Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 12 October 2014

Jangan TIRU resepi saya kalu anda tak nak awet muda dan cerah berseri!!!

Amaran ni khas untuk anda... Tapi kalu anda kurang berminat dengan rahsia awet muda dan nak cerah berseri... sila abaikan sahaja.. Tapi bila anda adalah seperti saya ni suka sesuatu yang bukan je mahukan kesihatan, malah baik untuk awet mudah dan cerah berseri.. sila terus membaca dan dapatkan resepi saya ni... 

Santai-santai je tau hujung minggu ni...  

Nak kulit rasa tegang, awet muda dan cerah berseri +++ lagi untuk hilangkan parut jerawat .. ni cara saya...

vivix shaklee

Haa ni korang boleh minum... dan masker tau... tapi ynag ni dlaam pinggan tu saya buat masker...bagiamana caranya? mix together je... 

ESP Shaklee + Vivix + Vitamin E sebatikan terus dan tepek kat muka uols... haaa.. merti uols rasa perbezaan maker2 lain dan masker2 asli ni... sangat terbaikkkk atau... kalu tak da Vivix pun.. uols boleh je guna ESP + Vitamin E pun sangat baik... tak semestinya ada Vivix.. tapi nak terbaikkk dalaman dan luaran Vivix la antaranya... 

Dan selain tu.. saya sukaa akan minuman ni... untuk kecantikan sedari dalaman saya juga... bukan nak cantik luaran je tau.. ynag sangat PENTING adalah kecantikan sedari dalaman... 

vivix shaklee
Ni minuman saya antara yang saya sukaa sampai dalaman baru 20an.. .walaupun saya sekanrang ni dah 30an da pun... sememangnya sangat awet muda dan anti-aging tau... (Vivix + Performance Drinik) adalah minuman awet muda dan bertenaga serta mengelakkan badan kita dari kekurangan air dalam badan....

kebaikan esp shaklee
Ini pula? serbuk??? haaaa.. .salah satu minumaan keutamaan saya juga.. selain yang tadi tu.. ni la dia ESP Shaklee minuman kegemaran ramai masa kini.. sebab semua dalam satu dan yang best dan terbaiknya adalah  harga mampu milik oleh semua orang... 

manfaat esp shaklee
Taaaaraaa .. bancuhan ni senang sangat... masukkan kat shaker + plain water dan shake ... terus minum...sangat sedap dan memberi tenaga.. dannnnn ni juga adalah sumber protin utama dalam badan tau... Sangat sedap ..dan ESP ni boleh ouls bancuh ikut resepi yang uols nak.. macam2 boleh...
Haaa ni la produk terlariss dan sangat menjadi idaman semua orangggg... sesuai di ambil di semua peringkat.. dan tua mahupun muda.. jangan risau.. Shaklee produk semua teruji oleh saintis-saintis terkemuka.sebab tu Shaklee adalah yang SELAMAT , BERKESAN dan SEMULAJADI...

Alhamdulillah.. perkongsian untuk hujung minggu ni untuk yang nak sihat..cantik dan cerah berseri-seri lagi... kalu korang tak nak.. tak kan korang baca entry ni sampai habis kan.. ok..kalu ada sebarang kemusykilan..uols boleh je cari saya kat sini tau... nak ORDER lagi saya alu-alukan beserta jadual pengambilan serta consultant juga... itu amat penting... 

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
COD di kawasan KULIM & Bukit Mertajam | Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin |
==============================


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...