda dah JIMAT RM150.00 tau...

--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
COD di kawasan KULIM & Bukit Mertajam | Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin | 
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...