RAHSIA Bagaimana Nak Atasi Berat Badan Naik Lepas Bersalin dan berpantang?

Ramai yang bertanya, bagaimana nak kekalkan atau ada tak rahsia nak atasi berat naik semula lepas bersalin dan berpantang, biasalahkan para ibu ni mungkin dah terbiasa juga cara makan dan cara pengambilan makan ikut dannn je masa hamil alasan kononnya "baby yang nak makan", sudahnye berat badan naik masa hamilkan...dan sudah pasti target lepas bersalin nak kurus semula dan nak berat badan tak la naik bagai di pum-pum lagi... betul tak?
 
set kurus shaklee

Sebaikan untuk para ibu kekalkan berat badan dan elak berat badan naik bagai di pum-pum lepas bersalin dan terutamanya lepas berpantang ni adalah kawan selera makan para ibu.. Sudah semestinya dalam dunia penyusuan susu ibu, para ibu pasti merasa cepat lapar dan merasa kuat nak makan.. .Tapi tu sebenarnya para ibu tersalah anggapan.. tak semestinya lapar je, perlu  dan kena makan nasi. makan yang berat -berat atau mengunyah macam-macam... TIDAK!!!

RAHSIA saya mudah... bila merasa lapar, saya MINUM AIR MASAK dan makan ikut pada masa ynag perlu makan.. JANGAN ikut masa mulut nak makan... tu selera menjadi-jadi dan manja la selera tu.... Nak senang sentiasa letak air masak kat sebelah atau ke mana para ibu berada... Rasa lapar, minum iar masak... minum secara berhemah..jangan sekali minum berliter-liter... salahkan saya pula bila para ibu gemuk air.. dan kerap ke tandas... (Tapi kekerapan kita membuang air kecil adalah sangat baik, sebab membantu pembuang toksin dalam badna dengan lebih baik)



Set ni bukan je untuk PENYUSUAN SUSU IBU, malah sangat bagus untuk kekalkan berat badan, untuk berpantang dan juga selepas bersalin sangat baik untuk terus amalkan ni.. dan yang paling baik juga adalah selain dapat seperti di atas ni, ianya sangat bagus untuk kulit para ibu juga... hilangkan parut lepas bersalin tu...dan menaikkan seri wajah, bertenaga... mencerahkan para ibu dan bayi juga tau.... 

p/s :- Para ibu JANGAN lepaskan peluang hari ni dan bulan ni yeee... OFFER untuk ESP SHAKLEE kali ni dengan pembelian 6 DAPAT 1 lagi FREE dan paling baikkk dapat lagi FREE MEMBERSHIP Shkalee!!

Bagaimana nak dapatkan serta ORDER dan seterusnya anda saya terus guide dan berikan  jadual pengambilan secara konsisten... Cari saya di sini untuk bantuan para ibu....

=============================
Salam sayang untuk semua | perkongsian ilmu yang memberi manfaat unutk semua..
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...