Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 12 October 2014

Produk Shaklee :- Begitu ramai yang bertanya, Bagaimana STATUS HALAL SHAKLEE ye?

Alhamdulillah.. .rakyat kita sangat-sangat dan begitu prihati dengan apa ynag mereka amalkan dan apa yang saudara mara dan sauadara seislam mereka amalkan... sehinggakan begitu ramai yang bertanya, bagaimana STATUS HALAL SHAKLEE ye? kenapa Shaklee tak da logo halal di setiap botol dan tiada logo halal Jakim Malaysia ye.... 

Waaa gitu sekali ye... dan atas persoalan ni, syabas untuk semua... dan syukur alhamdulillah..keprihatinan ni membawa kami untuk sentiasa menyemak dan mengenal pasti dan sangat prihatin dengan apa yang terbaik untuk kami kongsi kan bersama semua....

produk shaklee

Ini adalah Sijil HALAH Shaklee pada tahun ni 2014..dan info semua..sijil HALAL Shaklee setiap tahun pasti ada... dan tiada keraguan secara keseluruhan nya.. sebab yang utama juga adalah KELULUSAN dari pihak KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia)

produk shaklee

Dan kalu semua rakyat Malaysia ni yang teramat prihatin.. perasan tak ... yang mana COLLAGEN POWDER tiada dalam senarai.... kenapa ek? 

Haaaa... ini kerana Shaklee sedang dalam penantian serta pengesahan dari pihak ISA.. .so tiada la keraguannya pun, sebab sumber utama dalam COLLAGEN POWDER ialah dari sisik ikan merah dari laut dalam dan juga tumbuh-tumbuhan yang sangat semulajadi.. ynag pasti TIADA BAHAN TIRUAN atau TAMBAHAN yang meragukan... kalu ada meragukna opcoz la KKM kita kat MALAYSIA ynag segalanya prihatin ni dah tak bagi lepas untuk di pasarkan.. .kan-2 semua .... Alhamdulillah....

Kerihatinan ni sila teruskan untuk produk2 lain juga ye.. JANGAN hanya produk Shaklee je yang mana PRODUK PERTAMA DI DUNIA  yang dah bertapak bertahun lamanya dan dah 1/2 abad juga pun kan-2...

Jadi masih ada keraguan ke tak??? semua jelas kan.... kalu ada sebarang pertanyaan... boleh terus cari saya kat sini... lebih mudah hubungi je saya tau... 

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...