Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 21 October 2014

Promosi Shaklee : Betul ke ESP Shaklee ni menggemukkan?

Kalu sebut je keburukan ramai bebenor nak kondem dan pangkahhh ye... saya sering dapat soalan, betul ke ESP Shaklee ni menggemukan? betul ke itu dan ini... 

Amboii korang..laju ye... nak mengata dan mencanang-canang sesuatu yang korang sendiri kurang pasti dan korang yang salah makan dah nak salah kan produk pula...

kesan penggunaan esp shaklee

Dan saya ni dah bertahun juga la amalkan bukan setahun dua... tapi dah lebih  dari tiga tahun... sedari anak sulung saya berusia 2 bulan saya amalkan SET PENYUSUAN SHAKLEE, sekarang dia dah berusia 3 tahun 8 bulan.. dan anak kedua saya berusia 7 bulan... dan BERAT saya 45kg je samaaaa je masa bujang-bujang dulu.. berat naik masa saya hamil je.. tu pun tak lebih dari 65kg tau... 

Tu korang rasa mengemukkan ke menguruskan atau statik dan stabil je? Dan ada sifu saya pun.. amalkan ESP ni dah 16tahun! Tapi dia semakin cantik dan kulit sangat halus dan cerah tau.. 

Dan berani saya katakan ESP SHAKLEE tak akan buat anda GEMUK kerana ia tak mengandungi kolestrol (FREE KOLESTEROL)... bukti???

bebas kolesterol

Gemuk terjadi bilamana anda SALAH cara pengambilan beserta vitamin lain, yang mungkin bukan produk Shaklee atau sila semak cara pemakanan anda terlebih dahulu dan sila kenalpasti diri terlebih dahulu sebelum menyalahkan produk semata-mata ye...JANGAN sebab dapat MURAH dari si penjual A ni anda beli TANPA NASIHAT dan CONSULTANT terlebih dahulu... kan tu salah korang sendiri... sedangkan si penjual B ni siap FREE consultant dan pasti guide anda lagi anda pula abaikan sebab terlbih mahal RM5-10 je pun... jadi salah siapa? produk ke anda??? Nak TESTIMONIAL? naaa tu keprcayaan korang

Peringatan untuk diri saya juga ni.. insyaallah kita sesama menjaga kesihatan kita kepada yang lebih baik tanpa menyalahkan produk Shaklee yang dah 57 TAHUN tau.. bukan 57HARI!!!

esp shaklee

testimonial esp shaklee
Belanja SATU GAMBAR yang BERJAYA KURUS yeee dengan SET KURUS SHAKLEE + ESP SHAKLEE tau...Makin gemuk + tak cantik @ makin kurus dan cantik?
Ramai je yang KURUS termasuk saya sendiri dengan produk yang tengah OFFER bulan ni BELI 6 PERCUMA 1 lagi tau.. so siapa nak berat badan tu mencapai idaman anda.. sila pilih "kedai" yang terbaik unutk anda!!! di sini saya pasti anda PASTI berpuas hati.. TANYA dan cari je saya untuk bantuan anda-->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...