Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 17 October 2014

Masalah RAMBUT GUGUR yang sangat merimaskan

Rasa rimas tak korang kalu setiap kali sikat je rambut... ni yang anda perolehi? gugur dan gugur... tu tak kira lagi tu masa mandi dan masa mencuci rambut ketika mandi... betul tak? tak lihat lagi rambut yang bersepah-sepah kat lantai disebabkan masalah rambut gugur ni kan...

Tambahan pula bila bayi sedang main air liur nya tu.. lagi la orang lama-lama kata "habis la rambut kamu lepas ni... mesti lagi botak la kamu... " 

Tapi TIDAK lagi bila dah amalkan lepas ni.. apa yang saya katakan ni pasti anda tak percaya..mesti anda katakan..ESP Shkalee dan Zink? bukan ke tu untuk tambah susu, atau untuk sembuhkan luka dalaman lepas bersalin?

Haaaa ni la rahsia saya nak kongsikan ngan korang semua...

esp shaklee

Kenapa saya cadangkan ini? tak cadangkan syampoo pula.. Tahukan kita? Rambut kita gugur sebenarnya dari masalah dalaman kita, luaran hanya membantu., akar rambut ni adalah sedari dalaman kita... 

ESP Shaklee?
Adalah bahan utama PROTIN yang di perlukan dalam badan kita,dan salah satunya adalah rambut kita.. Dan sumber protin juga membantu menguatkan akar rambut kita sedari dalaman selain untuk mencantikan rambut lebih lebat dan mudah di urus...

Zink Complex? 
Juga membantu pembentukan protin dan kolagen untuk pertumbuhan dan perkembangan kulit kita, kuku dan organ kita... 

Kedua ni sama fungsi dan ianya sangat memberi 100% kesan terbaik jika di amalkan secara serentak dan diamalkan mengikut keperluan anda juga.... Sama seperti saya yang mengamalkan kedua ni sedari selpeas bersalin.. alhamdulillah, ianya sangat membantu dan masalah rambut gugur pada awalnya kini tidak lagi...

Bak kat puan Huzainah--> "Sharing is caring. Just nak share testimoni sendiri...alhamdulilah dh hampir sebulan menggunakan Zinc Complex...rambut gugur dah kurang..dulu kalau x bila sikat aje...mesti byk rambut gugur...thanks ZINC COMPLEX"

"i love shaklee,, lepas bersalin sakit2 badan cepat sembuh, rambut pun kurang gugur , mudah lawas , tak sembelit, tak penat walaupun kena bangun tgh mlm, thanks Shaklee" - kata puan Johana.

Apa yang saya dan mereka rasai kini kami telah mendapat kesan yang terbaik.. Alhamdulillah, selain dapat selesaikan maslah rambut gugur, juga dapat kulit yang cantik berseri dan cerah sekata... Anda yang mahukan kesan seperti kami? JANGAN dah mula BOTAK dah..suami dah tegur (bagi isteri) baru nak bertindak ye.. kang suami cari lain kang.. kan susah... (nauzubillah... tak nak la kan sebab perkara kecil dan jadi lain pula)

Boleh terus hubungi saya di sini untuk bantu selesaikan masalah anda -->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...