Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 3 October 2014

Bagaimana Cara nak Kurus dan Kempiskan Perut Selepas Bersalin

Keluhan dan masalah para ibu sebaik selepas bersalin adalah bagaimana cara nak kurus dan kempiskan serta buang lelemak dan tegangkan kulit yang berlebihan kan....Sebenarnya bukan masalah besar pun cuma keinginan yang membuak-buak nak kelihatan langsing dan dapat berat badan ideal seperti bentuk asal badan dan ianya saya keperluan untuk para ibu untuk menjaga kesihatan dan menjaga amalan pemakan sebaik je bersalin, dan yang penting mendapat kesan yang terbaik untuk ibu dan bayi kita kan.. Dapatkan tips dan cara bagaimana nak kembalikan berat badan serta betulkan segala "alignment" selepas bersalin ni.... Teruskan pembacaan anda sampai habis yeee....

set kurus shaklee

Walaupun hati tu tengah mebuak-buak lepas bersalin ni saya nak kurus. .dan berat badan kembali macam dulu-dulu la kan... Tapi jangan hangat-hangat je keinginan tu.. bila habis pantang. terus makan makanan yang dalam 44hari tu tak terjamah... konon nak balasa dendam la bagaikan... itu PASTI anda nye lemak semakin bertambah-tambah.... sila terus konsisten dan teruskan cara pemakanan yang sihat seperti masa pantang kan sangat bagus... 

Selain tu.. .ada cara lain lagi untuk para ibu nak dapatkan berat badan ideal lepas tu berjaya kurus serta bayi juga sentiasa mendapatkan khasiat ynag bayi kita perlukan... antaranya adalah...

* Penyusuan susu ibu -> Adalah salah satu cara yang sangat berkesan dan memberi impak yang sangat cepat untuk para ibu kempiskan perut . bukan tu sahaja..malah rahim juga sangat cepat kecut dan kembali normal...

* Minum air masak secukupnya -> Minum air masak ikut keperluan para ibu.. JANGAN minum banyak dalam satu masa.. Tu bakal buat anda mengalami masalah lain pula... Tapi minum air masak atau lebih biak adalah air suam secara konsisten dan berperingkat.

* Jangan tinggalkan sarapan pagi -> Tanpa kita sedari sarapan pagi adalah sangat dan tersangat penting.. Ramai yang nak kurus dan diet, tinggal atau skip sarapan pagi sebab kononnya takut mengantuk dan gemuk... itu anda SALAH!!!

* Lebihan pengambilan buah-buahan dan sayuran -> YA!!! ini penting.. jangan lebihkan NASI pula... sebolehnya sehari tu biarlah kita ambil nasi mengikut keperluan dan lebihkan sayuran serta buahan ni, sebab khasiat penting pada para ibu, terutama yang baru lepas bersalin dan dalam pantang juga!

Boleh ke ibu ynag dalam penyusuan dna sedang berpantang ni amalkan cara ni? 
YA, BOLEH... Tapi biarlah para ibu buat secara berpertingkat-peringkat.. jangan kerana terlalu nak kurus, sampai baby para ibu pun turut mengalami kesannya juga... buatlah secara perlahan-lahan tapi konsisten.. dan JANGAN sebab nak kurus, terus tak berikan penyusuan susu ibu kat bayi para ibu.. tu HAK anak-anak para ibu tau...

Selain tu.. saya suka kongsikan kat sini.. nak kempis perut boleh minum teh limau, tapi jangan TERLALU, utamakan dahulu dan tumpukan dahulu pada bayi para ibu juga.... 

Nak paling selamat dan berkesan serta TIDAK menganggu penyusuan susu ibu dan secara langsung lagi para ibu lebih sihat, cergas, bertambah seri-seri dan juga bertenaga ..... adalah SET PENYUSUAN SHAKLEE/ SET BERSALIN SHAKLEE / SET PANTANG SHAKLEE... haaa ni semua lebih juga kepada target para ibu.. nak kurus, nak cantik dan nak berjaya dalam penyusuan susu ibu... 

set kurus budget shaklee





kebaikan esp shaklee

testimonial set cantik shaklee


Bagaimana nak ORDER set ni dan dapatkan panduan serta jadualkan cara pengambilan untuk kesan yang lebih baik untuk target para ibu nak kurus, kempiskan perut dan berjaya dalam penyusuan. Cari saya di sini

=============================
Salam sayang untuk semua | perkongsian ilmu yang memberi manfaat unutk semua..
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
 


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...