Produk Shaklee :- Collegen Powder (untuk Anti Penuaan)

Ramai yang tak tahu kann, badan kita sebenarnya perlukan collegen... Collagen ni la yang membuatkan kita merasa muda dari usia ataupun merasa tua dari usia... 

Di Shaklee, COLLAGEN POWDER tersangatlah berkesan sedari awal 5 hari sehingga 8minggu.. dan ianya pasti menjadi kepuasan ramai bila kita dan badan kita merasai dengan apa yang kita amalkan...

kolagen
Di Shaklee, Collagen Powder ialah suplemen kolagen TERCANGGIH yang mengandungi 4,000mg ekstrak Kolagen RSS (Red Snapper Scale) proprietari yang tulen dan berkualiti tinggi daripada sisik ikan merah. Kolagen Shaklee mempunyai molekul yang amat ringan, lebih kurang 1,000 Dalton*, menyebabkannya mudah diserap oleh tubuh bagi merangsang sintesis kolagen pada lapisan dermis.

Bagi meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyerlahkan kecantikan dalaman anda, produk kolagen kami dirumus dengan tujuh bahan utama termasuk ekstrak biji Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dan boleh dicampurkan ke dalam makanan dan minuman kegemaran anda. Setiap sajian dibungkus dalam paket berasingan untuk pengambilan pada bila-bila masa dan di mana sahaja.

* Berat molekul kolagen diukur dalam Dalton.

Dan.. inilah dia yang tersangatttt menjadi pilihan kita masa kini, wanita dan penjagaan kesihatan masa kini..

kolagen shaklee

Shaklee Collagen Powder mudah larut dan boleh dicampurkan ke dalam makanan dan minuman kegemaran anda. Setiap sajian dibungkus dalam paket berasingan untuk pengambilan pada bila-bila masa dan di mana sahaja.

* Berat molekul kolagen diukur dalam Dalton.

Bagaimana mahu dapatkan produk ni? dan bantu anda dalam pengambilan serta konsultant anda? cari saya di sini untuk anda -->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
  ==============================
atau terus klik ikon di bawah
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=01584ecac98696299889eaf9999e1b7b

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...